Doe is aanpassen!quote:
Je bent gewoon een quitter.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:12 schreef mvdlubbe het volgende:
Waarmee maar weer duidelijk is geworden waarom ik (onder andere) nooit lang in reeksen post.
En om een of andere reden over jesters.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:37 schreef Chowi het volgende:
Gaat dit over Bioslock?
Is het heel gek dat ik het verband niet zie?quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:37 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
En om een of andere reden over jesters.
Ik zie geen verband tussen BS en jesters, Ch. Verband: geen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:43 schreef Chowi het volgende:
Er moet altijd een verband zijn, D. Altijd.
Maar daar ben jij toch veel te nuchter voor?quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:43 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik overweeg een katholieke mis te bezoeken tijdens mijn aanstaande vakantie in Italie. Mijn angst is echter dat ik aan die poppenkast verslingerd geraak. Zie Reve.
Ja, maar ik kan er dan niet aan ontsnappen dat ik allemaal scenario's wil gaan verzinnen. Misschien is het omdat... Net zolang totdat ik iets vind dat tenminste enigszins aannemelijk klinkt. Om maar niet te accepteren dat er ook dingen bestaan die gewoon zijn, en geen verband hebben met wat dan ook.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:44 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ik zie geen verband tussen BS en jesters, Ch. Verband: geen.
Ik neem toch aan dat BS van jesters houdt?quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:44 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ik zie geen verband tussen BS en jesters, Ch. Verband: geen.
Zie je? Dus er is wél een verband. Die D liegt dat hij barst.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat BS van jesters houdt?
Vertrouw nooit zulke valse profeten, C.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:07 schreef Chowi het volgende:
Zie je? Dus er is wél een verband. Die D liegt dat hij barst.
Aan je majestueuze zwans bedoel je eigenlijk, toch?quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vertrouw nooit zulke valse profeten, C.
Laaf je liever aan mijn oprechte gheiligheid.
Gevuld met water en badschuim. Niet met iets anders geks.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:13 schreef Chowi het volgende:
Eerst badderen. In mijn bad, dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |