Fable III zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:04 schreef Rossdale het volgende:
Iedereen roept dat ze hem niet halen todat er ineens een toffe core-game komt die met Kinect ondersteuning extra vet wordt en dan rent iedereen alsnog naar de winkel
Ik hoop hetquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:04 schreef Rossdale het volgende:
Iedereen roept dat ze hem niet halen todat er ineens een toffe core-game komt die met Kinect ondersteuning extra vet wordt en dan rent iedereen alsnog naar de winkel
quote:Microsoft has explained the lack of core-focused Kinect titles by spelling out that the upcoming motion sensing device is targeted at a broader audience.
The platform holder told Kotaku that this is a great year for core games on Xbox 360, but said that they will be controller-based.
"At Xbox, we're developing controller-based games for the core and Kinect titles that appeal to everyone," the firm said in a statement. "And just as we've done with Xbox Live, we will continue to evolve our platform and work with the industry's most creative minds to create new games and entertainment. What you're seeing today is just the beginning.
"With Halo: Reach, Gears Of War 3 and Call Of Duty: Black Ops, this is the biggest year for core games on Xbox 360. In addition to these controller-based games, Kinect is a new way to play, using your full body and voice. We believe gamers will also enjoy games, sports, movies and music – all hands free. Beyond these experiences, we will continue to evolve our platform, just as we've done with Xbox Live. What you're seeing today is just the beginning."
Kinect is set to launch this November with over 15 titles including Kinect Sports, Kinect Adventures, pet sim Kinectimals and exercise title Your Shape: Fitness Evolved.
While the hardware itself is not expected to be cheap, we’ve been told that Kinect software will be less expensive than traditional Xbox 360 titles.
80 euro fixt MS hem al voor je, dus dan kun je dat bijna twee keer laten doenquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:41 schreef Edwinuss het volgende:
Voor 150 haal ik liever een nieuwe xbox voor als mijn oude kapot gaat.
200 euro om 1 game te kunnen spelen? Zelfs die absurde mechgame op de eerste Xbox was goedkoperquote:
Afhankelijk van wat er in de Kinect bundel zit, wat die gaat kosten en wat je er mee kan in Fable. Ik sta open voor ideeën.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:01 schreef Morthill het volgende:
[..]
200 euro om 1 game te kunnen spelen? Zelfs die absurde mechgame op de eerste Xbox was goedkoper
Zolang er een input lag van hier tot Tokyo inzit en je de boel niet zittend kan bedienen is het alleen leuk om door de menutjes heen te bladeren. Maar niet voor 150 euro.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:04 schreef Rossdale het volgende:
Sheik Yerbouti-avatarquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:24 schreef Captain_Zappa het volgende:
Ik denk dat ik met kinect eerst maar eens de kat uit de boom ga kijken bij mensen die hem wel hebben.
Ze hebben al tig keer gezegd dat Kinect ook gewoon zittend zal werkenquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:17 schreef MrData het volgende:
[..]
Zolang er een input lag van hier tot Tokyo inzit en je de boel niet zittend kan bedienen is het alleen leuk om door de menutjes heen te bladeren. Maar niet voor 150 euro.
Waar dan? Dit artikel van de 17e zegt: The spokesperson was not able to provide any update on the Kinect's tolerance of a person who sits while playing games.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ze hebben al tig keer gezegd dat Kinect ook gewoon zittend zal werken
Elk filmpje dat ik ervan gezien heb en volgens elk hands-on artikel dat ik gelezen heb is er substantiele lag. Het verwerken van de data moet door de 360 zelf gedaan worden wat volgens mij zorgt voor de vertraging. Wellicht dat het beter wordt naarmate ze er meer ervaring mee opdoen maar elke vertraging is toch dodelijk voor serieuze games.quote:En die lag is nog maar te bezien, dat weet je pas wanneer hij daadwerkelijk op de markt is
"Kinect this" *BOOM*quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:39 schreef SuperFruitig het volgende:
Voor 150 haal ik liever een gun en een kogel imo.
Klinkt als een probleem met de cache op je harde schijf......... Heb je al deze games geinstalleerd naar je hdd toevallig?quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:25 schreef Desunoto het volgende:
Herkent iemand dit?
Als ik een spel opstart dan volgt er na 2 seconden spelen (meestal) een raar vastloopgeluid (kan het niet met woorden omschrijven) en komt er na een korte flits en wat omhoog en omlaag schietende lijnen, een blokjespatroon over het scherm heen en staat alles vast.
Bij de spellen die ik geprobeerd heb gebeurt het 2 seconden nadat het spel "echt begint". De menu's kan ik nog gebruiken. Opties selecteren, auto selecteren etc. maar zodra ik naar het circuit wil (Forza) of de wereld instap (Final Fantasy) gaat het de mist in.
Het rare is ook dat de 360 zelf geen melding geeft met zo'n rood cirkeltje. Dus ik heb geen idee.
M'n garantie is ook al lang verlopen. Kan ik hem nog laten repareren of zeggen ze "ja doeg je koopt maar een nieuwe"?
Rare heeft gezegd dat de lag van kinect 150ms is, en dat is van de camera en de xbox gecombineerd, dus wel meer dan normaal (bij 30fps games vaak 100ms) maar niet heel erg. En ook als je de previews leest van 1st party games dan lees je dat de lag daar reuze ok is, maar bij andere games (voornamelijk die fitness-game van Ubisoft) is het echt huilen met de pet op.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:26 schreef MrData het volgende:
Elk filmpje dat ik ervan gezien heb en volgens elk hands-on artikel dat ik gelezen heb is er substantiele lag. Het verwerken van de data moet door de 360 zelf gedaan worden wat volgens mij zorgt voor de vertraging. Wellicht dat het beter wordt naarmate ze er meer ervaring mee opdoen maar elke vertraging is toch dodelijk voor serieuze games.
Nope, spelen allemaal vanaf de CD af.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:29 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Klinkt als een probleem met de cache op je harde schijf......... Heb je al deze games geinstalleerd naar je hdd toevallig?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nope, spelen allemaal vanaf de CD af.
Hoe clear ik m'n cache?
quote:Go to the system blade and then select memory.
Press Y on the HD symbol and then press X,X,Left Bumper, Right Bumper, X,X. Once you do this a messsage will appear saying: Do you want to perform maintenance on your Xbox 360 storage devices?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |