abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83300882
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 20:22 schreef Hellas2009 het volgende:

[..]

DTP is ook democratisch gekozen door de Koerden, maar is verboden in Turkije. Hun opvolgers BDP worden vervolgd door de Turkse staat waarvan Erdogan de premier is.

Als Hamas geen terreurorganisatie is, dan is de PKK het helemaal niet als we vergelijken hoe beide groeperingen te werk gaan.
Je haalt weer vele dingen door elkaar. DTP was democratisch ja, MAAR dankzij de kemalisten of vrijmetselaars (hoe je ze ook wilt zien) , dus die HOOFDRECHTERS waar ik het over had en die de AK-partij probeert tegen te gaan, is de DTP afgesloten in een periode waarop de Ak-partij haar "koerden-opening" aan het maken was. Het was dus een tactische zet van de kemalisten of vrijmetselaars snap je! Die Ahmet Türk (leider DTP destijds) was echt een goede kerel! Daarom is hij ook verbannen door de kemalisten. Overigens zonder enige wet die bestaat.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_83301007
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 20:24 schreef Burakius het volgende:

[..]

Je haalt weer vele dingen door elkaar. DTP was democratisch ja, MAAR dankzij de kemalisten of vrijmetselaars (hoe je ze ook wilt zien) , dus die HOOFDRECHTERS waar ik het over had en die de AK-partij probeert tegen te gaan, is de DTP afgesloten in een periode waarop de Ak-partij haar "koerden-opening" aan het maken was. Het was dus een tactische zet van de kemalisten of vrijmetselaars snap je! Die Ahmet Türk (leider DTP destijds) was echt een goede kerel! Daarom is hij ook verbannen door de kemalisten. Overigens zonder enige wet die bestaat.
Ok, DTP laten we varen... en nu de vergelijking tussen Hamas en de PKK. Waarom noemt Erdogan de PKK een terreurorganisatie maar doet ie zaken met Hamas die ook als terreurorganisatie te boek staat in het Westen.
pi_83301043
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 20:27 schreef Hellas2009 het volgende:

[..]

Ok, DTP laten we varen... en nu de vergelijking tussen Hamas en de PKK. Waarom noemt Erdogan de PKK een terreurorganisatie maar doet ie zaken met Hamas die ook als terreurorganisatie te boek staat in het Westen.
Dat probeer ik uit te leggen. Ik wil eerst even duidelijk zien waar de heer Tayip Erdogan de Hamas steunt. Dan hebben we een voedingsbodem voor de discussie. Ik ben er namelijk niet mee bekend.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_83301112
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 20:20 schreef Burakius het volgende:

[..]

Nee ijdeltuit. Dat is niet wat ik zeg. Je verwart weer twee verschillend lopende discussies. En ik dacht dat vrouwen meerdere dingen tegelijk kunnen. Ten eerste ging het over dat je in de huidige staat mag roepen dat je Koerd bent, waarop ik Izmir als voorbeeld geef.

Het tweede waarop je doelt is of de Koerden door de Turkse staat wordt onderdrukt. Nee hedendaags worden ze niet meer onderdrukt door de gelovigen die nu aan de macht zijn. Maar in het verleden was dat wel anders onder de bannier van Kemalisten. En dit valt niet te ontkennen.
Ik heb het over de Turkse regering. We hebben het hier niet over hoe ze in Izmir, of in andere steden, over Koerden denken. Als je de topics terug leest zul je zien dat ik duidelijk zeg 'Koerden worden niet opgepakt als ze zeggen dat ze Koerdisch zijn'. Nergens zeg ik dat er geen racistische Turken zijn die het niet op prijs zullen stellen als Koerden zouden opkomen voor hun identiteit, noch dat Turken en Koerden broeders zijn. Dat zeg JIJ. Verder is Izmir een uitzondering in heel Turkije, die stad vertegenwoordigd Turkije totaal niet dus is het sowieso bullshit dat je net Izmir als voorbeeld geeft. Nogmaals: je ontkracht hier puur je eigen stelling: dat Turken en Koerden broeders zijn.

En verder probeer je de discussie gewoon te verdraaien omdat je niet wil toegeven dat je gewoon verkeerd zat wat betreft je opmerking 'jullie hebben ergere opmerkingen gemaakt'.
pi_83301238
WAT . BORTICINEM DIE ZEGT DAT IZMIR TURKIJE NIET REPRESENTEERT! DIT IS ONGEHOORD! IK MOET DIT VEREEUWIGEN IN MIJN SIGNATURE.
pi_83301348
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 20:28 schreef Burakius het volgende:

[..]

Dat probeer ik uit te leggen. Ik wil eerst even duidelijk zien waar de heer Tayip Erdogan de Hamas steunt. Dan hebben we een voedingsbodem voor de discussie. Ik ben er namelijk niet mee bekend.
Ik heb ook meerdere artikelen gepost in de laatste 3 topics over de 'hypocrisie'.

Verder kun je wel zeggen dat de PKK niet wordt gesteund door de Koerden, maar dat kun je niet met zekerheid zeggen. Laat de PKK maar meedoen met de verkiezingen in Turkije, dan kunnen we verder praten.
quote:
Erdogan urges world to recognize Hamas

Turkey's Prime Minister Recep Tayyip Erdogan has called for recognition of Hamas which won a landslide victory in Palestinian elections.

In an interview with The Washington Post published Saturday, Recep Tayyip Erdogan said isolating Hamas is the reason for the ongoing tensions in the region.

He criticized world leaders for failing to respect the political will of the Palestinian people who voted for the Palestinian resistance movement.
http://www.presstv.ir/detail.aspx?id=84347§ionid=351020202
quote:
"Hamas are resistance fighters who are struggling to defend their land. They have won an election," Erdogan said in the central city of Konya, often interrupted by a cheering crowd of supporters of his Islamist-rooted party.

"I have told this to US officials... I do not accept Hamas as a terrorist organisation. I think the same today. They are defending their land," he said in the televised speech.
http://www.france24.com/e(...)turks-bury-activists

_____
quote:
Hamas is not a terrorist organization, it is a resistance movement, Turkish Prime Minister Recep Tayyip Erdogan declared on Friday at a rally in the Turkish province of Konya, according to local daily Hurriyet.

Erdogan reportedly said Hamas, the legitimate winner of the Palestinian elections, was fighting for its land. "You are always talking about democracy. You’ll never let Hamas rule. What kind of democracy is this?” he reportedly said, apparently addressing the Israeli leadership.
_____
quote:
After a week in which he repeatedly expressed his outrage against Israeli officials in the wake of Operation Cast Lead in Gaza, Turkish Prime Minister Recep Erdogan now tells a U.S. magazine that Hamas terrorists are really politicians.

Erdogan was quoted in an article published online Saturday by Newsweek magazine as saying that Hamas is a political party, and not an "arm of Iran." The interview in its entirety will be available in the February 9 issue of the magazine.

The angry Turkish leader, who also said "Palestine today is an open-air prison," contended that "If the whole world had given [Hamas] the chance of becoming a political player maybe they would not be in a situation like this after the elections that they won."
pi_83301407
Tja ik ben het toch eens met de heer Erdogan zoals jij het hier hebt neergezet. Ik zie het probleem niet? Nogmaals de PKK en de Hamas zijn totaal niet te vergelijken door de verschillende situaties etc. etc. etc.
pi_83301457
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 20:32 schreef Burakius het volgende:
WAT . BORTICINEM DIE ZEGT DAT IZMIR TURKIJE NIET REPRESENTEERT! DIT IS ONGEHOORD! IK MOET DIT VEREEUWIGEN IN MIJN SIGNATURE.
Ik heb meerdere malen gezegd dat Izmir niet representatief is voor de rest van TR - niet in deze topic reeks, maar wel in andere over Turkije. En verder zou ik inderdaad gewoon doen alsof ik nooit een domme opmerking hebt gemaakt idd. Goed zo Burak.
pi_83301506
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 20:37 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik heb meerdere malen gezegd dat Izmir niet representatief is voor de rest van TR - niet in deze topic reeks, maar wel in andere over Turkije. En verder zou ik inderdaad gewoon doen alsof ik nooit een domme opmerking hebt gemaakt idd. Goed zo Burak.
Je begint goed mijn kant op te trekken. Nog even en we maken een praktiserende Moslim van jou inshaAllah!
pi_83301630
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 20:36 schreef Burakius het volgende:
Tja ik ben het toch eens met de heer Erdogan zoals jij het hier hebt neergezet. Ik zie het probleem niet? Nogmaals de PKK en de Hamas zijn totaal niet te vergelijken door de verschillende situaties etc. etc. etc.
Er is geen verschillende situatie. Nu verplicht je mij weer 'om het over jouw afkomst te hebben waardoor je de zaken niet objectief kunt bekijken'. Hamas mocht tenminste meedoen met de verkiezingen. Dat zie ik Turkije niet doen, dat ze de PKK toelaten om mee te doen met de verkiezingen. Waarschijnlijk zijn ze bang dat ze vele malen populairder zullen zijn dan jullie denken.
pi_83301682
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 20:40 schreef Hellas2009 het volgende:

[..]

Er is geen verschillende situatie. Nu verplicht je mij weer 'om het over jouw afkomst te hebben waardoor je de zaken niet objectief kunt bekijken'. Hamas mocht tenminste meedoen met de verkiezingen. Dat zie ik Turkije niet doen, dat ze de PKK toelaten om mee te doen met de verkiezingen. Waarschijnlijk zijn ze bang dat ze vele malen populairder zullen zijn dan jullie denken.
De PKK die 30.000 doden op zijn naam heeft, mee laten doen aan de verkiezingen. Hoor ik dat goed? Laten we Al-Qaida dan ook meedoen met verkiezingen ergens?
pi_83301730
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 20:42 schreef Burakius het volgende:

[..]

De PKK die 30.000 doden op zijn naam heeft, mee laten doen aan de verkiezingen. Hoor ik dat goed? Laten we Al-Qaida dan ook meedoen met verkiezingen ergens?
Dit soort opmerkingen zijn niet goed voor je objectiviteit. Het gaat weer de slechte kant op. Al-Qaeda is totaal niet te vergelijken met PKK die voor de rechten van een volk strijden!
pi_83301780
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 20:43 schreef Hellas2009 het volgende:

[..]

Dit soort opmerkingen zijn niet goed voor je objectiviteit. Het gaat weer de slechte kant op. Al-Qaeda is totaal niet te vergelijken met PKK die voor de rechten van een volk strijden!
De rechten van een volk, door de Koerden te doden??? De Koerden willen helemaal niet een eigen staat. Dit is volkomen lariekoek. Een partij die 30.000 doden maakt laat je niet meedoen. Dat zijn terroristen. De Al-Qaida laat je ook niet meedoen. Maar goed dit zegt iemand die het waarschijnlijk ook goed vindt dat er een pedopartij mag meedoen.
pi_83302050
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 20:44 schreef Burakius het volgende:

[..]

De rechten van een volk, door de Koerden te doden??? De Koerden willen helemaal niet een eigen staat. Dit is volkomen lariekoek. Een partij die 30.000 doden maakt laat je niet meedoen. Dat zijn terroristen. De Al-Qaida laat je ook niet meedoen. Maar goed dit zegt iemand die het waarschijnlijk ook goed vindt dat er een pedopartij mag meedoen.
Grote kans dat die Koerden NSB'ers waren. Dat zie je nu ook weer, politici van Koerdische origine die bij extremistische politieke partijen in Turkije werken en hun eigen afkomst ontkennen. Het wordt tijd om naast de term 'Self-Hating Jews' ook de term 'Self-Hating-Kurd' te introduceren.

Weet je wat ik niet begrijp aan jou, je erkent dat de Koerden onderdrukt zijn, maar noemt de PKK vervolgens een terreurorganisatie. Waarom denk je dat het nu zogenaamd beter gaat met de Koerden, dankzij de PKK en niet ondanks hen. Dat de Koerden vandaag de dag nog bestaan in Turkije en niet zijn geassimileerd in bergturken is alleen maar te danken aan de gewapende strijd. Je kunt wel blijven volharden in het feit dat de PKK terroristen zijn maar dan duurt het conflict alleen maar voort.

Want wat jij nu doet is: je wilt de Koerden hun rechten geven maaaaaar de PKK blijven smerige terroristen. Zo gaat het niet werken natuurlijk. De IRA heeft ook bomaanslagen gepleegd maar je bereikt geen vrede door hen als terroristen te blijven bestempelen.
pi_83302158
Er zijn geen politici die hun eigen afkomst ontkennen. Zelfs de Koerd van de extreem-rechtse partij heeft openlijk op TV gesproken over zijn Koerdische afkomst.
pi_83302606
Op een dag gaat Bortecinem het ook begrijpen. Voor de rest is ze een goede vrouw en ik ben blij met haar. We zijn nu al 2 jaar getrouwd. Echter vind ik het niet leuk dat je zoveel op Fok schrijft schat.
pi_83304015
Moet het trouwens niet vertegenwoordigt met een T zijn? Wat erg dat je die zin met spelfout hebt overgenomen.
pi_83305748
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 17:50 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

De mensen die gewond zijn geraakt en omgekomen zijn zijn vooral Koerdisch. Als je schotel hebt kun je nu overschakelen naar STAR TV en de slachtoffers en hun familieleden zijn. De meeste zijn Koerdisch.
Dat weet ik, maar het maakt toch niet meer uit? Uiteindelijk ga je dood als mens.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 22:01:20 #219
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_83305875
joepie, augustus lekker naar Marmaris
Intelligent, but fucked up.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 22:32:10 #220
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_83307541
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 22:01 schreef Fortune_Cookie het volgende:
joepie, augustus lekker naar Marmaris
joepie, naar de camping met vriendin + pa en ma.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_83310753
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 20:43 schreef Hellas2009 het volgende:

[..]

En zelfs dan? Een partij met zoveel doden op haar geweten verkiesbaar maken? "Vote or die" ?
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_83310985
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 23:37 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

En zelfs dan? Een partij met zoveel doden op haar geweten verkiesbaar maken? "Vote or die" ?
Net of Hamas die meedeed met de verkiezingen geen doden op hun geweten hebben.
pi_83311093
Net of ik dat ooit gezegd heb. Ik heb letterlijk nog nooit Hamas geschreven op Fok, dus dat doe je goed.

Je hebt dus geen antwoord of uitleg?
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_83311141
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 23:45 schreef Baghdaddy het volgende:
Net of ik dat ooit gezegd heb. Ik heb letterlijk nog nooit Hamas geschreven op Fok, dus dat doe je goed.

Je hebt dus geen antwoord of uitleg?
Dat was mijn uitleg. Als Hamas en andere groeperingen die doden op hun geweten hebben mee mogen doen, waarom zij niet.
pi_83311285
Zijn de goede argumenten op, of zo? Zijn we nu (al) beland bij 'waarom hunnie wel en wij niet'?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2010 23:51:41 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')