Mijn talenten PM ik welquote:
Zo tegen die camera aan bedoel je?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:48 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dit was dus ook Tally die Stacey nadoet he. Ergens aan het einde van de film.
Als ze weer voor de zoveelste keer CUT riepen!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zo tegen die camera aan bedoel je?
Zouden ze ook gewoon zaad in de koelkast hebben staan voor de creamy shots enzo als het tien keer over moet? #durftevragen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ze weer voor de zoveelste keer CUT riepen!
Ieuw. Gadver. Bah.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zouden ze ook gewoon zaad in de koelkast hebben staan voor de creamy shots enzo als het tien keer over moet? #durftevragen.
En dat de cameraman dan een POV shot doet en het potje over de dame heen tyft? Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zouden ze ook gewoon zaad in de koelkast hebben staan voor de creamy shots enzo als het tien keer over moet? #durftevragen.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
stomme BennyTally hoort gewoon een topic in TAL te hebben
Alweer?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Nu moet je wel je jetsers posten natuurlijk
Nee maar je mag het proberen!quote:
Door naar de volgende ronde?quote:
Daar heb je weinig aan relmof.. Mn tong, wenkbrauw en oor is niet echt iets om geil van te wordenquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar heb je weinig aan relmof.. Mn tong, wenkbrauw en oor is niet echt iets om geil van te worden
quote:
Met mijn bekkie open gaan zitten om een foto te maken voor hierquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Met mijn bekkie open gaan zitten om een foto te maken voor hier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |