abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:30:18 #1
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_83183065
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_83183438
Voor 150 haal ik liever een gun en een kogel imo.
pi_83183520
Voor 150 haal ik liever een nieuwe xbox voor als mijn oude kapot gaat.
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:43:57 #4
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_83183635
Dit word m niet denk ik hoor dat kinected...
Minds are like parachutes. They only function when open.
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:44:38 #5
258885 Solique
I Kill You !
pi_83183658
Ik haal hem liever sowieso niet. Blijf wel met een controller gamen veel relaxter.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  woensdag 23 juni 2010 @ 11:04:38 #6
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83184490
Iedereen roept dat ze hem niet halen todat er ineens een toffe core-game komt die met Kinect ondersteuning extra vet wordt en dan rent iedereen alsnog naar de winkel
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 23 juni 2010 @ 11:16:07 #7
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_83184970
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 11:04 schreef Rossdale het volgende:
Iedereen roept dat ze hem niet halen todat er ineens een toffe core-game komt die met Kinect ondersteuning extra vet wordt en dan rent iedereen alsnog naar de winkel
Fable III zou zomaar kunnen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_83186350
quote:
Ik hoop het Zoals het er nu uitziet ga ik hem niet halen maar als het echt iets toevoegt aan hardcore games, dan kan ik hem niet laten liggen

Kan trouwens ook een troef voor MS zijn met multiplatform games om zo meer games voor hun platform te doen verkopen.
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
  woensdag 23 juni 2010 @ 11:54:06 #9
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_83186707
Er zullen overigens maar weinig core-games komen voor Kinect:
quote:
Microsoft has explained the lack of core-focused Kinect titles by spelling out that the upcoming motion sensing device is targeted at a broader audience.

The platform holder told Kotaku that this is a great year for core games on Xbox 360, but said that they will be controller-based.

"At Xbox, we're developing controller-based games for the core and Kinect titles that appeal to everyone," the firm said in a statement. "And just as we've done with Xbox Live, we will continue to evolve our platform and work with the industry's most creative minds to create new games and entertainment. What you're seeing today is just the beginning.

"With Halo: Reach, Gears Of War 3 and Call Of Duty: Black Ops, this is the biggest year for core games on Xbox 360. In addition to these controller-based games, Kinect is a new way to play, using your full body and voice. We believe gamers will also enjoy games, sports, movies and music – all hands free. Beyond these experiences, we will continue to evolve our platform, just as we've done with Xbox Live. What you're seeing today is just the beginning."

Kinect is set to launch this November with over 15 titles including Kinect Sports, Kinect Adventures, pet sim Kinectimals and exercise title Your Shape: Fitness Evolved.

While the hardware itself is not expected to be cheap, we’ve been told that Kinect software will be less expensive than traditional Xbox 360 titles.
pi_83186968
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:41 schreef Edwinuss het volgende:
Voor 150 haal ik liever een nieuwe xbox voor als mijn oude kapot gaat.
80 euro fixt MS hem al voor je, dus dan kun je dat bijna twee keer laten doen
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_83186992
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Fable III zou zomaar kunnen
200 euro om 1 game te kunnen spelen? Zelfs die absurde mechgame op de eerste Xbox was goedkoper
  woensdag 23 juni 2010 @ 12:06:53 #12
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_83187209
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 12:01 schreef Morthill het volgende:

[..]

200 euro om 1 game te kunnen spelen? Zelfs die absurde mechgame op de eerste Xbox was goedkoper
Afhankelijk van wat er in de Kinect bundel zit, wat die gaat kosten en wat je er mee kan in Fable. Ik sta open voor ideeën.
pi_83187629
quote:
Zolang er een input lag van hier tot Tokyo inzit en je de boel niet zittend kan bedienen is het alleen leuk om door de menutjes heen te bladeren. Maar niet voor 150 euro.
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
pi_83187848
Dat snap ik niet, waarom zou het niet zittend kunnen. Kinect herkent je skeletstructuur, het systeem weet het wanneer je hurkt, zitten moet dan toch ook kunnen
  woensdag 23 juni 2010 @ 12:24:55 #15
271500 Captain_Zappa
Coffee and Cigarettes
pi_83187923
Ik denk dat ik met kinect eerst maar eens de kat uit de boom ga kijken bij mensen die hem wel hebben.
Remember there's a big difference between kneeling down and bending over.
pi_83188585
Achterlijk gedoe
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  woensdag 23 juni 2010 @ 12:54:41 #17
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_83189101
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 12:24 schreef Captain_Zappa het volgende:
Ik denk dat ik met kinect eerst maar eens de kat uit de boom ga kijken bij mensen die hem wel hebben.
Sheik Yerbouti-avatar

Ik wacht ook gewoon tot het ding een succes of een flop wordt. Met de LiveCam dacht Microsoft ook een gouden ei te hebben. Nu krijg je die dingen voor net geen 10 euro als een winkel ze nog heeft liggen
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  woensdag 23 juni 2010 @ 13:11:27 #18
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83189825
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 12:17 schreef MrData het volgende:

[..]

Zolang er een input lag van hier tot Tokyo inzit en je de boel niet zittend kan bedienen is het alleen leuk om door de menutjes heen te bladeren. Maar niet voor 150 euro.
Ze hebben al tig keer gezegd dat Kinect ook gewoon zittend zal werken

En die lag is nog maar te bezien, dat weet je pas wanneer hij daadwerkelijk op de markt is
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_83190348
Herkent iemand dit?

Als ik een spel opstart dan volgt er na 2 seconden spelen (meestal) een raar vastloopgeluid (kan het niet met woorden omschrijven) en komt er na een korte flits en wat omhoog en omlaag schietende lijnen, een blokjespatroon over het scherm heen en staat alles vast.

Bij de spellen die ik geprobeerd heb gebeurt het 2 seconden nadat het spel "echt begint". De menu's kan ik nog gebruiken. Opties selecteren, auto selecteren etc. maar zodra ik naar het circuit wil (Forza) of de wereld instap (Final Fantasy) gaat het de mist in.

Het rare is ook dat de 360 zelf geen melding geeft met zo'n rood cirkeltje. Dus ik heb geen idee.

M'n garantie is ook al lang verlopen. Kan ik hem nog laten repareren of zeggen ze "ja doeg je koopt maar een nieuwe"?
pi_83190409
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 13:11 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ze hebben al tig keer gezegd dat Kinect ook gewoon zittend zal werken
Waar dan? Dit artikel van de 17e zegt: The spokesperson was not able to provide any update on the Kinect's tolerance of a person who sits while playing games.
quote:
En die lag is nog maar te bezien, dat weet je pas wanneer hij daadwerkelijk op de markt is
Elk filmpje dat ik ervan gezien heb en volgens elk hands-on artikel dat ik gelezen heb is er substantiele lag. Het verwerken van de data moet door de 360 zelf gedaan worden wat volgens mij zorgt voor de vertraging. Wellicht dat het beter wordt naarmate ze er meer ervaring mee opdoen maar elke vertraging is toch dodelijk voor serieuze games.
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
pi_83190459
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:39 schreef SuperFruitig het volgende:
Voor 150 haal ik liever een gun en een kogel imo.
"Kinect this" *BOOM*

Maar echt, 150 euro uitgeven om vervolgens als een kwijlende triangel jostie voor je tv te bouncen........

I'll pass......
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_83190519
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 13:25 schreef Desunoto het volgende:
Herkent iemand dit?

Als ik een spel opstart dan volgt er na 2 seconden spelen (meestal) een raar vastloopgeluid (kan het niet met woorden omschrijven) en komt er na een korte flits en wat omhoog en omlaag schietende lijnen, een blokjespatroon over het scherm heen en staat alles vast.

Bij de spellen die ik geprobeerd heb gebeurt het 2 seconden nadat het spel "echt begint". De menu's kan ik nog gebruiken. Opties selecteren, auto selecteren etc. maar zodra ik naar het circuit wil (Forza) of de wereld instap (Final Fantasy) gaat het de mist in.

Het rare is ook dat de 360 zelf geen melding geeft met zo'n rood cirkeltje. Dus ik heb geen idee.

M'n garantie is ook al lang verlopen. Kan ik hem nog laten repareren of zeggen ze "ja doeg je koopt maar een nieuwe"?
Klinkt als een probleem met de cache op je harde schijf......... Heb je al deze games geinstalleerd naar je hdd toevallig?
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_83190739
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 13:26 schreef MrData het volgende:
Elk filmpje dat ik ervan gezien heb en volgens elk hands-on artikel dat ik gelezen heb is er substantiele lag. Het verwerken van de data moet door de 360 zelf gedaan worden wat volgens mij zorgt voor de vertraging. Wellicht dat het beter wordt naarmate ze er meer ervaring mee opdoen maar elke vertraging is toch dodelijk voor serieuze games.
Rare heeft gezegd dat de lag van kinect 150ms is, en dat is van de camera en de xbox gecombineerd, dus wel meer dan normaal (bij 30fps games vaak 100ms) maar niet heel erg. En ook als je de previews leest van 1st party games dan lees je dat de lag daar reuze ok is, maar bij andere games (voornamelijk die fitness-game van Ubisoft) is het echt huilen met de pet op.

Wat natuurlijk ook scheelt is dat je met je lichaam speelt, het is een stuk sneller om een knop in te drukken dan om bv te springen of heel je arm te bewegen, dus daar zit ook "lag" in, moet je ook rekening mee houden.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_83191581
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 13:29 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Klinkt als een probleem met de cache op je harde schijf......... Heb je al deze games geinstalleerd naar je hdd toevallig?
Nope, spelen allemaal vanaf de CD af.

Hoe clear ik m'n cache?
pi_83191838
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 13:55 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Nope, spelen allemaal vanaf de CD af.

Hoe clear ik m'n cache?
quote:
Go to the system blade and then select memory.

Press Y on the HD symbol and then press X,X,Left Bumper, Right Bumper, X,X. Once you do this a messsage will appear saying: Do you want to perform maintenance on your Xbox 360 storage devices?
Als ie het dan nog steeds blijft doen, is je south bridge aan het overlijden en is een RRoD HEEL waarschijnlijk. (is te fixen)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')