Inderdaad, maar het past juist daarom absoluut niet in de buurt vind ikquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik woon precies aan de goede kant
Overigens valt het eerste stukje wel mee, het nieuwe Piri Reis complex is erg fraai!
Je ziet vaker dat "slechte" buurten verbeteren, het eerste stuk van Admiraal de Ruyter word nu ook steeds gewilder.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:23 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Inderdaad, maar het past juist daarom absoluut niet in de buurt vind ik
Best grappig, alles wat hier 2 jaar geleden over De Baarsjes is gezegd kan ik me goed in vinden, vooral dat het het midden houdt tussen Oud-West en Bos & Lommer. Woon jij nog in de buurt van de Hoofdweg dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:09 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Precies wat ik zei inderdaad, 2 jaar geleden
Stuk na de Jan v Galenstraat stond mijn wiegjequote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je ziet vaker dat "slechte" buurten verbeteren, het eerste stuk van Admiraal de Ruyter word nu ook steeds gewilder.
Niet meer, ik woonde bij Hoofdweg waar zeg maar de kruising met Postjesweg is. Iets verderop richting Surinameplein heb je mooie huizen, maar vanaf mijn punt t/m ver na Mercatorplein is poepquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:56 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Best grappig, alles wat hier 2 jaar geleden over De Baarsjes is gezegd kan ik me goed in vinden, vooral dat het het midden houdt tussen Oud-West en Bos & Lommer. Woon jij nog in de buurt van de Hoofdweg dan?
Ik ben geboren in het Slotervaart ziekenhuis, moet je daar nu eens gaan rondlopen. Oude troep en geen Nederlanders meer te bekennen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:58 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Stuk na de Jan v Galenstraat stond mijn wiegje
Ja idd..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:20 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja je bedoelt Dijkgraafplein, tram 17. Heb daar ook eens gestaan weet niet meer wat ik er deed maar je wordt er inderdaad depressief van.
De ironie.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:12 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Het leek we een concentratiekamp..
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:02 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik zeg altijd maar, het beste van Amsterdam is de trein naar Enschede.
Samenvattig van dit topic jaquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En waarom zou je niet on Noord willen wonen, vanwege een liedje uit 1823?
Noord is heel erg upcoming, huren zijn er nog laag, met 10 min zit je op CS en je hebt een megawinkelcentrum met oa 2 supermarkten, een Mediamarkt etc etc.
meeloopmening.
Ik ben keer of 5 in slaap gevallen en daar beland, te veel biertjes met voetbal, en dan was het weer eens zoverquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:12 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ik was van de winter per ongeluk in slaap gevallen in tram 7 of 17, iig die naar bos en lommer gaat..
Stapte ik uit bij het eindpunt bij dat winkelcentrum. Nu werkte de setting ook mee natuurlijk: Donkere lucht, -10, aangekoekte sneeuw op de weg, maar het leek daar echt net Tsjernobyl, WAT een gigantisch lelijke troep daar zeg..
Betonnen blokken huizen met geel/groen geverfd houtwerk, prikkeldraad boven de schuttingen. Het leek we een concentratiekamp..
Vriendin van mij woont daar. Vroeger was het wel rustig en schoon maar tegenwoordig gebeurt er ook van alles en nog wat en zijn sommige straten echt smerig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:07 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb weleens gehoord dat Gein wel een leuke buurt is. Weet niet of iemand hier daar in de buurt woont of de buurt daar goed kent.
Vriendin van mij ook idd. Het was eerst opschepperij dat er daar veel 1 gezinswoningen zijn maar toen ik keek op Google Maps bleek het wel van buiten een normale straat te zijn en van buiten heel klein. Dat zie ik dus niet als ik meteen denk aan een 1 gezinswoning.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vriendin van mij woont daar. Vroeger was het wel rustig en schoon maar tegenwoordig gebeurt er ook van alles en nog wat en zijn sommige straten echt smerig.
Ik ken vooral de appartementen in Gein eigenlijk. Die vind ik redelijk ruim wel. Als je daar naar op zoek bent dan zit je daar niet verkeerd neequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Vriendin van mij ook idd. Het was eerst opschepperij dat er daar veel 1 gezinswoningen zijn maar toen ik keek op Google Maps bleek het wel van buiten een normale straat te zijn en van buiten heel klein. Dat zie ik dus niet als ik meteen denk aan een 1 gezinswoning.
Precies. Toen ik de omgeving zag dacht ik zeker dat het daar wel gezellig moest zijn. Ik woon zelf in oud-west waar de omgeving zelf.. naja gemixt is en de 1-2-3hoog woningen bevallen me niet. Bij mij in de buurt is het ook wel gemixt. Marokkanen Surinamers en veel nederlanders ( geen hoax ). Binnenkort gaan we verhuizen en hopelijk kiezen we een in zuidoost of zuid ergens. Dat zou voor mijn stage zeer gunstig zijn ook.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ken vooral de appartementen in Gein eigenlijk. Die vind ik redelijk ruim wel. Als je daar naar op zoek bent dan zit je daar niet verkeerd nee![]()
Ik ken ook iemand die in zo'n eengezins woont en die vind ik zelf ook best ok
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |