Ik denk dat je dat goed hoort.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:58 schreef VeerEli het volgende:
Ik kan heel cheap in kraaiennest gaan wonen maar hoor overal om me heen dat dat niet zo'n best idee is?
Wat is er zo leuk aan Diemen?quote:
Ja hoor, gooi het meteen maar weer op rascisme.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:57 schreef Sehaninne het volgende:
3 vrienden van mij wonen in Kleiburg, Amsterdam Zuidoost. Ikzelf ga er misschien binnenkort ook wonen. De mensen daar zijn gezellig, jullie zijn gewoon allemaal racisten. Als je er zelf nog nooit bent geweest, kun je moeilijk een gegronde oordeel over vellen. Die flatappartementen zijn inderdaad niet top, maar als je het een beetje opknapt alvorens je er gaat wonen is het prima te doen. Vooral als student is het handig aangezien het geen kut kost.
En jouw moeder is een hoer.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:14 schreef Sehaninne het volgende:
Weet je, ik zal je eens wat vertellen. Je bent een racist.
En jij bent kankerachterlijk.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:14 schreef Sehaninne het volgende:
Weet je, ik zal je eens wat vertellen. Je bent een racist.
Wijs dan maar eens precies aan waar ik (of iemand anders in dit topic) iets negatiefs (of positiefs) zeg over een bepaald ras.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:34 schreef Sehaninne het volgende:
Grappig dat mensen zo verdedigend en vijandelijk worden als ze een racist worden genoemd, terwijl ze dat zo overduidelijk zijn.
en nu oprotten naar de bijlmer aubquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:34 schreef Sehaninne het volgende:
Grappig dat mensen zo verdedigend en vijandelijk worden als ze een racist worden genoemd, terwijl ze dat zo overduidelijk zijn.
En nu terug naar de baarmoeder plx.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:01 schreef Zonnebloem12 het volgende:
[..]
en nu oprotten naar de bijlmer aub
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:16 schreef Sehaninne het volgende:
[..]
En nu terug naar de baarmoeder plx.
Als dat het enige is waarvan je denkt dat het racisme is, heb je nog wat te leren over denotatie, connotatie en implicatie.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:55 schreef Igen het volgende:
[..]
Wijs dan maar eens precies aan waar ik (of iemand anders in dit topic) iets negatiefs (of positiefs) zeg over een bepaald ras.
Nee, jij leest gewoon wat je wil lezen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:53 schreef Sehaninne het volgende:
[..]
Als dat het enige is waarvan je denkt dat het racisme is, heb je nog wat te leren over denotatie, connotatie en implicatie.
Echt, hoe je daar racisme in kunt herkennen.quote:Maar je kan het natuurlijk ook positief bekijken. Voor weinig geld heb je dan i.i.g. een dak boven je hoofd, een Albert Heijn en een metrostation voor de deur... en als je geluk hebt haal je 2011 zonder kogel door je kop.
Nee, ik overdrijf nou natuurlijk een beetje. Maar ik zou in die buurt, in de hoge flats, wel vrezen voor nachtelijke geluidsoverlast en aangezien voor mij een goede nachtrust echt goud waard is...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |