Doe is aanpassen!quote:
Je bent gewoon een quitter.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:12 schreef mvdlubbe het volgende:
Waarmee maar weer duidelijk is geworden waarom ik (onder andere) nooit lang in reeksen post.
En om een of andere reden over jesters.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:37 schreef Chowi het volgende:
Gaat dit over Bioslock?
Is het heel gek dat ik het verband niet zie?quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:37 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
En om een of andere reden over jesters.
Ik zie geen verband tussen BS en jesters, Ch. Verband: geen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:43 schreef Chowi het volgende:
Er moet altijd een verband zijn, D. Altijd.
Maar daar ben jij toch veel te nuchter voor?quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:43 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik overweeg een katholieke mis te bezoeken tijdens mijn aanstaande vakantie in Italie. Mijn angst is echter dat ik aan die poppenkast verslingerd geraak. Zie Reve.
Ja, maar ik kan er dan niet aan ontsnappen dat ik allemaal scenario's wil gaan verzinnen. Misschien is het omdat... Net zolang totdat ik iets vind dat tenminste enigszins aannemelijk klinkt. Om maar niet te accepteren dat er ook dingen bestaan die gewoon zijn, en geen verband hebben met wat dan ook.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:44 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ik zie geen verband tussen BS en jesters, Ch. Verband: geen.
Ik neem toch aan dat BS van jesters houdt?quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:44 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ik zie geen verband tussen BS en jesters, Ch. Verband: geen.
Zie je? Dus er is wél een verband. Die D liegt dat hij barst.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat BS van jesters houdt?
Vertrouw nooit zulke valse profeten, C.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:07 schreef Chowi het volgende:
Zie je? Dus er is wél een verband. Die D liegt dat hij barst.
Aan je majestueuze zwans bedoel je eigenlijk, toch?quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vertrouw nooit zulke valse profeten, C.
Laaf je liever aan mijn oprechte gheiligheid.
Gevuld met water en badschuim. Niet met iets anders geks.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:13 schreef Chowi het volgende:
Eerst badderen. In mijn bad, dus.
Niet eens een badeendje?quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gevuld met water en badschuim. Niet met iets anders geks.
Jesters.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:19 schreef Tally het volgende:
Vrouw!
Onder bepaalde omstandigheden uiteraard, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat BS van jesters houdt?
Heden feest.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ach heden, niet zo wankelmoedig, m.
Het is niet echt een feest, JK. Het is gewoon een geheel en al vrije middag voor mijzelve.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is het een feest met hapjes en malle hoedjes?
"Even tot rust komen, lekker met een Libelle en een kopje thee in de zon. Even de boel de boel."quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:31 schreef mvdlubbe het volgende:
"Lekker een moment voor jezelluf, weetje!"
Munttheequote:Op woensdag 23 juni 2010 12:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"Even tot rust komen, lekker met een Libelle en een kopje thee in de zon. Even de boel de boel."
Ja ja ik smeer alles goed in!quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Smeer je je jesters wel goed in? Het is zonnekracht 7 ofzo!
Idd, pics didn't happen!quote:
Ruik je nu nog meer naar lieve bloemetjes?quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:22 schreef Chowi het volgende:
Nou, het erin liggen, met name. En het warme water erin.
Want, ik weet niet of je het wel eens uitgeprobeerd hebt, JK, maar in een bad liggen zonder water is toch een heel stuk minder hoor.
Ik ruik naar Andrelon Iedere Dag.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ruik je nu nog meer naar lieve bloemetjes?.
Ik ken ze het hele jaar door hebbenquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:50 schreef Chowi het volgende:
Vind je boesem geen typisch lente-ding, dan?
Nee, als volgt:quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoe dan? Bouxêmme?
met een Z natuurlijk gekkie da wis ik heus !quote:
Same.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik deed er onverwacht en confronterend lang over om dat te snappen.
Om wat te snappen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik deed er onverwacht en confronterend lang over om dat te snappen.
quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:29 schreef UIO_AMS het volgende:
Kleven je tietborstjesters ook zo aan je gehemelte?
Zuignappen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoe C's tietborstjesters aan een gehemelte zouden plakken.
Pindakaas is vies!quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:06 schreef Chowi het volgende:
Ik wil trouwens even mededelen dat ik (en ik ben me ervan bewust dat ik hiermee in de minderheid ben) helemaal niet eens pindakaas lust..
Eens, iets wat uit het buitenland komt lekker vinden en op iets wat in de reine blanke Nederlandse klei groeit kotsen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:03 schreef Chowi het volgende:
Jij bent raar, Joene.
Maar metquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:07 schreef Joene het volgende:
Witlof is bitter , bitter is vies.
Sorry Swets ken de beste gebeuren ,zeg hoe zit je bank ?quote:
Check mn tweet over mn dag. #fmlquote:
Voor 2 keer modaal?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:12 schreef Joene het volgende:
Als je een gebruiker aan kan maken weet ik nog een baantje voor je bij Dienst ICT in 020.
Gingen jullie die afdeling niet uitbreiden?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:15 schreef KingOfMars het volgende:
Als je de hele dag kunt internetten en dom uit je ogen kijken dan heb ik nog een baant.... oh wacht. Da's mijn baan al!.
Hoeveel is dat netto ? 900 ?quote:
Eerlijk gezegd zijn er wel 2 vacatures ja!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gingen jullie die afdeling niet uitbreiden?
Gaan we dan Samen Bier Trinken , ForumVriendjequote:Op woensdag 23 juni 2010 20:17 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Niet Westers-allochtonen percentage van 1,8% J hier in het dorp, je bent welkom!
Helaas , ze boden mij 2100 netto en ik heb bedankt voor de eer.quote:
MIjn CV:quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:16 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zijn er wel 2 vacatures ja!.
Hier staat altijd wel wat koud en ik heb voldoende tuinstoelen!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Gaan we dan Samen Bier Trinken , ForumVriendje?
Dat snap ik, kom ik ook mijn nest niet voor uit.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Helaas , ze boden mij 2100 netto en ik heb bedankt voor de eer.
Waarnaatoe J. ik woon in schubbekuttenveen geen winkel open hier.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:18 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Lijkt me een noodsitutie dit. Dat en het foeballuh begint zo. Vrouw erop uit sturen?
Ik ben 30 en heb geeneens MBO dus je ligt al straatlengtes voor op mij! Genknipt dus!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
MIjn CV:
"Dikke uitgerangeerde 40'er met MBO diploma en attitude zoekt dito functie"
Ga ik het dan redden?
2 keer modaal?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:19 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik ben 30 en heb geeneens MBO dus je ligt al straatlengtes voor op mij! Genknipt dus!
Mwah ik vind het geen drama gezien de vrouw hier ook wat euro's binnenbrengt maar en naar 020 en minder verdienen trek ik niequote:Op woensdag 23 juni 2010 20:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat snap ik, kom ik ook mijn nest niet voor uit.
Gezallig.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:19 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hier staat altijd wel wat koud en ik heb voldoende tuinstoelen!
Ik check de hele dag door de e-mailquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:21 schreef KingOfMars het volgende:
Weet je wat je ook niet moet doen. In een moment van zwakte even je werkmail checken in de wetenschap dat je de rest van de week niet op kantoor bent en de aanstormende chaos en paniek dus niet kunt beteugelen en je dus volgende week dinsdag de shit kunt opruimen.
Whehehehe Sukkelquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:21 schreef KingOfMars het volgende:
Weet je wat je ook niet moet doen. In een moment van zwakte even je werkmail checken in de wetenschap dat je de rest van de week niet op kantoor bent en de aanstormende chaos en paniek dus niet kunt beteugelen en je dus volgende week dinsdag de shit kunt opruimen.
Die functie op je foon kan uit.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik check de hele dag door de e-mail
*mompel mompel non profit mompel zorg mompel*quote:
Mja ik zie meestal wel de headers op m'nquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik check de hele dag door de e-mail
Daar betaal ik geen 18 kinderen vanquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:22 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
*mompel mompel non profit mompel zorg mompel*
Maar hey, wel 36 uur en geen tripjes naar Stinkmenistan!
Again die functie op de telefoon kan uitquote:
Neuh. Heb het wel eens laten doorrekenen ivm ouderschapsverlof maar echt interessant is het niet, financieel gezien.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:24 schreef Joene het volgende:
En wat de baas betreft zonder verlies van euro's ?
18x 185 euro kinderbijslag ken je al zowat van leven men.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Daar betaal ik geen 18 kinderen van
Blergquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:24 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Neuh. Heb het wel eens laten doorrekenen ivm ouderschapsverlof maar echt interessant is het niet, financieel gezien.
Dan bellen ze een collega of zelfs het consulaat ofzo als ik in het buitenland ben.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Again die functie op de telefoon kan uit
Hopen dat die Nazi's winnenquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:25 schreef KingOfMars het volgende:
Ah, foeballuh. Negers tegen Duitsland.
Collega bellen is prima als die jou met rust laat. Consulaat is wat minderquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan bellen ze een collega of zelfs het consulaat ofzo als ik in het buitenland ben.
Die collega zegt dan gewoon "it's for you".quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Collega bellen is prima als die jou met rust laat. Consulaat is wat minder
Gewoon zeggen ah ik ben er ff niet, i'm not available . #fmlquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Of "voor jou" Afhankelijk of hij al dan niet nederlands spreekt he.
Als het aan mij ligt zo min mogelijk J.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:28 schreef KingOfMars het volgende:
Ah, reeds 3 negerts met een gele kaart. Kijken hoeveel er over blijven straks!.
Weet ik tochquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt zo min mogelijk J.
Ja wat gaan die daar doen ?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:30 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Weet ik toch. Had je al meegekregen dat Halsema en Pechtold bij de informateur moesten komen?
.
Ik heb gewoon een geile secretaresse nodig die dat regelt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:28 schreef Joene het volgende:
[..]
Gewoon zeggen ah ik ben er ff niet, i'm not available . #fml
Ziekenhuis met de vrouw en dan werken ofzo.quote:
Best tof spul dat HP Bladesystem. Alleen jammer dat wij weer 3 weken aan training in 4 dagen proberen te proppen enzo.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Ziekenhuis met de vrouw en dan werken ofzo.
Zo een smerig kabinet over links met pvda , groenlinks ,d66 en de sp?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:31 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
De linkse revolutie inplannen denk ik!
Ik denk dat ze niet met de GBL hebben gesproken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:31 schreef Swetsenegger het volgende:
De zwarte spelen in het wit en de ariërs in het zwart. Hier is iemand met een zwartgallig gevoel voor humor aan de slag geweest bij de fifa.
En negersubsidie!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Zo een smerig kabinet over links met pvda , groenlinks ,d66 en de sp?
Ja en wedden dat die linkse honden met minder dan 75 zetels gewoon wél een meerderheid hebben.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Zo een smerig kabinet over links met pvda , groenlinks ,d66 en de sp?
Hmmmm ja ik moet in september ofzo , cursus leidinggeven .quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:32 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Best tof spul dat HP Bladesystem. Alleen jammer dat wij weer 3 weken aan training in 4 dagen proberen te proppen enzo.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een geile secretaresse nodig die dat regelt.
"Leiding geven naar Noord-Koreaans model."quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Hmmmm ja ik moet in september ofzo , cursus leidinggeven .
Ik gok dat het iets is als NU LUISTEREN GVD TeringLeiertje.
Morgen heb je ziggo met Comedy Central Famliy, elke avond NOL van half 9 tot half 10quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:34 schreef KingOfMars het volgende:
Godver nog 2 dagen Digitenne maar ik ben in staat het nu nog in de kliko te flikkeren. 't Is dat ik dan morgen het foeballuh mis.
Nee man, dan gaan ze het over 'monkeymanagement' hebben enzo.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Hmmmm ja ik moet in september ofzo , cursus leidinggeven .
Ik gok dat het iets is als NU LUISTEREN GVD TeringLeiertje.
Het zal wel weer, knuffelcoalitie.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja en wedden dat die linkse honden met minder dan 75 zetels gewoon wél een meerderheid hebben.
De pijpmond, de lozing in het haar.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:35 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me T. De netkousen, het korte rokje, de strenge blik. De inkijk.
Ah Banaan voorhouden pinda geven !quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee man, dan gaan ze het over 'monkeymanagement' hebben enzo.
Mn zwarte bril! Je vergeet mijn zwarte bril!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:35 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me T. De netkousen, het korte rokje, de strenge blik. De inkijk.
Heulemaal niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Mn zwarte bril! Je vergeet mijn zwarte bril!
ik dacht over die strenge bril.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De pijpmond, de lozing in het haar.
Die was al lang af. Zoals die zwarte panty uit was.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Mn zwarte bril! Je vergeet mijn zwarte bril!
Netkousen! Die moeten niet uit! Daar kan je gewoon tussendoor batsen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die was al lang af. Zoals die zwarte panty uit was.
Je weet togquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bijna! Je bent een goed leider hoor ik al.
Anders vraag je ff of de buurjongen wil stoppen met crossen op zn scooter door de straat.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:39 schreef KingOfMars het volgende:
GVD ik zie alleen maar blokkies. That's it, ik ga ff kijken of er al analoog signaal op de kabel zit ofzo. Zucht.
He wat ?quote:
Ik kan nog door een latex broek batsen als ik geil genoeg ben. Net zolang die rubberen pijp omhoog je lies in stropen tot het korte keutje er langs kan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Netkousen! Die moeten niet uit! Daar kan je gewoon tussendoor batsen.
Najah beter dan beffen dus he.quote:
Hey, je weet het, 36 uur, nonprofit, zorg, ik pak euro's waar mogelijk Swets!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Dus jij bent die ene met digitenne KoM?
En anders kan er altijd nog een gaatje in geknipt worden!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik kan nog door een latex broek batsen als ik geil genoeg ben. Net zolang die rubberen pijp omhoog je lies in stropen tot het korte keutje er langs kan.
Huh?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:43 schreef KingOfMars het volgende:
TAL JE HEB EEN EIGEN FORUM!!!!.
[TAL].!
Moet je wel eenmalig goed mikken met die scherpe punt van die schaar.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:44 schreef Tally het volgende:
[..]
En anders kan er altijd nog een gaatje in geknipt worden!
Ik ben zo goed met gaatjes!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Moet je wel eenmalig goed mikken met die scherpe punt van die schaar.
Als ik geen last van mn nek heb dan he.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:43 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Sta ik op zich ook niet negatief tegenover hoor.
Gewoon goed positiespel J.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Als ik geen last van mn nek heb dan he.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar als die lekkende dot de hele dag in zo'n latex broek heeft liggen broeien sla ik toch een rondje over om mijn tong door die zurige sloot te sleuren.
Ach als ik zin heb lik ik zelfs de vaatwasser uit S.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar als die lekkende dot de hele dag in zo'n latex broek heeft liggen broeien sla ik toch een rondje over om mijn tong door die zurige sloot te sleuren.
Volgens mij is die dan ook frisser KoM.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:48 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ach als ik zin heb lik ik zelfs de vaatwasser uit S.
ZO dat ranzige vetlaagje?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:48 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ach als ik zin heb lik ik zelfs de vaatwasser uit S.
Er hangt wel zo'n wcblokachtig ding in. Zou dat het zijn?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens mij is die dan ook frisser KoM.
Ja sorry. Ik was dus op cursus. Ff compenseren he!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Dit topic is actief ná 18:30. Apaaaaaart.
Ik weet het niet, ik heb een vrouw met afwasborstel als vaatwasser. Dus die is wel makkelijk uitlikbaar.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:49 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Er hangt wel zo'n wcblokachtig ding in. Zou dat het zijn?
In (W)yppy ?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:49 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Er hangt wel zo'n wcblokachtig ding in. Zou dat het zijn?
Vrouw of borstel?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik heb een vrouw met afwasborstel als vaatwasser. Dus die is wel makkelijk uitlikbaar.
Ik vergeef het je wel hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:50 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik was dus op cursus. Ff compenseren he!
WIj hebben Fatima , kost een 10tje maar niks mooier dan zo een buitenlander die wel werkt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik heb een vrouw met afwasborstel als vaatwasser. Dus die is wel makkelijk uitlikbaar.
Doet ze nog meer behalve afwassen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:51 schreef Joene het volgende:
[..]
WIj hebben Fatima , kost een 10tje maar niks mooier dan zo een buitenlander die wel werkt.
Is die ook een beetje uitlikbaar, of ook alleen met zo'n wc blok achtig ding?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:51 schreef Joene het volgende:
[..]
WIj hebben Fatima , kost een 10tje maar niks mooier dan zo een buitenlander die wel werkt.
Ze heb een snor J.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:52 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Doet ze nog meer behalve afwassen?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:52 schreef Tally het volgende:
Waarom heb ik nu een MI van een vrouw die zich even lekker door ragt met een afwasborstel
Fatima's zijn niet uitlikbaar , als ze het burka verbod invoeren moet ze optiefen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Is die ook een beetje uitlikbaar, of ook alleen met zo'n wc blok achtig ding?
Ja nou zit ik godverredomme op de beelden te wachten tal.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:52 schreef Tally het volgende:
Waarom heb ik nu een MI van een vrouw die zich even lekker door ragt met een afwasborstel
Dit dus?quote:
Die beelden zitten in mijn hoofd S.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja nou zit ik godverredomme op de beelden te wachten tal.
Die ene, die het TAL topic op slot heeft gegooid!quote:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja daar heb ik dan weer niks aan.
Ja maar zo zijn WIJ niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:54 schreef KingOfMars het volgende:
Sorry hoor maar in mijn tijd had je dan gelijk een FB topic aan je broek hangen als je dat soort geintjes als newbieteringmod flikte.
Ik gok op 12, 13 ?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:55 schreef Joene het volgende:
Hoe oud is die dat die topics van mij en van mijn forumvriendjes sluit ?
Wat een Homoquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Die ene, die het TAL topic op slot heeft gegooid!
Nee idd! Ik was beelden aan het zoeken van mijn netkousen. Maar daar praatte je mooi overheenquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja daar heb ik dan weer niks aan.
Nou kom maar met die beelden!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat een Homo
[..]
Nee idd! Ik was beelden aan het zoeken van mijn netkousen. Maar daar praatte je mooi overheen
Vind er wel een gek smaakie aanzitten J. Aan die magnum.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:57 schreef Joene het volgende:
Ipv bier eet ik nu een magnum gold, geen goed alternatief maar ook lekker.
Flesje wijn maar zometeen.
Ik zeg dood aan ibenny.quote:
Ben je afgevallen swets ?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou kom maar met die beelden!
Ik geef alvast 1 swets vor dit topic
[ afbeelding ]
Dat heb ik dus ook. En elke keer weer denk ik: Vind ik dit wel lekker?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Vind er wel een gek smaakie aanzitten J. Aan die magnum.
Ja ingevallen bekkie he?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:58 schreef Joene het volgende:
[..]
Ben je afgevallen swets ?
#swetsopdefiets.
Zijn er al punten ?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:57 schreef KingOfMars het volgende:
Die ariers en negers zijn lekker aan het heen en weer tikken.
Benieuwd hoe de spaghettislurpers tegen onzere klompendragertjes spelen maandag.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:57 schreef KingOfMars het volgende:
Die ariers en negers zijn lekker aan het heen en weer tikken.
Ja man ik zou wat minder #swetsopdefiets doen.quote:
waarschijnlijk morgen weer.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja man ik zou wat minder #swetsopdefiets doen.
Das een kilo of 40 geleden denk ik?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:59 schreef KingOfMars het volgende:
[..]. De laatste keer dat ik je zag was je ehm, kleiner. Soort van.
Het weer zit in iedergeval wel mee.quote:
Nou je kunt iig zien dat ET goed voor je zorgt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Das een kilo of 40 geleden denk ik?
Ja zn zwembroek lenen had je waarschijnlijk alleen genoeg stof voor je snikkel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik had eigenlijk dat spaanse pisventje achter me een paar pestklappen moeten geven. Beetje door m'n kodak momentje lopen.
Sta je daar met je poten in de Middellandse zee een beetje tof te doen heb je zo'n Juan Carlos in je shot.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik had eigenlijk dat spaanse pisventje achter me een paar pestklappen moeten geven. Beetje door m'n kodak momentje lopen.
Die is zijn zakcentje in schelpvorm bij elkaar aan het zoeken man. "Drie schelpen en een scherp stuk steen voor een bak rijst." #ikzouhetdoenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Was het maar de middellandse zee. Gewoon Atlantische Oceaan. Ongeveer 4 uur later had ik weer gevoel in mijn tenen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:01 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Sta je daar met je poten in de Middellandse zee een beetje tof te doen heb je zo'n Juan Carlos in je shot.
Verkeerd gegoktquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Was het maar de middellandse zee. Gewoon Atlantische Oceaan. Ongeveer 4 uur later had ik weer gevoel in mijn tenen.
Ik hoop het ! ik hoorde vanavond in het nieuws de woorden opnieuw verkiezingen doen vallen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Precies, en de Grote Peroxidiaanse Leider gaat dat behouden voor me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |