abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 juni 2010 @ 10:50:22 #51
292681 User_Tinus
Kijk rechts -->
pi_83276237
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 17:53 schreef Sehaninne het volgende:

[..]

Als dat het enige is waarvan je denkt dat het racisme is, heb je nog wat te leren over denotatie, connotatie en implicatie.
Als je deze posts al racistisch vindt, kan je me dan ook even vertellen wat je van deze OP vindt?

Aziatische jongens
pi_86669503
Zijn er mensen die in De Baarsjes wonen die mij hun ervaringen willen delen? ;-)

Vooral de Hudsonstraat (huisnummers onder de 20) tegen de Postjesweg aan (onder de Davisstraat).
  woensdag 22 september 2010 @ 00:22:06 #53
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_86697345
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:07 schreef deeltje het volgende:
Zijn er mensen die in De Baarsjes wonen die mij hun ervaringen willen delen? ;-)

Vooral de Hudsonstraat (huisnummers onder de 20) tegen de Postjesweg aan (onder de Davisstraat).
Baarsjes is echt meer dan prima! Woon er al bijna 2 jaar, alles is relaxed hier..
pi_86698923
quote:
Op woensdag 22 september 2010 00:22 schreef Smash-it het volgende:

[..]

Baarsjes is echt meer dan prima! Woon er al bijna 2 jaar, alles is relaxed hier..
Welke straat woon je als ik vragen mag? (desnoods PM ;))
pi_86699016
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 01:29 schreef Hagelkaas het volgende:
Waar wil je niet wonen:

- Zuidoost
- Bos en Lommer
- Geuzenveld-Slotermeer
- Osdorp
- Slotervaart
- Noord

Waar wil je wel wonen:

- Centrum
- Oud-Zuid
- Oud-West
- De Baarsjes
- Oost-Watergraafsmeer
- Zeeburg
- Zuideramstel
- Westerpark

Diemen en Amstelveen zijn relatief goedkoop en niet crimineel of allochtoon, maar ik zou er niet dood gevonden willen worden. Veelal burgerlijk, truttig en bejaard.

Noord is toch beste okee? :P Er is niet veel te doen, maar vind het wel fijn wonen opzich.
pi_86699096
Wel:
Het hele centrum
Rivierenbuurt :D
De Pijp
Dapperbuurt, oosterpark

Niet:
Zuid Oost en Noord

Osdorp vind ik nog dik meevallen eigenlijk :@
pi_86699224
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 15:57 schreef Sehaninne het volgende:
3 vrienden van mij wonen in Kleiburg, Amsterdam Zuidoost. Ikzelf ga er misschien binnenkort ook wonen. De mensen daar zijn gezellig, jullie zijn gewoon allemaal racisten. Als je er zelf nog nooit bent geweest, kun je moeilijk een gegronde oordeel over vellen. Die flatappartementen zijn inderdaad niet top, maar als je het een beetje opknapt alvorens je er gaat wonen is het prima te doen. Vooral als student is het handig aangezien het geen kut kost.
Toch nog even op reageren :')

Ik kom mijn hele leven al bij die flats daar en nogsteeds is 't een triest zooitje. Gigantische hoeveelheid trieste mensen, alleen maar allochtonen, er is geen zak te doen, ver van alles en snachts niet de meest veilige plek om te zijn.

Voor een student niet de meest ideale plaats om te zitten, als je er een fatsoenlijk sociaal leven op na wil houden

Niet wonen:
Buiten de ring

Wel:
Binnen de ring, met voorkeur:
Centrum(overal wel eigenlijk)
Oost, transvaal, in de buurt van de molen en de goede hoek van de dapperbuurt
Pijp
Rivierenbuurt is opzich ook nog wel te doen
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_86699452
[quote]Op woensdag 23 juni 2010 13:28 schreef Hagelkaas het volgende:

[..]

Gemiddeld genomen kun je best iets zeggen over een stadsdeel. En Watergraafsmeer is helemaal niets mis mee, woon er zelf op het moment. Je hebt het Christiaan Huygensplein met volop winkels, de middenweg/linneausstraat waar zat winkels zitten en binnenkort nog Oostpoort erbij. Er komen ook steeds meer terrasjes en cafeetjes. En je zit gewoon vrij dicht bij het centrum. Munt is een kwartiertje fietsen :)

Een leuk gedeelte in Zuidoost is overigens niet te vinden. Je zit gewoon té ver van de binnenstad om er aangenaam te kunnen wonen imo, je bent volledig afhankelijk van afschuwelijke winkelcentra en ongezellige betonnen pleinen als je je boodschapjes wilt doen. En even naar de stad gaan om bijvoorbeeld kleren te kopen is ook meteen een mijl op zeven.

Als je nix beters te doen weet dan winkelen
tja , dan weet ik t ook niet.
Maar voor wonen vind ik Zuidoost heerlijk!
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_86699537
Woon nu een aantal jaar in het centrum :). Zou nergens anders in Amsterdam willen wonen :P. Heb hier alles in de buurt. Tis hier ook lekker rustig, geen hangjongeren, studenten, toeristen of afrekeningen in 't criminele circuit ;).

Kom trouwens wel af en toe in Zuid-Oost, Baarsjes, Osdorp, Oost, Noord etc. Gewoon ff voor de verandering enzo. Maakt Amsterdam leuk! :)
  woensdag 22 september 2010 @ 03:53:31 #60
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_86699556
Slotervaart en Geuzenveld zou ik niet willen wonen de rest van Amsterdam valt best mee. Maar in feite is in mijn ogen de hele stad een puinhoop aan het worden.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 22 september 2010 @ 10:02:52 #61
162594 dikkekaas
crazy legoracer
pi_86702370
Heb een jaar in Oost gewoond en woon nu in Oud-West. Oost is echt een prima stadsdeel, maar dan inderdaad vooral de Oosterpark- en Dapperbuurt. Lees hier ook wel positieve ervaringen met Watergraafsmeer, maar dat lijkt me dan weer oersaai. Oud-West is naar mijn mening wel een stukje beter wonen nog, toch iets meer te beleven en dichter bij het centrum. In de Baarsjes wonen wat vrienden van me en dat is ook een prima buurt, ook overal dichtbij.
Plekken waar ik nooit zou willen wonen zijn Diemen, Amstelveen en Osdorp. Die plekken liggen alle drie ver buiten het centrum en zijn zo ongezellig als wat. Vooral die gigantische studentenflats schrikken me af, zou er niet dood gevonden willen worden. Zuid-Oost heb ik weinig ervaring mee (verder dan Pathé ArenA en de Mediamarkt ben ik nog niet gekomen).
pi_86703311
Jarenlang in Oost gewoont (Kramatweg) en zonder kinderen is dat best een lekkere buurt.
Nu ik opgroeiende kinderen heb ben ik zooo blij dat ik daar weg ben..

En ik zie hier heel vaak Diemen en Amstelveen genoemd worden, maar iedereen is toch wel op de hoogte dat dit beide apparte gemeentes zijn die niks met Amsterdam te maken hebben??

[ Bericht 0% gewijzigd door MOON76 op 22-09-2010 11:39:09 ]
[b]1 spermacel heeft 37,5MB aan DNA data[/b]
[b]Dat betekent dat tijdens een gemiddelde zaadlozing een dataoverdracht van 1,33 PB (1,048,676GB) in 3 seconde plaatsvind..[/b]
[b]En ik maar denken dat glasvezel snel was[/b]
  woensdag 22 september 2010 @ 11:06:39 #63
162594 dikkekaas
crazy legoracer
pi_86704209
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:37 schreef MOON76 het volgende:

En ik zie hier heel vaak Diemen en Amstelveen genoemd worden, maar iedereen is toch wel op de hoogte dat dit beide aprte gemeentes zijn die niks met Amsterdam te maken hebben??
Jawel, maar voor studenten is er in veel gevallen niet veel meer keus dan zo'n uithoek, waardoor een groot deel van de studenten daar woont. Ik ben zelf ook student, dus ken ik veel mensen die daar wonen, wat dan ook de reden is dat ik die plaatsen noem in mijn vorige post. Maar inderdaad, het is geen Amsterdam.
  woensdag 22 september 2010 @ 11:53:24 #64
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_86705787
quote:
Op woensdag 22 september 2010 01:45 schreef deeltje het volgende:

Welke straat woon je als ik vragen mag? (desnoods PM ;))
De Hoofdweg, meer richting Mercator dan Surinameplein.
pi_86706709
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:53 schreef Smash-it het volgende:

[..]

De Hoofdweg, meer richting Mercator dan Surinameplein.
Ja precies, zelfde kant van het water als de Hudsonstraat dus ;-) Thnx, tot nu toe zijn de enige negatieve verhalen enkel van mensen die OF niet in Amsterdam wonen OF er minimaal 7 jaar geleden hebben gewoont.

Mooi ook dat het slechts 1 straat uitlopen is naar et Vondelpark of als je de drukte wilt ontwijken et Rembrandtpark. Lekker als je wilt gaan hardlopen, ook niet geheel onbelangrijk ;-)
  woensdag 22 september 2010 @ 12:30:12 #66
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_86706938
Ik heb d afgelopen 4 jaar in Bos en Lommer gewoond [Mercatorstraat, aan het Erasmuspark] en vond het daar prima. Betaalbaar huis [als samenwonende student], leuke mensen in de buurt, park voor de deur, zo in de stad en ook zo de stad uit.

Nu woon ik sinds 3 maanden weer [ben hier opgegroeid] in Watergraafsmeer. Moet zeggen dat ik het hier wel leuker vind, leuke winkeltjes, kroegjes, restaurantjes in de buurt, de stad in fietsen is leuker [langs Artis] en het verkort mijn reistijd naar school [zit in Hilversum] flink.
an urge to help mankind overcomes me
pi_87205024
Ik woon ook in Hoofdweg, m'n opa en oma in Slotervaart en m'n tante in Geuzenveld. Volgens mij zijn er de laatste weken al redelijk wat mensen neergeschoten ja, maar zo erg is het ook weer niet hoor. Ja, als je op plein 40-45 loopt als blanke dan valt je idd op dat je in de minderheid bent en ja er rijden verdacht veel BMW's en Mercedessen, maar het is ook weer niet dat je je er onveilig voelt ofzo.

Tijdens de Ramadan was het alleen even afzien, elke dag om half 5 's ochtends zit de hele buurt te zingen en te bidden :X
Facts don't care about your feelings
pi_87222145
quote:
Tijdens de Ramadan was het alleen even afzien, elke dag om half 5 's ochtends zit de hele buurt te zingen en te bidden
Heb je het over het gebied rondom Plein 40-45 of over de Hoofdweg?
pi_87222591
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 02:23 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Niet wonen:
-Amsterdam

Wel wonen:
-buiten Amsterdam
:Y

brabant de geakste!! ;)
Een patriciër is bovengemiddeld begaafd in manuele handelingen.
Natuurlijk maken wij onze handen hier niet aan vuil maar bezitten wij wel een kritisch oog opdat we het grauw dat nederige klussen uitvoert kunnen coördineren.
pi_87222710
provincialen :')
pi_87228669
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:22 schreef deeltje het volgende:

[..]

Heb je het over het gebied rondom Plein 40-45 of over de Hoofdweg?
Hoofdweg, maar zal voor plein 40-45 toch niet anders zijn?
pi_87239611
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:29 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Hoofdweg, maar zal voor plein 40-45 toch niet anders zijn?
Ja, bij plein 40-45 verwacht je dat :-) Ik bedoelde eigenlijk, 'Is het rondom de Hoofdweg net zo druk met foute BMW's en Ramadan liefhebbers als op Plein 40-45?' Of is het toch wel een wereld van verschil? Aangezien ik het idee kreeg dat De Baarsjes de afgelopen jaren behoorlijk aan het verjuppen was?
pi_87239736
Hmm de Hoofdweg is best lang, het laatste stuk bij Surinameplein heeft wel mooie huizen. De rest tot Mercatorplein is allemaal sloeberig. Ik zie er meer buitenlanders dan blanken dat in ieder geval. Qua auto's valt het nog wel mee, ik denk dat de meeste het niet kunnen betalen :P maar ik rij zelf BMW dus ik kan daar verder niet over oordelen :*

Parkeren is 2.80 per uur dat vind ik het belachelijkste. En voor vergunning een wachtlijst van 23 maanden ofzo. Je wordt gedwongen de tram / bus te nemen.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 11:32:30 #74
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_87239873
Zeeburg FTW *O* Of nou ja Oost tegenwoordig. Ik woon in de Indische buurt (vlakbij het Javaplein) en de buurt is echt opgeknapt de laatste jaren. Leuke terrasjes, mooie huizen, Studio K voor een hapje/drankje/dansje/bioscoop, ik ben tevreden ^O^ Genoeg openbaar vervoer, winkels, dicht bij het centrum en de Dappermarkt.

Hiervoor heb ik op verschillende plekken in de stad gewoond. Als eerste in Oud-West, vond ik ook erg leuk, genoeg te doen. Daarna op het Stadionplein en in de Concertgebouwbuurt, mooie omgeving maar dodelijk saai :O Toen op verschillende plekken in Bos en Lommer en de Baarsjes. Ach, de ene straat was beter dan de andere maar ik heb me er prima vermaakt en ik voelde me er nooit onveilig. Ik heb ook nog in Osdorp gewoond, voor de grote renovatie, en dat vond ik minder. Het is te ver van het centrum en ik vond het niet tof om 's nachts van de stad naar huis te fietsen.
With the stars as her umbrella
pi_87239992
Ik ben niet zo van amsterdam. Geef mij maar Utrecht of Haarlem.
Conscience do cost.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 12:41:07 #76
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_87242044
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:37 schreef ems. het volgende:
Ik ben niet zo van amsterdam. Geef mij maar Utrecht of Haarlem.
Oké.
pi_87245786
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:28 schreef YoshiBignose het volgende:
Hmm de Hoofdweg is best lang, het laatste stuk bij Surinameplein heeft wel mooie huizen. De rest tot Mercatorplein is allemaal sloeberig. Ik zie er meer buitenlanders dan blanken dat in ieder geval. Qua auto's valt het nog wel mee, ik denk dat de meeste het niet kunnen betalen :P maar ik rij zelf BMW dus ik kan daar verder niet over oordelen :*

Parkeren is 2.80 per uur dat vind ik het belachelijkste. En voor vergunning een wachtlijst van 23 maanden ofzo. Je wordt gedwongen de tram / bus te nemen.
Mja het is de grens tussen De Baarsjes en Surinameplein natuurlijk (de Postjesweg). Als je het water overgaat naar het Surinameplein (gebied) dan is dat al een wereld van verschil met daarboven. Maar ik had toch begrepen dat het gebied boven de wateren (De Baarsjes) ook snel aan het veranderen is/was ... ? Ik bedoel, dat is toch niet te vergelijken met Plein 40-45 ... toch? :P
pi_87249052
Tja ik zou zeggen loop er even een rondje en ervaar het zelf. Ik kom / kwam regelmatig in Osdorp, Geuzenveld en Slotermeer en dat is toch wel wat "erger" inderdaad. Baarsjes is een beetje apart omdat je er gebieden hebt die opeens weer heel anders zijn.

1 ding is zeker, het gebied rond de Hoofdweg is in ieder geval een stuk gezelliger dan Plein 40-45 en Osdorpplein :P qua winkels en eettentjes enzo.

Waarom de interesse, wil je er gaan wonen?
pi_87250229
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 15:49 schreef YoshiBignose het volgende:
Tja ik zou zeggen loop er even een rondje en ervaar het zelf. Ik kom / kwam regelmatig in Osdorp, Geuzenveld en Slotermeer en dat is toch wel wat "erger" inderdaad. Baarsjes is een beetje apart omdat je er gebieden hebt die opeens weer heel anders zijn.

1 ding is zeker, het gebied rond de Hoofdweg is in ieder geval een stuk gezelliger dan Plein 40-45 en Osdorpplein :P qua winkels en eettentjes enzo.

Waarom de interesse, wil je er gaan wonen?
Ik zit midden in de onderhandelingen, dus (ff afkloppen), ik ga er wonen, ja. Hudsonstraat (getal onder de 20) vlakbij de Postjesweg (onder de Davisstraat dus), dus buurt-ervaringen zijn altijd welkom.

http://maps.google.nl/map(...)007501,0.011834&z=17
  woensdag 6 oktober 2010 @ 16:35:19 #80
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_87250813
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 16:20 schreef deeltje het volgende:

[..]

Ik zit midden in de onderhandelingen, dus (ff afkloppen), ik ga er wonen, ja. Hudsonstraat (getal onder de 20) vlakbij de Postjesweg (onder de Davisstraat dus), dus buurt-ervaringen zijn altijd welkom.

http://maps.google.nl/map(...)007501,0.011834&z=17
Ik feliciteer je nog maar niet dan :D Maar best een leuke buurt hoor. Ik heb er ook gewoond, 8 jaar geleden. Toen was het af en toe onrustig maar volgens mij valt het reuze mee tegenwoordig.
pi_87251345
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 16:35 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ik feliciteer je nog maar niet dan :D Maar best een leuke buurt hoor. Ik heb er ook gewoond, 8 jaar geleden. Toen was het af en toe onrustig maar volgens mij valt het reuze mee tegenwoordig.
Thnx, niet jinxen :P hahaha.

Ik vond het er vooral enorm rustig, je stap echt -net- Amsterdam even uit, was mijn gevoel. Perfect voor mij, aangezien ik liever de drukte opzoek dan dat de drukte mij opzoekt ;) En de jongeren die naar het Columbusplein gaan, lopen via de Davisstraat of de Columbusstraat, dus er is ook geen sluiproute van kinderkes etc. Ik denk dat ik daar niet verkeerd zit ;) (als 30 jarige)

Als er nog tips zijn voor een rustige openminded pop/rock/jazz-liefhebber in de buurt (kroegen/restaurantjes), ik hoor het graag :)
pi_87252164
Oooh daar oke. Als je naar de snackbar gaat heb je twee keuzes, allebei om de hoek. De ene is van Pakistani en de ander van Chinezen. Ik adviseer de laatste.

Rustig vind ik wel meevallen, maar jij zit natuurlijk in een zijstraatje. Trams en bussen rijden constant langs, politieauto's ook met sirene's.
pi_87252615
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 17:07 schreef YoshiBignose het volgende:
Oooh daar oke. Als je naar de snackbar gaat heb je twee keuzes, allebei om de hoek. De ene is van Pakistani en de ander van Chinezen. Ik adviseer de laatste.

Rustig vind ik wel meevallen, maar jij zit natuurlijk in een zijstraatje. Trams en bussen rijden constant langs, politieauto's ook met sirene's.
Ben een goed uur binnen geweest (in de woning) (spitsuur/vrijdag) geen auto's,Trams en/of bussen gehoord ;) (serieus niet, ik val net buiten het verkeers-geluid daar, lijkt het wel)

Thnx voor de tips, ik eet alleen iets gezonder helaas ;)
pi_87253196
Hangt er vanaf wat je positie is: Studie, fulltime baan, partner, kinderen, etc..
Als je student bent kan je het beste in de buurt van het centrum of oost (Watergraafsmeer) wonen, of in zuid (de Pijp is prima bijvoorbeeld).

Heb je gewoon zin om in (de buurt van) de stad te wonen maar geen speciale studentikoze motieven, dan kan je prima aan de rand van de stad wonen. Buitenveldert, Amstelveen etc. Alleen Noord, B&L, Slotervaart en Zuidoost zou ik niet willen wonen ivm. het gehalte tokkies en allochtonen.
pi_87253633
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 17:18 schreef deeltje het volgende:

[..]

Ben een goed uur binnen geweest (in de woning) (spitsuur/vrijdag) geen auto's,Trams en/of bussen gehoord ;) (serieus niet, ik val net buiten het verkeers-geluid daar, lijkt het wel)

Thnx voor de tips, ik eet alleen iets gezonder helaas ;)
Niks mis met een patatje op z'n tijd, neem aan dat het gewoon plantaardig vet is bij die Chinezen niet reuzel als bij de nam kee.. :')

Maar even serieus:

Noord = tokkie
Osdorp = mocro
Slotervaart = mocro
Bos & Lommer = mocro
Zuid-Oost = neger

Tja, dan zou je in oud-zuid ofzo moeten gaan wonen, maar kan me voorstellen dat je dat niet kunt betalen. Je moet je gewoon aanpassen aan de wijk. Ik ben nu al verslaafd aan KFC. Met een bucket kip ben je in ieder geval veilig in Zuid-Oost, ook middernacht. Bij de Baarsjes moet je ze niet aankijken en rustig doorlopen. Ook niet stoer lopen en geen bling bling bij je, dan zit je wel redelijk veilig. In Noord moet je gewoon in je hemd lopen met Birckenstocks en een biertje in je hand. Kan je niks gebeuren! 8-)
pi_87253941
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 17:45 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Niks mis met een patatje op z'n tijd, neem aan dat het gewoon plantaardig vet is bij die Chinezen niet reuzel als bij de nam kee.. :')

Bij de Baarsjes moet je ze niet aankijken en rustig doorlopen. Ook niet stoer lopen en geen bling bling bij je, dan zit je wel redelijk veilig. In Noord moet je gewoon in je hemd lopen met Birckenstocks en een biertje in je hand. Kan je niks gebeuren! 8-)
[offtopic] Als ik dan een patatje eet, wil ik wel dat het in het vetste vet gebakken is wat er bestaat ;) Zo ben ik dan ook wel weer, hahaha
[/offtopic]

Krijg bij De Baarsjes het idee dat het precies tussen het Bos_en_Lommer en Oud_West gevoel inzit. De mix tussen jup en allochtoon lijkt vrij 50/50. Als je de AH binnenloopt op de postjesweg wordt dat gevoel nog duidelijker. Maargoed, what do I know, kwoon er nog niet ;)
pi_87253984
Kan best, mij boeit het niet zo. Ik zit liever tussen de "allochtonen" dan die juppen. Kneuzenvolk.

Goeie buurt verder hoor, je zit zo op de ring, je bent zo op leidseplein, supermarkt om de hoek dus wat wil je nog meer. :P
pi_87254012
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 17:56 schreef YoshiBignose het volgende:
Kan best, mij boeit het niet zo. Ik zit liever tussen de "allochtonen" dan die juppen. Kneuzenvolk.
True true, maar je snapt wat ik bedoel :P

[ Bericht 6% gewijzigd door deeltje op 06-10-2010 18:22:08 ]
pi_87255192
Ja. Ik woonde vroeger in uhmmm oud-zuid denk ik dat het was (bij stationplein) toen was ik 3 jaar ofzo. Toen gingen m'n ouders ook kijken naar een school maar was gewoon allemaal allochtoon. Tja, het klinkt misschien wat rasistisch, maar als je als enige blanke tussen allemaal allochtonen zit dan is dat toch een beetje raar. Toen zijn we maar verhuisd naar een andere plaats, daar had je een enkele neger op school en niet eens marokkanen :P
pi_87255328
Al kreeg ik er geld voor, ik ga niet in de Randstad wonen.
pi_87255600
Woon nu in Geuzenveld, als student. Prima. Hiervoor in Utrecht gewoond, maar dat is qua uitgaan net een dorp. Amsterdam O+

Heb geen last van mijn wijkgenoten hier, tram voor de deur en 's nachts taxi naar huis. Maar ja, zwalken hier genoeg dronken Polen rond en op de hoek van de straat hangen altijd wel wat hosselaars. De Albert Heijn 's avonds is net een circus :D

Wel veel buurtagenten hier trouwens, dat is wel goed, zie 's middags altijd wel een motoragent op het Lambertus plein rijden.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 18:42:25 #92
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_87255641
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 17:54 schreef deeltje het volgende:

[..]

[offtopic] Als ik dan een patatje eet, wil ik wel dat het in het vetste vet gebakken is wat er bestaat ;) Zo ben ik dan ook wel weer, hahaha
[/offtopic]

Krijg bij De Baarsjes het idee dat het precies tussen het Bos_en_Lommer en Oud_West gevoel inzit. De mix tussen jup en allochtoon lijkt vrij 50/50. Als je de AH binnenloopt op de postjesweg wordt dat gevoel nog duidelijker. Maargoed, what do I know, kwoon er nog niet ;)
Ja, de Baarsjes is prima hoor ^O^ volgens mij zit je daar wel goed *O* Die buurt wordt ook aangepakt de aankomende jaren, als ik me niet vergis.
Laat je even weten of het gelukt is? :D
  woensdag 6 oktober 2010 @ 19:19:49 #93
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_87257091
Niet:

Heel Amsterdam.

Wel:

Heel Almere. Vinexbetondorpen ftw.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
  † In Memoriam † woensdag 6 oktober 2010 @ 19:26:13 #94
187254 Giertje
lets all make believe
pi_87257331
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 18:33 schreef Evil_Jur het volgende:
Al kreeg ik er geld voor, ik ga niet in de Randstad wonen.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_87257381
Wel:
Oud-Zuid (geboren en getogen)
Centrum

Niet:
De rest van A'dam (serieus) :D.

Bij de rest vind ik alle dagelijkse benodigdheden en meer te ver uit elkaar, zijn er teveel overlastgevende andere allochtonen of ziet het er té verpauperd uit :7.
pi_87257623
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wel:
Centrum

Niet:

Bij de rest vind ik alle dagelijkse benodigdheden en meer te ver uit elkaar, zijn er teveel overlastgevende andere allochtonen of ziet het er té verpauperd uit :7.
Ik kom jou trouwens wel eens tegen, maar meestal is dat aan het eind v/d avond als ik onderweg naar de stad ben met ladies en dus ga ik geen internethelden groeten. Maar zie je wel eens in tram 13. Zo, weet je dat ook weer.
pi_87258138
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 18:42 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ja, de Baarsjes is prima hoor ^O^ volgens mij zit je daar wel goed *O* Die buurt wordt ook aangepakt de aankomende jaren, als ik me niet vergis.
Laat je even weten of het gelukt is? :D
Sure, het zal wel zo'n 2 maanden duren though :-/
  woensdag 6 oktober 2010 @ 19:49:32 #98
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_87258244
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wel:
Centrum

Niet:

omg :') meid
pi_87258439
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:34 schreef NeverNooitVriendje het volgende:

[..]

Ik kom jou trouwens wel eens tegen, maar meestal is dat aan het eind v/d avond als ik onderweg naar de stad ben met ladies en dus ga ik geen internethelden groeten. Maar zie je wel eens in tram 13. Zo, weet je dat ook weer.
Bizar :'). Hoe weet je hoe ik eruit zie/dat ik dat was :D? En ik kom dan altijd van een mattie van me en dan wordt het nodige genuttigd natuurlijk, dus ik ben dan áltijd totaaal wasted :D!
pi_87259950
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Bizar :'). Hoe weet je hoe ik eruit zie/dat ik dat was :D? En ik kom dan altijd van een mattie van me en dan wordt het nodige genuttigd natuurlijk, dus ik ben dan áltijd totaaal wasted :D!
Eijking filmpje. Maar kom je ook tegen op plekken waar je normaal nooit iemand kunt vinden omdat er pleuris veel toeristen voor je voeten lopen, damrak ineens foks enige choclateboy daar :7 (no homo).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')