Als je deze posts al racistisch vindt, kan je me dan ook even vertellen wat je van deze OP vindt?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:53 schreef Sehaninne het volgende:
[..]
Als dat het enige is waarvan je denkt dat het racisme is, heb je nog wat te leren over denotatie, connotatie en implicatie.
Baarsjes is echt meer dan prima! Woon er al bijna 2 jaar, alles is relaxed hier..quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:07 schreef deeltje het volgende:
Zijn er mensen die in De Baarsjes wonen die mij hun ervaringen willen delen? ;-)
Vooral de Hudsonstraat (huisnummers onder de 20) tegen de Postjesweg aan (onder de Davisstraat).
Welke straat woon je als ik vragen mag? (desnoods PMquote:Op woensdag 22 september 2010 00:22 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Baarsjes is echt meer dan prima! Woon er al bijna 2 jaar, alles is relaxed hier..
Noord is toch beste okee?quote:Op woensdag 23 juni 2010 01:29 schreef Hagelkaas het volgende:
Waar wil je niet wonen:
- Zuidoost
- Bos en Lommer
- Geuzenveld-Slotermeer
- Osdorp
- Slotervaart
- Noord
Waar wil je wel wonen:
- Centrum
- Oud-Zuid
- Oud-West
- De Baarsjes
- Oost-Watergraafsmeer
- Zeeburg
- Zuideramstel
- Westerpark
Diemen en Amstelveen zijn relatief goedkoop en niet crimineel of allochtoon, maar ik zou er niet dood gevonden willen worden. Veelal burgerlijk, truttig en bejaard.
Toch nog even op reagerenquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:57 schreef Sehaninne het volgende:
3 vrienden van mij wonen in Kleiburg, Amsterdam Zuidoost. Ikzelf ga er misschien binnenkort ook wonen. De mensen daar zijn gezellig, jullie zijn gewoon allemaal racisten. Als je er zelf nog nooit bent geweest, kun je moeilijk een gegronde oordeel over vellen. Die flatappartementen zijn inderdaad niet top, maar als je het een beetje opknapt alvorens je er gaat wonen is het prima te doen. Vooral als student is het handig aangezien het geen kut kost.
Jawel, maar voor studenten is er in veel gevallen niet veel meer keus dan zo'n uithoek, waardoor een groot deel van de studenten daar woont. Ik ben zelf ook student, dus ken ik veel mensen die daar wonen, wat dan ook de reden is dat ik die plaatsen noem in mijn vorige post. Maar inderdaad, het is geen Amsterdam.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:37 schreef MOON76 het volgende:
En ik zie hier heel vaak Diemen en Amstelveen genoemd worden, maar iedereen is toch wel op de hoogte dat dit beide aprte gemeentes zijn die niks met Amsterdam te maken hebben??
De Hoofdweg, meer richting Mercator dan Surinameplein.quote:Op woensdag 22 september 2010 01:45 schreef deeltje het volgende:
Welke straat woon je als ik vragen mag? (desnoods PM)
Ja precies, zelfde kant van het water als de Hudsonstraat dus ;-) Thnx, tot nu toe zijn de enige negatieve verhalen enkel van mensen die OF niet in Amsterdam wonen OF er minimaal 7 jaar geleden hebben gewoont.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:53 schreef Smash-it het volgende:
[..]
De Hoofdweg, meer richting Mercator dan Surinameplein.
Heb je het over het gebied rondom Plein 40-45 of over de Hoofdweg?quote:Tijdens de Ramadan was het alleen even afzien, elke dag om half 5 's ochtends zit de hele buurt te zingen en te bidden
quote:Op woensdag 23 juni 2010 02:23 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Niet wonen:
-Amsterdam
Wel wonen:
-buiten Amsterdam
Hoofdweg, maar zal voor plein 40-45 toch niet anders zijn?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:22 schreef deeltje het volgende:
[..]
Heb je het over het gebied rondom Plein 40-45 of over de Hoofdweg?
Ja, bij plein 40-45 verwacht je dat :-) Ik bedoelde eigenlijk, 'Is het rondom de Hoofdweg net zo druk met foute BMW's en Ramadan liefhebbers als op Plein 40-45?' Of is het toch wel een wereld van verschil? Aangezien ik het idee kreeg dat De Baarsjes de afgelopen jaren behoorlijk aan het verjuppen was?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:29 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Hoofdweg, maar zal voor plein 40-45 toch niet anders zijn?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |