Lijkt me eerder een typo, aangezien het erboven wel goed staat.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:47 schreef Gitarist het volgende:
Er komt bij ons in de buurt een of ander Monstertruck event
[ afbeelding ]Klik voor groter
Hmm het resultaat van hotlinken van Tweetphoto... is nogal klein
Daarnaast vrees ik ook nog eens dat dit een standaard mailtje is wat ze al een tijdje aan iedere afgestudeerde sturen...quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:26 schreef doctor.starbucks het volgende:
Lezen jullie even mee ?
[..]
----
Docentenopleiding, wel het dieptepuntje van de dag.
Ik heb er 3x overheen gelezen. Net als met dat niewe van dat aanplakbiljet. Kan me goed voorstellen dat je bij het herlezen van de tekst dat niet meer ziet.quote:
Lukt me niet om eroverheen te lezen, eerlijk gezegd, maar als je je eigen tekst leest is 't inderdaad wat anders. Echter, bij zo'n aanplakbiljet met vrij weinig tekst in zo'n ontzettend in het oog springende fout, vind ik het echt wat anders.quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb er 3x overheen gelezen. Net als met dat niewe van dat aanplakbiljet. Kan me goed voorstellen dat je bij het herlezen van de tekst dat niet meer ziet.
Dat bedoelde ik, een fout, twee fouts.quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:13 schreef Sosha het volgende:
[..]
Lukt me niet om eroverheen te lezen, eerlijk gezegd, maar als je je eigen tekst leest is 't inderdaad wat anders. Echter, bij zo'n aanplakbiljet met vrij weinig tekst in zo'n ontzettend in het oog springende fout, vind ik het echt wat anders.
En dat 'de recht' is niet de enige fout he..? Die hele mail zit slecht in elkaar.
Ze denken aan je gezondheid, je voegt er 350 bij, die overige 500 ml drink je op tijdens het eten.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:56 schreef Bart het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker hoor, die Beef Shanghai, maar hoeveel water moet ik nou toevoegen.
En mijn bier dan?quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:22 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Ze denken aan je gezondheid, je voegt er 350 bij, die overige 500 ml gebruik je tijdens het eten.
Zijn er serieus nog mensen zonder een gsm met camera?quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:30 schreef Gwywen het volgende:
Bij de loempiaboer, helaas geen fototoestel bij me:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |