Ik ben zo blij dat ik de plinten meteen met de vloer heb laten doen... Zijn ook van die dingen die zo lekker kunnen blijven liggen...quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh ik heb ook na meer dan 2 jaar eindelijk weer een badkamerdeur.![]()
En in mn badkamer zit de douchebak en de gootsteen verstopt.. Vervelend...
nou hier heeft ro er meer last van dan ik... van mij mag ie algeboren worden, van hem pas na t weekend, want dan zitten de nieuwe trapleuningen er ook op en dan is de voorzolder ook af. terwijl mij dat niets meer kan schelen...mijn hormonen zijn uitgeraasd geloof ik. ik heb een afspraak met de tuin en een stapel tijdschriften vandaagquote:Op donderdag 24 juni 2010 08:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er is maar 1 ding erger dan "af" drang voor jezelf.... Dat is de 'af'-drang voor papa-lief die helemaal geen last heeft van nestelhormonen. Althans, niet van de hormonen van zichzelf dan
dat klinkt bekend!quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:16 schreef nytar het volgende:
Nu hoop ik helemaal dat het bij mij nog gaat komen...mn keuken moet nodig uitgesopt worden en ik denk alleen maar, tja dat moet nog een keer gebeuren en dan loop ik weer weghaha
Lui wijf!quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:19 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
nou hier heeft ro er meer last van dan ik... van mij mag ie algeboren worden, van hem pas na t weekend, want dan zitten de nieuwe trapleuningen er ook op en dan is de voorzolder ook af. terwijl mij dat niets meer kan schelen...mijn hormonen zijn uitgeraasd geloof ik. ik heb een afspraak met de tuin en een stapel tijdschriften vandaag
oh ja en de stofzuiger staat nog steeds op zolder en ga die nog steeds niet meer verslepen!
guess balen zeg dat t niet doorzet
oh ja en vliegen
goed hequote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
goed he
kan limonade staat al koud in de koelkast
zo even de parasol uit de schuur slepen, heerlijk
Weet ik wel.... Maar t is nu zo mooi weer... Zal je zien over 4 weken komt het met bakken de lucht uit.quote:
Ik lig straks met de hittegolf in het ziekenhuis, ruilen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Weet ik wel.... Maar t is nu zo mooi weer... Zal je zien over 4 weken komt het met bakken de lucht uit.
No thanks... I pass..quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik lig straks met de hittegolf in het ziekenhuis, ruilen?
tis niet te hopen!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Weet ik wel.... Maar t is nu zo mooi weer... Zal je zien over 4 weken komt het met bakken de lucht uit.
quote:
Nah, komt dan vast in september weer goedquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |