quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:28 schreef GSMboy het volgende:
Dus als de trein 8830 naar Leiden vertrekt vanuit Utrecht, en ik er achteraan ga en ik ook onder nummer 8830 ga rijden....
Wat dan?
Zo kan je dus elk dienstnummer nemen, en achter elke trein aan rijden door heel Nederland.
Nee, dat gaat niet. Ten eerste kunnen er geen 2 treinen onder 1 nummer rijden, en is het nummer 8830 aan de NS verleend, en kan dus een ander niet meer opeisen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:28 schreef GSMboy het volgende:
Dus als de trein 8830 naar Leiden vertrekt vanuit Utrecht, en ik er achteraan ga en ik ook onder nummer 8830 ga rijden....
Wat dan?
Zo kan je dus elk dienstnummer nemen, en achter elke trein aan rijden door heel Nederland.
Niet de NS... Pro Rail moet je hebben ;0quote:
Die halen je in, en dan doen ze het bordje "volgen" omhoog.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:30 schreef Maanvis het volgende:
Maar stel je ben een spoormisbruiker.. Hoe houdt de politie je dan aan? Zijn er politietreinen met "Stop Politie" voorop?
net als Bea toen ze naar Denemarken gingquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:52 schreef KomtTijd... het volgende:
Je zou natuurlijk ook alleen een eigen wagon kunnen kopen, en deze gewoon achter de intercity hangen.
Wel oppassen met uitstappen, want misschien sta je dan niet meer bij het perron.
De beste manier is denk ik nog een NS-conducteur Knock-out slaan, zijn sleutels jatten en dan gewoon zijn rit maken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:05 schreef Maanvis het volgende:
dus er is geen enkele manier om onopgemerkt een plezierritje te maken op het spoor?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:05 schreef Maanvis het volgende:
dus er is geen enkele manier om onopgemerkt een plezierritje te maken op het spoor?
Kan je net zo goed zwart reizen en in de toilet rondhangen, of de conducteur ontwijken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De beste manier is denk ik nog een NS-conducteur Knock-out slaan, zijn sleutels jatten en dan gewoon zijn rit maken.
Of gewoon een kaartje kopen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:44 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Kan je net zo goed zwart reizen en in de toilet rondhangen, of de conducteur ontwijken.
Maar goed, dan reis je met de trein, i.p.v. er mee te rijden....
Achter een locomotief bedoel je.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:52 schreef KomtTijd... het volgende:
Je zou natuurlijk ook alleen een eigen wagon kunnen kopen, en deze gewoon achter de intercity hangen.
Wel oppassen met uitstappen, want misschien sta je dan niet meer bij het perron.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |