Ja.quote:
Ik ook niet zo. Ik vervang zo eens in de vijf jaar mijn pc en de Windows-versie die daar dan op zit, die gebruik ik. Maar ik kon Windows 7 nu voor een heel aanlokkelijk prijsje krijgen en ik wist dat hij in elk geval beter en vlotter is dan de Vista die ik tot vanochtend had.quote:Ik houd dat allemaal niet bij...
Hoe heb je dat zo snel voor elkaar gekregen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:21 schreef DO2 het volgende:
Maar mijn sticker zit er inmiddels op, mensen. Dat dan weer wel.
Dan haal je de sticker weg en plak je hem weer terug als de hormonenstorm is gaan liggen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:46 schreef Gellius het volgende:
Sinds haar zwangerschap is de bevallige verzot op foldertjes. Ook die van de bouwmarkt.
Met mooi weer kom ik graag buiten, he. Dat scheelt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wow. Zo voortvarend ken ik je niet..
Dealtje maken? Ik geen poesje, jij geen voedselverhalen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:27 schreef Gellius het volgende:
Had ik al verteld van de goddellijke ricottarisotto die ik van het weekend gemaakt had?
Mijn opa was een Zeeuw, zou dat allochtoon genoeg zijn?quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:41 schreef Gellius het volgende:
Wel erg jammer dat niet één van ons een neger is. Maar je kan niet alles hebben.
Waar zit de pijn precies dan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:12 schreef Claudia_x het volgende:
Zeg, dit is een beetje pijnlijk.
Daar doe ik dus niet aan mee.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:37 schreef Gellius het volgende:
Kijk mensen, zò kan het dus ook, in dit land.
Waar de pijn zit is wel duidelijk, en ik krijg er zelf ook gewoon pijn van.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Waar zit de pijn precies dan?
Dank voor de tip! Ga ik lezen. Ik heb op vakantie de nieuwste Hornby gelezen en dat vind ik zijn beste boek.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:55 schreef mane het volgende:
Ik heb een boek in een opwelling gekocht. Jaja. Eigenlijk niets voor mij. Met een aanbeveling van Nick Hornby op de voorkant, die het boek ' Big, absorbing, smart' noemt.
Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte, in verband met vakantielectuur (of voor Claudia: zwangerschapsverloflectuur. Mooi scrabbelwoord, trouwens).
Verder zit ik alweer na te kijken..Tot zover mijn huishoudelijke mededelingen.
[ afbeelding ]
Omdat ie zonder voorbeelden leefde?quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:07 schreef Claudia_x het volgende:
En daarom ergerde ik me als puber al aan HC.
Stoerdoenerij. Rebel without a cause.quote:
Wat is HC?quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:07 schreef Claudia_x het volgende:
En daarom ergerde ik me als puber al aan HC.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:12 schreef Claudia_x het volgende:
pijnlijk
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:44 schreef Claudia_x het volgende:
pijnlijk
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:45 schreef Claudia_x het volgende:
pijnlijk
JA, ZO KAN IE WEL WEER, HE!quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:04 schreef mane het volgende:
pijnlijk
Het was goedbedoeld.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:27 schreef DO2 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
JA, ZO KAN IE WEL WEER, HE!.
Ik houd elk jaar met 60 onduidelijk sprekende leerlingen interviews van drie kwartier die gedetailleerd (met intonatie en pauzes bijvoorbeeld) uitgeschreven moeten worden. Gelukkig heb ik daar een assistent voor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:50 schreef Ringo het volgende:
Hrmpf,, drie interviews vanaf tape in het ruw uitgetypt. Wat lullen mensen veel in een kwartier zeg,
.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:02 schreef Gellius het volgende:
Ironie: ik sta mijn kamertje te stofzuigen omdat morgen de werkster komt.
Het is nog een waardeloze presentatie ook. Dat wordt een afgang van 25 minuten.quote:
Als ze dreigen weg te zakken gewoon kiekeboe! kwikzilverkwinkeleren, C!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is nog een waardeloze presentatie ook. Dat wordt een afgang van 25 minuten.
Dat zal niet zo gauw gebeuren, want ik heb allemaal plaatjes in de powerpoint gestopt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:06 schreef Gellius het volgende:
[..]
Als ze dreigen weg te zakken gewoon kiekeboe! kwikzilverkwinkeleren, C!
Het hoort erbij. Over 2 weken moet ik het in Berlijn doen. En dan ben ik ook nog eens voor het eerst 4 nachten van Ivan gescheiden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:07 schreef DO2 het volgende:
Ik vind het al heel wat dat je zoiets uberhaupt durft, Claudia.
Al eerder in Berlijn geweest? Wel een mooie stad, hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het hoort erbij. Over 2 weken moet ik het in Berlijn doen. En dan ben ik ook nog eens voor het eerst 4 nachten van Ivan gescheiden.
59 - 59?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik weet niet of jullie net tennis gekeken hebben, maar als jullie dat niet gedaan hebben dan hebben jullie echt wat gemist. Het staat nu 59-59 in de laatste set tussen Isner en Mahut.
B. draait binnenshuis geen shag meer. Er vallen altijd stukjes op de grond en dat kun je niet hebben met een rondscharrelend kind.quote:
De laatste keer was net na de val van de muur. Ik ben benieuwd naar Berlijn, maar de kans is groot dat ik het zo druk heb dat ik van de stad amper iets zie.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:15 schreef DO2 het volgende:
[..]
Al eerder in Berlijn geweest? Wel een mooie stad, hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |