Ja.quote:
Ik ook niet zo. Ik vervang zo eens in de vijf jaar mijn pc en de Windows-versie die daar dan op zit, die gebruik ik. Maar ik kon Windows 7 nu voor een heel aanlokkelijk prijsje krijgen en ik wist dat hij in elk geval beter en vlotter is dan de Vista die ik tot vanochtend had.quote:Ik houd dat allemaal niet bij...
Hoe heb je dat zo snel voor elkaar gekregen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:21 schreef DO2 het volgende:
Maar mijn sticker zit er inmiddels op, mensen. Dat dan weer wel.
Dan haal je de sticker weg en plak je hem weer terug als de hormonenstorm is gaan liggen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:46 schreef Gellius het volgende:
Sinds haar zwangerschap is de bevallige verzot op foldertjes. Ook die van de bouwmarkt.
Met mooi weer kom ik graag buiten, he. Dat scheelt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wow. Zo voortvarend ken ik je niet..
Dealtje maken? Ik geen poesje, jij geen voedselverhalen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:27 schreef Gellius het volgende:
Had ik al verteld van de goddellijke ricottarisotto die ik van het weekend gemaakt had?
Mijn opa was een Zeeuw, zou dat allochtoon genoeg zijn?quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:41 schreef Gellius het volgende:
Wel erg jammer dat niet één van ons een neger is. Maar je kan niet alles hebben.
Waar zit de pijn precies dan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:12 schreef Claudia_x het volgende:
Zeg, dit is een beetje pijnlijk.
Daar doe ik dus niet aan mee.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:37 schreef Gellius het volgende:
Kijk mensen, zò kan het dus ook, in dit land.
Waar de pijn zit is wel duidelijk, en ik krijg er zelf ook gewoon pijn van.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Waar zit de pijn precies dan?
Dank voor de tip! Ga ik lezen. Ik heb op vakantie de nieuwste Hornby gelezen en dat vind ik zijn beste boek.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:55 schreef mane het volgende:
Ik heb een boek in een opwelling gekocht. Jaja. Eigenlijk niets voor mij. Met een aanbeveling van Nick Hornby op de voorkant, die het boek ' Big, absorbing, smart' noemt.
Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte, in verband met vakantielectuur (of voor Claudia: zwangerschapsverloflectuur. Mooi scrabbelwoord, trouwens).
Verder zit ik alweer na te kijken..Tot zover mijn huishoudelijke mededelingen.
[ afbeelding ]
Omdat ie zonder voorbeelden leefde?quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:07 schreef Claudia_x het volgende:
En daarom ergerde ik me als puber al aan HC.
Stoerdoenerij. Rebel without a cause.quote:
Wat is HC?quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:07 schreef Claudia_x het volgende:
En daarom ergerde ik me als puber al aan HC.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:12 schreef Claudia_x het volgende:
pijnlijk
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:44 schreef Claudia_x het volgende:
pijnlijk
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:45 schreef Claudia_x het volgende:
pijnlijk
JA, ZO KAN IE WEL WEER, HE!quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:04 schreef mane het volgende:
pijnlijk
Het was goedbedoeld.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:27 schreef DO2 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
JA, ZO KAN IE WEL WEER, HE!.
Ik houd elk jaar met 60 onduidelijk sprekende leerlingen interviews van drie kwartier die gedetailleerd (met intonatie en pauzes bijvoorbeeld) uitgeschreven moeten worden. Gelukkig heb ik daar een assistent voor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:50 schreef Ringo het volgende:
Hrmpf,, drie interviews vanaf tape in het ruw uitgetypt. Wat lullen mensen veel in een kwartier zeg,
.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:02 schreef Gellius het volgende:
Ironie: ik sta mijn kamertje te stofzuigen omdat morgen de werkster komt.
Het is nog een waardeloze presentatie ook. Dat wordt een afgang van 25 minuten.quote:
Als ze dreigen weg te zakken gewoon kiekeboe! kwikzilverkwinkeleren, C!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is nog een waardeloze presentatie ook. Dat wordt een afgang van 25 minuten.
Dat zal niet zo gauw gebeuren, want ik heb allemaal plaatjes in de powerpoint gestopt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:06 schreef Gellius het volgende:
[..]
Als ze dreigen weg te zakken gewoon kiekeboe! kwikzilverkwinkeleren, C!
Het hoort erbij. Over 2 weken moet ik het in Berlijn doen. En dan ben ik ook nog eens voor het eerst 4 nachten van Ivan gescheiden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:07 schreef DO2 het volgende:
Ik vind het al heel wat dat je zoiets uberhaupt durft, Claudia.
Al eerder in Berlijn geweest? Wel een mooie stad, hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het hoort erbij. Over 2 weken moet ik het in Berlijn doen. En dan ben ik ook nog eens voor het eerst 4 nachten van Ivan gescheiden.
59 - 59?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik weet niet of jullie net tennis gekeken hebben, maar als jullie dat niet gedaan hebben dan hebben jullie echt wat gemist. Het staat nu 59-59 in de laatste set tussen Isner en Mahut.
B. draait binnenshuis geen shag meer. Er vallen altijd stukjes op de grond en dat kun je niet hebben met een rondscharrelend kind.quote:
De laatste keer was net na de val van de muur. Ik ben benieuwd naar Berlijn, maar de kans is groot dat ik het zo druk heb dat ik van de stad amper iets zie.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:15 schreef DO2 het volgende:
[..]
Al eerder in Berlijn geweest? Wel een mooie stad, hoor.
Dan ga je eerst even koffiedrinken en flaneren over de Kurfürstendamm, to glance in window panes and look pleased with yourself. Dan moet het wel goed komen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het hoort erbij. Over 2 weken moet ik het in Berlijn doen. En dan ben ik ook nog eens voor het eerst 4 nachten van Ivan gescheiden.
In de separeercel, broer. Wel een beetje opletten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:38 schreef broer het volgende:
[..]
Rook je überhaupt nog binnen met een zwangere vrouw in huis?
Dat oude werk vind ik niet zo boeiend. Maar enige tijd geleden vond ik The Boatman's Call het Mooiste Album Allertijden.quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:27 schreef Gellius het volgende:
Ik heb hedenochtend een Cave-aanval, mensen. Ouwe I-stepped-into-an-ahavalahaaanche-Huck!-Huck!-Cave.
Ja, die is zeker leuk.quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:27 schreef Gellius het volgende:
Ik heb hedenochtend een Cave-aanval, mensen. Ouwe I-stepped-into-an-ahavalahaaanche-Huck!-Huck!-Cave.
Die is dan weer wel heel mooi.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:00 schreef Ringo het volgende:
Nog wel (dus ik frequenteer de Spar weer), maar over 1,5 week verhuist de hele afdeling naar de Jodenbreestraat. Hectisch, hectisch!quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:03 schreef Gellius het volgende:
Ah, je bent weer een Weesperpleiner.
Ja, dat is mijn Grote Opdrachtgever.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:57 schreef Ringo het volgende:
Weesperplein 4, daar ben ik wel eens binnen geweest, voor een interview met iemand van het Klimaatbureau. (Een magere man met een snor die qua omvang in de buurt van die van Nietzsche kwam.)
Had jij een ban, joh?quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:08 schreef Ringo het volgende:
-niet grappig en niet handig om dit zo snel na je ban te doen-
Wat ear-and-eye-candy kan daarbij geen kwaad, dacht ik zo:quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:30 schreef NoCigar het volgende:
Zo, nu hopelijk de rest van de dag achteroverleunen.
Ik gaf een valse tussenstand door in een WK-topic. Of het was alsnog omdat ik Sepp Blatter de balkanker had toegewenst.quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:37 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik gaf een valse tussenstand door in een WK-topic. Of het was alsnog omdat ik Sepp Blatter de balkanker had toegewenst.
Dank! Helaas is het nummer voor mij een beetje besmet door dit vreselijks:quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:35 schreef DO2 het volgende:
[..]
Wat ear-and-eye-candy kan daarbij geen kwaad, dacht ik zo:
De oppergriezel van de FIFA.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:39 schreef Frollo het volgende:
Wie is Sepp Blatter?
En zo ist maar net.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, dat is mijn Grote Opdrachtgever.
Kleine wereld he.
Onsportief hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:43 schreef DO2 het volgende:
Daar ga ik dus niet op klikken, NC.
Ik weet niet of je het tot op de dag nauwkeurig wilt weten, maar Wikipedia komt ook niet verder dan 'pas op zijn vroegst in juli'.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:04 schreef NoCigar het volgende:
Ik kan trouwens nergens vibnden wanneer de IPad in Nederland verschijnt. tenminste, niet met een search met Google. Weet iemand dat toevallig?
O, dan lag het dus niet aan mij dat ik niks duidelijks kon vinden, dank je. Als ie later uikomt is mijn geld natuurlijk al op. Grmbl.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:09 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het tot op de dag nauwkeurig wilt weten, maar Wikipedia komt ook niet verder dan 'pas op zijn vroegst in juli'.
Ik zal het wel even aan mijn baas vragen, echt zo'n Apple-fan die bijvoorbeeld de iPod ook al op dag 1 had.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:11 schreef NoCigar het volgende:
[..]
O, dan lag het dus niet aan mij dat ik niks duidelijks kon vinden, dank je. Als ie later uikomt is mijn geld natuurlijk al op. Grmbl.
De Apple-hype toont inderdaad fijn aan hoe het principe achter statussymbolen werkt. Culminerend in: http://latimesblogs.latim(...)iphone-i-am-ric.htmlquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:45 schreef Ringo het volgende:
Nou ja. Pimpen met je iPad. Dat is het wel zo'n beetje. De core business van de Mac-fanboy. Laten zien dat jij het wél snapt.
Neu, maar ik ben er ook niet bepaald trots op.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:02 schreef Gellius het volgende:
En? Was het de volkomen afgang die je vreesde?
Geweldig! *up*quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:19 schreef Ringo het volgende:
Ik vind de Three Minute Philosophy's wel een YouTube-hoogtepunt.
En nu ga ik me voorbereiden op de Komende Voetbalmatch.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:11 schreef Frollo het volgende:
Het puikste filmpje op YouTube is en blijft toch Het Komkommertje. Wat ben ik blij dat ik dat ontdekt heb.
Daar kom je dan dus achter als je er een hebt. Ik heb verder niets van Apple, maar heb wel eens een Ipad in mijn handen gehad: heerlijk, heerlijk.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:24 schreef Frollo het volgende:
Maar wat móét je ermee?
Ik ben een deontoloog. Ik vind een ding een beetje maf aan Kant, en dat is dat hij niet vindt dat je moreel goed handelt als je tot het goede geneigd bent. Dat slaat nergens op.quote:
Ik zit nu ook in de trein van Arnhem naar Utrecht en Amsterdam. De verbinding valt telkens even weg.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:31 schreef ShadyLane het volgende:
Maar je hebt verbinding! Op het stuk tussen Ede en Arnhem hoor ik regelmatig mensen in de coupe hallo? hallo?-en omdat er kennelijk op de Veluwe weinig masten staan.
Ik had ook zulke mensen in mijn trein naar Leiden. Dacht nog: dat zijn toch aparte wezens, maaltijdsaladeëters.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:40 schreef Claudia_x het volgende:
Er zitten mensen naast me een maaltijdsalade van de AH To Go te eten. Ik ga nog liever dood van de honger. *down*
Heel erg bedankt, NC, zo slecht zie je ze zelden (en ik heb er al wat langs zien komen)quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:40 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dank! Helaas is het nummer voor mij een beetje besmet door dit vreselijks:
Ga gerust je gang, ik heb goede zin vandaag.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:15 schreef Gellius het volgende:
Zijn het de maaltijdsalades op zichzelf of specifiek die van de AH die afkeuring verdienen? Ik maak zelf geregeld een maaltijdsala... - sorry Frollo.
Er vielen voedselresten in haar decolleté? Ellendig is dat altijd.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:12 schreef Ringo het volgende:
Gisteren was er een struise dame met een bevallig décolleté, die zo'n bak prefab groen op iets minder bevallige wijze naar binnen werkte.
En? Wat vond je van de wedstrijd? En belangrijker nog: wat vond je van het publiek waar je tussen zat?quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:04 schreef Gellius het volgende:
Ik begeef mij - met de bevallige - naar Betondorp om eh... enfin..
Ik ging eerst naar het westerpark omdat men mijn suggestie De Nieuwe Anita niet meteen overnam. Daar was het kut, stond het vol met proleten, en druk, dus konden mensen onder de 2 meter niks zien en werd ik nog aangesproken door een vervelende rosedrinkende vrouw van 50 of ik niet wat verder naar achteren kon staan als ik toch met mensen aan het praten was, dus uiteindelijk gingen we alsnog halverwege de eerste helft naar De Nieuwe Anita en daar was het bijzonder gemoedelijk, met een bijzonder gemeleerd gezelschap. Alleen binnen, maar je kan niet alles hebben.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:27 schreef broer het volgende:
[..]
En? Wat vond je van de wedstrijd? En belangrijker nog: wat vond je van het publiek waar je tussen zat?
Och. Het publiek bestond uit oude vrinden die-ik-niet-zo-vaak-meer-zie. Dus dat is altijd leuk.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:27 schreef broer het volgende:
[..]
En? Wat vond je van de wedstrijd? En belangrijker nog: wat vond je van het publiek waar je tussen zat?
Niks mis mee, dunkt me zo.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:41 schreef Gellius het volgende:
Ik ga zo d'r eens even een biertje drinken. In Utrecht.
Wat leuk, ik heb ook een barbecue in oost. Maar bij iemand die 20 wordt, dus ik vermoed dat we niet naar hetzelfde feestje gaan.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:22 schreef Ringo het volgende:
Ik ga vanavond naar Amsterdam-Oost. Alwéér een feestje. Nu met traditionele balconbarbecue!
Mijn moeder ook.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:55 schreef Ringo het volgende:
Mijn nicht rookte door tijdens de zwangerschap
Whehe, nee, die van mij wordt 34.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Wat leuk, ik heb ook een barbecue in oost. Maar bij iemand die 20 wordt, dus ik vermoed dat we niet naar hetzelfde feestje gaan.
Volgens mij de mijne ook. En dronk. Anders was alles anders gelopenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:56 schreef Frollo het volgende:
[..]
Mijn moeder ook.
Maar hey, dat was 39 jaar geleden. Toen werd het nèt niet meer geadviseerd door de dokter.
Hersenonderzoeker Swaab schijnt dat redelijke precies te kunnen zien. Niet doen dus zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:44 schreef Frollo het volgende:
Ook niet één? Het is toch gezond?
De meningen zijn erover verdeeld, maar ik ben ook niet bepaald een wijndrinker en dus drink ik gewoon geen alcohol.quote:
In Nieuwslicht (geloof ik, het was in ieder geval een aflevering met Guzman) werd uitgelegd dat je tot je 40e beter helemaal geen alcohol kunt drinken en dat het vanaf je 40e gezond is om een wijntje per dag te nuttigen.quote:
En mensen die STINKENDE GEFRITUURDE SNACKS eten. Altijd zie ik ze weer.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:58 schreef Gellius het volgende:
Ik eet ook niet graag in de trein. Soms kan het niet anders, helaas. HEEL ERG zijn mensen die onderuitgezakt met een zak CHIPS in de trein gaan zitten KNERPEN. Dan word ik HEEL ERG BOOS!
Verstandig.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De meningen zijn erover verdeeld, maar ik ben ook niet bepaald een wijndrinker en dus drink ik gewoon geen alcohol.
En mate houden met producten die vitamine a bevatten, zoals leverpastei. Ook mate houden met kinine. En geen vacuümverpakte vis eten (tenzij goed doorgewarmd). Rauw vlees vermijden en alleen eieren eten waarvan het eiwit goed gestold is. Tot slot geen softijs eten of milkshakes drinken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:13 schreef Frollo het volgende:
[..]
Verstandig.
En ook geen rauwmelkse kaas en kattendrollen eten hè.
Ja, maar gelukkig weten we nu beter. Kijk hoe het met NoCigar is afgelopen!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:20 schreef Ringo het volgende:
God, wat mocht er vroeger eigenlijk veel..
Dat doet mijn moeder dus ook. Er is toch niks mis met mij? Tja.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:26 schreef Frollo het volgende:
Mijn moeder bagatelliseert het ('Ach, het ene moment mag dit weer niet, het andere moment dat niet. Jullie zijn toch flinke jongens geworden?'), wat natuurlijk net zo goed een copingstrategie is.
En toch ben je geen flinke jongen geworden!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:30 schreef Lienekien het volgende:
Mijn moeder rookte ketting voor ongeveer 25 jaar, maar ze was gezegend met zwangerschappen waarbij ze 9 maanden lang misselijk was. Dus niet gerookt.
Jij hebt vast geen Facebook? Hij schreef gister dat het er bijna op zat. Hij ging nog genieten van de hoertjes bij de Bosporus.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:38 schreef Ringo het volgende:
Zeg, weet iemand hoe het met zodiakk is? Is ie al terug uit de Kaukasus?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:13 schreef Frollo het volgende:
En ook geen rauwmelkse kaas en kattendrollen eten hè.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:02 schreef DO2 het volgende:
Goed, omdat ik me 'n beetje verveel, en omdat ik wat biertjes op heb, en omdat ik nu eenmaal een emotionele schlemiel ben, ga ik nu 'n ( vertaald ) gedichtje plaatsen dat ik vandaag las en dat me wist te raken.
Dat wil zeggen, er vloeide zowaar een traan.
Dus:
Verboden vogels
De Uruguayaanse politieke gevangenen mogen niet zonder toestemming
praten, fluiten, lachen, zingen, snel lopen
of een andere gevangene groeten.
Ook mogen zij geen tekeningen maken of ontvangen van zwangere vrouwen,
paartjes, vlinders, sterren of vogels.
Didaskó Pérez, onderwijzer, gevangengezet en gefolterd
wegens het hebben van ideologische ideeën,
ontvangt op een zondag bezoek van zijn vijfjarige dochter Milay.
Zijn dochter heeft een tekening met vogels voor hem meegenomen.
De controleurs scheuren hem bij de ingang van de gevangenis
in stukken. De volgende dag brengt Milay een tekening van bomen mee.
Bomen zijn niet verboden en de tekening mag erdoor.
Didaskó prijst haar werk en vraagt
naar de gekleurde cirkeltjes in de kruinen van de bomen,
heel veel kleine rondjes tussen de takken:
'Zijn het sinaasappelen? Wat voor vruchten zijn het?'
'Sssssst.' En zij fluistert in zijn oor:
'Domoor. Zie je dan niet dat het ogen zijn?
De ogen van vogels die ik in het geheim voor je mee heb genomen.'
- Eduardo Galeano, Uruguay
Hoe zit het met gamba's?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En mate houden met producten die vitamine a bevatten, zoals leverpastei. Ook mate houden met kinine. En geen vacuümverpakte vis eten (tenzij goed doorgewarmd). Rauw vlees vermijden en alleen eieren eten waarvan het eiwit goed gestold is. Tot slot geen softijs eten of milkshakes drinken.
Ons afstandsbedienbaar hondenmartelapparaat is zojuist bezorgd.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:12 schreef Lienekien het volgende:
Onze verrekijker is zojuist bezorgd. Daar gaan we straks Engeland eens goed mee bekijken.
Niks mis mee. Ze mag zelfs rauwe vis eten.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:47 schreef Gellius het volgende:
[..]
Hoe zit het met gamba's?. Ik heb mijn zinnen op gamba's gezet voor vanavond.
.Sorry Frollo.
Zo'n anti-blafding?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Ons afstandsbedienbaar hondenmartelapparaat is zojuist bezorgd.
We zijn net thuis. Ivan doet een dutje, dus ik kan nergens heen. (Ik zit bij het balkon met de schuifpui open; ik houd toch niet van de volle zon.)quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:34 schreef DO2 het volgende:
Moet jij niet buiten in de zon zitten, Claudia?
Of zit je buiten in de zon?
Ivan houdt te veel van eten om het zomaar in de rondte te smijten.quote:
Hai.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:38 schreef zodiakk het volgende:
Ook mede namens Jezus zeg ik "Hoi."
[ afbeelding ]
Kijk daar, hoi.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:38 schreef zodiakk het volgende:
Ook mede namens Jezus zeg ik "Hoi."
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:38 schreef Gellius het volgende:
Er zijn meerdere versies, hè?
Nee, een trainingsband. Waarmee we 'm gaan trainen niet te blaffen.quote:
Inderdaad. Zodiaque ontbrak.quote:Op zondag 27 juni 2010 01:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik mag die zodiakk en z'n foto's wel. Al was het jammer dat ie er niet bij was in Eik en Linde.
Ah, dat bedoel ik. Weet je waarom hij blaft?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, een trainingsband. Waarmee we 'm gaan trainen niet te blaffen.
Een antiblafband reageert op de blaf, deze reageert op de afstandsbediening. Dus Hond kan ook straffeloos blaffen. Of een knal krijgen als hij de grenslijn van het erf overtreedt.
Dat kan. Ik weet alleen niet wat daarvan de gevolgen zullen zijn.quote:Op zondag 27 juni 2010 09:50 schreef DO2 het volgende:
Als de uiterste verkoopdatum van een ei 19-06 is, kan je 'm dan 27-06 nog eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |