http://m.nu.nl/pda/algeme(...)r-dood-in-kamer.htmlquote:Man ligt vier jaar dood in kamer
MINNERTSGA - Een man heeft vier jaar dood op bed gelegen in zijn woning in het Friese dorp Minnertsga. Familieleden vonden hem maandag in zijn kamer, meldde de politie woensdag. Zijn twee broers ( 61 en 67 jaar) en twee zussen (44 en 71 jaar) wonen ook in de woning. Ze hebben hun destijds 50-jarige broer nog gesproken in het voorjaar van 2006. Hij had toen aangegeven dat hij met rust gelaten wilde worden op zijn kamer.
Oe, geil.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:33 schreef DeTolk het volgende:
Gewoon vermoord door de oudste broer, toen hij de dode man betrapte met een van de zussen.
Gebeurt heel vaak hoor in dat soort landen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat is dat voor woning? Broers en zussen die samen wonen op zulke leeftijd?
"Friesland"quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:46 schreef DeTolk het volgende:
Gebeurt heel vaak hoor in dat soort landen.
Das idd wel een heel rigoreus dieet....quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:05 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
Dit kan niet echt zijn, als iemand al 4 jaar niet aan het ontbijt is geweest dan denk je toch wtf?
Oi, daar gaat de "boven de koeienstal" theoriequote:Op woensdag 23 juni 2010 11:32 schreef Disana het volgende:
Voor wie dacht dat het misschien om een afgelegen boerderij gaat:
[ afbeelding ]
Foto uit de Leeuwarder Courant.
Zie ook net pas dat de tuin er prima onderhouden uitziet. Dus het gaat niet om volslagen idioten of dementen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oi, daar gaat de "boven de koeienstal" theorie![]()
Damn, dat hebben de buren en ieder ander die ooit langsliep toch moeten ruiken?
Nah, je hoeft geen bioloog te zijn om een tuin fatsoenlijk te kunnen onderhoudenquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie ook net pas dat de tuin er prima onderhouden uitziet. Dus het gaat niet om volslagen idioten of dementen.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:32 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
5 onder één kap trouwensquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:32 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zou kunnen verklaren waarom ze niet bij hun broer gingen controleren: ziekte en dood bestaan niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:40 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik ken deze lui vaag. Hele vage super christenen. We zijn ziek maar hoeven niet naar dokter. Het is de wil van god. Opzich best vriendelijk mensen, ik bezorgde hun krant wel, maar niet 100%
hoe bezorg je een krant niet voor 100%?quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:40 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik ken deze lui vaag. Hele vage super christenen. We zijn ziek maar hoeven niet naar dokter. Het is de wil van god. Opzich best vriendelijk mensen, ik bezorgde hun krant wel, maar niet 100%
Klopt. 4 jaar. In de oudere modellen van die huizen kunnen de slaapkamer deuren wel op slot, maar vaag is het wel. Er zijn daar 4 slaapkamers, en kun je op de zolder ook nog slapen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
hoe bezorg je een krant niet voor 100%?![]()
Bizar verhaal dit, alsof het geloofwaardig is dat die drie niks hebben gemerkt of het niet vreemd vonden gewoon maanden lang geen teken van leven te vernemen van één van hun.
Van mij mogen zequote:Op woensdag 23 juni 2010 10:59 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ja? Ze willen toch onafhankelijk zijn. Meteen maar mee beginnen dan.
Losmaken en af laten drijven. Zijn we daar mooi vanaf.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:59 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ja? Ze willen toch onafhankelijk zijn. Meteen maar mee beginnen dan.
Dat snapte ik ook al niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:51 schreef Dagoduck het volgende:
En dan gaan ze ook echt de huisarts bellen om te kijken of er nog iets te redden valt
een (huis)arts moet nou eenmaal de dood constateren. Een ambulance was vreemder geweest.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:51 schreef Dagoduck het volgende:
En dan gaan ze ook echt de huisarts bellen om te kijken of er nog iets te redden valt
Er wonen er 5 en de buren kennen er slechts 3 van gezicht. WBV was er in december nog geweest voor een dakinspectie en roken nixquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:11 schreef Gnittoo het volgende:
reportage van omrop fryslan (in het frysk uiteraard): http://www1.omropfryslan.nl/Player.aspx?t=a&fn=320e14c4.WMA
Timer?quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:34 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Er wonen er 5 en de buren kennen er slechts 3 van gezicht. WBV was er in december nog geweest voor een dakinspectie en roken nix
In de winter ging elke avond rond 6 uur het licht een kwartiertje aan op de kamer waar die dooie lag.
Er zijn al eerder 2 mensen indat betreffende huis overleden aldus een buurman.
Na 3,5 jaar ruik je ook niks meer wbt lijkengeurquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:34 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Er wonen er 5 en de buren kennen er slechts 3 van gezicht. WBV was er in december nog geweest voor een dakinspectie en roken nix
In de winter ging elke avond rond 6 uur het licht een kwartiertje aan op de kamer waar die dooie lag.
Er zijn al eerder 2 mensen in dat betreffende huis overleden aldus een buurman.
In een studentenhuis lijkt me het helemaal niet vreemdquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:46 schreef Basp1 het volgende:
Wat een malloten bestaan er toch. Ik sta hier wel versteld van dat je waneer je met mensen samenwoont er niet achter komt dat iemand al 4 jaar dood op zijn kamer ligt.
Zit trouwens een huis tussen die Veenstra en die dooie.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:11 schreef Gnittoo het volgende:
reportage van omrop fryslan (in het frysk uiteraard): http://www1.omropfryslan.nl/Player.aspx?t=a&fn=320e14c4.WMA
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |