Dan ga je eerst even koffiedrinken en flaneren over de Kurfürstendamm, to glance in window panes and look pleased with yourself. Dan moet het wel goed komen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het hoort erbij. Over 2 weken moet ik het in Berlijn doen. En dan ben ik ook nog eens voor het eerst 4 nachten van Ivan gescheiden.
In de separeercel, broer. Wel een beetje opletten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:38 schreef broer het volgende:
[..]
Rook je überhaupt nog binnen met een zwangere vrouw in huis?
Dat oude werk vind ik niet zo boeiend. Maar enige tijd geleden vond ik The Boatman's Call het Mooiste Album Allertijden.quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:27 schreef Gellius het volgende:
Ik heb hedenochtend een Cave-aanval, mensen. Ouwe I-stepped-into-an-ahavalahaaanche-Huck!-Huck!-Cave.
Ja, die is zeker leuk.quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:27 schreef Gellius het volgende:
Ik heb hedenochtend een Cave-aanval, mensen. Ouwe I-stepped-into-an-ahavalahaaanche-Huck!-Huck!-Cave.
Die is dan weer wel heel mooi.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:00 schreef Ringo het volgende:
Nog wel (dus ik frequenteer de Spar weer), maar over 1,5 week verhuist de hele afdeling naar de Jodenbreestraat. Hectisch, hectisch!quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:03 schreef Gellius het volgende:
Ah, je bent weer een Weesperpleiner.
Ja, dat is mijn Grote Opdrachtgever.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:57 schreef Ringo het volgende:
Weesperplein 4, daar ben ik wel eens binnen geweest, voor een interview met iemand van het Klimaatbureau. (Een magere man met een snor die qua omvang in de buurt van die van Nietzsche kwam.)
Had jij een ban, joh?quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:08 schreef Ringo het volgende:
-niet grappig en niet handig om dit zo snel na je ban te doen-
Wat ear-and-eye-candy kan daarbij geen kwaad, dacht ik zo:quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:30 schreef NoCigar het volgende:
Zo, nu hopelijk de rest van de dag achteroverleunen.
Ik gaf een valse tussenstand door in een WK-topic. Of het was alsnog omdat ik Sepp Blatter de balkanker had toegewenst.quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:37 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik gaf een valse tussenstand door in een WK-topic. Of het was alsnog omdat ik Sepp Blatter de balkanker had toegewenst.
Dank! Helaas is het nummer voor mij een beetje besmet door dit vreselijks:quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:35 schreef DO2 het volgende:
[..]
Wat ear-and-eye-candy kan daarbij geen kwaad, dacht ik zo:
De oppergriezel van de FIFA.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:39 schreef Frollo het volgende:
Wie is Sepp Blatter?
En zo ist maar net.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, dat is mijn Grote Opdrachtgever.
Kleine wereld he.
Onsportief hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:43 schreef DO2 het volgende:
Daar ga ik dus niet op klikken, NC.
Ik weet niet of je het tot op de dag nauwkeurig wilt weten, maar Wikipedia komt ook niet verder dan 'pas op zijn vroegst in juli'.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:04 schreef NoCigar het volgende:
Ik kan trouwens nergens vibnden wanneer de IPad in Nederland verschijnt. tenminste, niet met een search met Google. Weet iemand dat toevallig?
O, dan lag het dus niet aan mij dat ik niks duidelijks kon vinden, dank je. Als ie later uikomt is mijn geld natuurlijk al op. Grmbl.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:09 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het tot op de dag nauwkeurig wilt weten, maar Wikipedia komt ook niet verder dan 'pas op zijn vroegst in juli'.
Ik zal het wel even aan mijn baas vragen, echt zo'n Apple-fan die bijvoorbeeld de iPod ook al op dag 1 had.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:11 schreef NoCigar het volgende:
[..]
O, dan lag het dus niet aan mij dat ik niks duidelijks kon vinden, dank je. Als ie later uikomt is mijn geld natuurlijk al op. Grmbl.
De Apple-hype toont inderdaad fijn aan hoe het principe achter statussymbolen werkt. Culminerend in: http://latimesblogs.latim(...)iphone-i-am-ric.htmlquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:45 schreef Ringo het volgende:
Nou ja. Pimpen met je iPad. Dat is het wel zo'n beetje. De core business van de Mac-fanboy. Laten zien dat jij het wél snapt.
Neu, maar ik ben er ook niet bepaald trots op.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:02 schreef Gellius het volgende:
En? Was het de volkomen afgang die je vreesde?
Geweldig! *up*quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:19 schreef Ringo het volgende:
Ik vind de Three Minute Philosophy's wel een YouTube-hoogtepunt.
En nu ga ik me voorbereiden op de Komende Voetbalmatch.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:11 schreef Frollo het volgende:
Het puikste filmpje op YouTube is en blijft toch Het Komkommertje. Wat ben ik blij dat ik dat ontdekt heb.
Daar kom je dan dus achter als je er een hebt. Ik heb verder niets van Apple, maar heb wel eens een Ipad in mijn handen gehad: heerlijk, heerlijk.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:24 schreef Frollo het volgende:
Maar wat móét je ermee?
Ik ben een deontoloog. Ik vind een ding een beetje maf aan Kant, en dat is dat hij niet vindt dat je moreel goed handelt als je tot het goede geneigd bent. Dat slaat nergens op.quote:
Ik zit nu ook in de trein van Arnhem naar Utrecht en Amsterdam. De verbinding valt telkens even weg.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:31 schreef ShadyLane het volgende:
Maar je hebt verbinding! Op het stuk tussen Ede en Arnhem hoor ik regelmatig mensen in de coupe hallo? hallo?-en omdat er kennelijk op de Veluwe weinig masten staan.
Ik had ook zulke mensen in mijn trein naar Leiden. Dacht nog: dat zijn toch aparte wezens, maaltijdsaladeëters.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:40 schreef Claudia_x het volgende:
Er zitten mensen naast me een maaltijdsalade van de AH To Go te eten. Ik ga nog liever dood van de honger. *down*
Heel erg bedankt, NC, zo slecht zie je ze zelden (en ik heb er al wat langs zien komen)quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:40 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dank! Helaas is het nummer voor mij een beetje besmet door dit vreselijks:
Ga gerust je gang, ik heb goede zin vandaag.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:15 schreef Gellius het volgende:
Zijn het de maaltijdsalades op zichzelf of specifiek die van de AH die afkeuring verdienen? Ik maak zelf geregeld een maaltijdsala... - sorry Frollo.
Er vielen voedselresten in haar decolleté? Ellendig is dat altijd.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:12 schreef Ringo het volgende:
Gisteren was er een struise dame met een bevallig décolleté, die zo'n bak prefab groen op iets minder bevallige wijze naar binnen werkte.
En? Wat vond je van de wedstrijd? En belangrijker nog: wat vond je van het publiek waar je tussen zat?quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:04 schreef Gellius het volgende:
Ik begeef mij - met de bevallige - naar Betondorp om eh... enfin..
Ik ging eerst naar het westerpark omdat men mijn suggestie De Nieuwe Anita niet meteen overnam. Daar was het kut, stond het vol met proleten, en druk, dus konden mensen onder de 2 meter niks zien en werd ik nog aangesproken door een vervelende rosedrinkende vrouw van 50 of ik niet wat verder naar achteren kon staan als ik toch met mensen aan het praten was, dus uiteindelijk gingen we alsnog halverwege de eerste helft naar De Nieuwe Anita en daar was het bijzonder gemoedelijk, met een bijzonder gemeleerd gezelschap. Alleen binnen, maar je kan niet alles hebben.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:27 schreef broer het volgende:
[..]
En? Wat vond je van de wedstrijd? En belangrijker nog: wat vond je van het publiek waar je tussen zat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |