abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83288665
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:24 schreef Hellas2009 het volgende:
Trouwens, best wel nobel van de PKK dat ze vooraf waarschuwen. De toeristen in Luxor zijn niet van te voren gewaarschuwd dat ze doodgeschoten zouden worden.
http://en.wikipedia.org/wiki/Luxor_massacre
Greek massacres of Turks
British historian Arnold J. Toynbee wrote that there were organized atrocities since the Greek occupation of Smyrna on the 15 May 1919. Toynbee also stated that he and his wife were witnesses to the atrocities perpetrated by Greeks in the Yalova, Gemlik, and Ismid areas and they not only obtained abundant material evidence in the shape of "burnt and plundred houses, recent corpses, and terror stricken survivors" but also witnessed robbery by Greek civilians and arsons by Greek soldiers in uniform in the act of perpetration.[43] Toynbee wrote:[44]

"No sooner had they landed than they began a ruthless warfare against the Turkish population, not omitting the commission of atrocities in the worst Near Eastern manner, they laid waste the fertile Maender Valley, and forced thousands of homeless Turks to take refuge beyond the occupied area".

Historian Taner Akcam noted that a British officer claimed:[45]

"The National forces were established solely for the purpose of fighting the Greeks...The Turks are willing to remain under the control of any other state...There was not even an organized resistance at the time of the Greek occupation. Yet the Greeks are persisting in their oppression, and they have continued to burn villages, kill Turks and rape and kill women and young girls and throttle to death children".

Inter-Allied commission in the Yalova-Gemlik peninsula, in their report of the 23rd May 1921, during the Greek occupation of western Anatolia, wrote that:[46]

"A distinct and regular method appears to have been followed in the destruction of villages, group by group, for the last two months, which destruction has even reached the neighbourhood of the Greek headquarters. The members of the Commission consider that, in the part of the kazas of Yalova and Guemlek occupied by the Greek army, there is a systematic plan of destruction of Turkish villages and extinction of the Muslim population. This plan is being carried out by Greek and Armenian bands, which appear to operate under Greek instructions and sometimes even with the assistance of detachments of regular troops".

Inter Allied commission also stated that the destruction of villages and the disappearance of the Muslim population might have at its objective to create in this region a political situation favourable to the Greek Government.[46]

M. Gehri, the representative of the Geneva International Red Cross who accompanied the Inter-Allied Commission wrote as follows:[47]

"...The Greek army of occupation have been employed in the extermination of the Muslim population of the Yalova-Gemlik peninsula. The facts established -burning of villages, massacres, terror of the inhabitants, coincidence of place and date- leave no room for doubt in regard to this. The atrocities which we have seen, or of which we have seen the material evidence, were the work of irregular bands of armed civilians(tcheti) and of organised units of the regular army...Instead of being disarmed and broken up, the bands have been assisted in their activities and have collaborated hand in hand with organised units of regulars".

Arnold J. Toynbee wrote that they obtained convincing evidence that similar atrocities had been started in wide areas all over the remainder of the Greek occupied territories since June 1921.[43] Toynbee argued that: " the situation of the Turks in Smyrna City had become what could be called without exaggeration a 'reign of terror', it was to be inferred that their treatment in the country districts had grown worse in proportion."[48]
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_83290623
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 15:31 schreef Burakius het volgende:

[..]

Greek massacres of Turks
Zie topictitel.

Turks-KOERDISCH conflict en niet Turks-GRIEKS conflict.
  Moderator vrijdag 25 juni 2010 @ 17:25:02 #128
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_83293938
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 16:15 schreef Hellas2009 het volgende:

[..]

Zie topictitel.

het gaat ook niet over terreuracties in Egypte mafkees

je kunt niet zelf allerlei andere zaken bij het topic betrekken en vervolgens roepen dat de rest ontopic moet blijven hoor
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 17:44:29 #129
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_83294701
Tyfus. Moet ik op vakantie in Marmaris met een grote boog om vuilnisbakjes en andere plekjes heenlopen omdat een paar terroristen - daar bommen gaan plaatsen. Ophangen die lui.

[ Bericht 10% gewijzigd door sp3c op 25-06-2010 17:49:42 ]
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_83294943
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 10:14 schreef Haradrim het volgende:
Members of an outlawed terrorist organization killed two Turkish soldiers and a civilian and wounded six other people, including three civilians, in an attack late Thursday on a military outpost in eastern Turkey, Turkish media reported.

The terrorists attacked a patrol and the outpost not far away in a rural area in the province of Elazığ, the Anatolia news agency and broadcaster NTV said.

The Kurdistan Workers' Party, or PKK, has dramatically stepped up violence this month, threatening to spread its attacks outside of the country's Southeast, its main area of operation.

PKK attacks have claimed the lives of 19 soldiers and two civilians since last weekend.
De mensen die gewond zijn geraakt en omgekomen zijn zijn vooral Koerdisch. Als je schotel hebt kun je nu overschakelen naar STAR TV en de slachtoffers en hun familieleden zijn. De meeste zijn Koerdisch.
  Moderator vrijdag 25 juni 2010 @ 18:09:09 #131
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_83295588
mweh

zit er nu eigenlijk schot in de operatie?
wat is het leger aan het doen in Irak, zijn ze er uberhaupt nog?
  vrijdag 25 juni 2010 @ 18:13:35 #132
293072 spermanent
Oplossingen zijn altijd simpel
pi_83295729
Allemaal puur ego-gezeik.

Wat boeit het hoe je land heet? Wat voor 'volk' je bent?
Doe toch gewoon normaal allemaal.

We zijn allemaal homo sapiens. De ene is wat donkerder dan de ander omdat er wat meer zon is in dat gebied.

Religie, nationalisme, ego, 'volken', allemaal ego bullshit die deze wereld naar de tyfus helpt.

Iedereen zou als verplichte kost op school het boek van Eckhart Tolle - 'A new earth' moeten lezen.
Zo kunnen we toch niet door blijven gaan?

Koppen afsnijden omdat de persoon een andere religie heeft, bombarderen omdat je volk een andere naam heeft gekregen, vechten omdat iemand je te lang aan kijkt... 1000en voorbeelden van ego-praktijken die de hele wereld verneuken.

Misschien is het maar beter dat die komeet valt in 2012. Is de planeet iig van deze walgelijke zieke soort af die zichzelf maar niet beter wil maken. (wat wel mogelijk is)

Iedereen die alles persoonlijk opvat
  Moderator vrijdag 25 juni 2010 @ 18:19:17 #133
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_83295928
zinloze post ...

als er oorlog met je of om je of voor je gevoerd word vanwege de afkomst van je opa en oma dan is het vrij normaal dat je de dingen persoonlijk opvat
pi_83295980
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 18:13 schreef spermanent het volgende:
Wat boeit het hoe je land heet? Wat voor 'volk' je bent?
Doe toch gewoon normaal allemaal.
Stuur maar een brief naar de Turkse ambassade, misschien worden ze dan minder ego en gaan ze hun Koerden een keer erkennen.
pi_83296250
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 17:50 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

De mensen die gewond zijn geraakt en omgekomen zijn zijn vooral Koerdisch. Als je schotel hebt kun je nu overschakelen naar STAR TV en de slachtoffers en hun familieleden zijn. De meeste zijn Koerdisch.
De Turken hebben meer Koerden gedood dan de PKK ooit heeft gedaan hoor!

Volgens een bekende Turkse schrijver:

In October, after the prosecution had begun, Pamuk reiterated his views in a speech given during an award ceremony in Germany: "I repeat, I said loud and clear that one million Armenians and 30,000 Kurds were killed in Turkey."
http://en.wikipedia.org/wiki/Orhan_Pamuk

Verder lees ik in elk Turks propagandabericht over dit conflict "er zijn 40.000 doden gevallen, boehoe" maar wat ze er niet bij vertellen is dat meer dan 26.000 doden "PKK-leden" zijn, zie:

According to the Turkish government, 26,532 PKK members, 5,185 security force members, and 5,209 civilians lost their lives in the fighting between 1984 and November 1997.

Total cost
The damage to infrastructure and the money spent to end the conflict is claimed by the Turkish government to stand at US$ 200 billion. Total cost numbers are higher because systematic analysis of the case did not develop until the 1990s.

http://en.wikipedia.org/w(...)distan_Workers_Party
pi_83296558
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 16:15 schreef Hellas2009 het volgende:

[..]

Zie topictitel.

Waarom post je dan dingen over Egypte ? Je bent echt een zwarte schaap onder de Grieken. Want Turken en Grieken kunnen goed met elkaar omgaan. Je getroll is nog iets van de jaren '70. Je bent slechts een stukje eelt onder de nagels van een stervende macabeër.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_83296627
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 18:28 schreef Hellas2009 het volgende:

[..]

In October, after the prosecution had begun, Pamuk reiterated his views in a speech given during an award ceremony in Germany: "I repeat, I said loud and clear that one million Armenians and 30,000 Kurds were killed in Turkey."

Verder lees ik in elk Turks propagandabericht over dit conflict "er zijn 40.000 doden gevallen, boehoe" maar wat ze er niet bij vertellen is dat meer dan 26.000 doden "PKK-leden" zijn, zie:

According to the Turkish government, 26,532 PKK members, 5,185 security force members, and 5,209 civilians lost their lives in the fighting between 1984 and November 1997.

Total cost
The damage to infrastructure and the money spent to end the conflict is claimed by the Turkish government to stand at US$ 200 billion. Total cost numbers are higher because systematic analysis of the case did not develop until the 1990s.

Hoe het ook zij, de oorzaak van de doden is te wijten aan : PKK. Het gevolg zijn civiele slachtoffers.
pi_83296640
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 17:44 schreef TeenWolf het volgende:
Tyfus. Moet ik op vakantie in Marmaris met een grote boog om vuilnisbakjes en andere plekjes heenlopen omdat een paar terroristen - daar bommen gaan plaatsen. Ophangen die lui.
Waarom bezoek je Turkije niet ? Marmaris is geen Turkije.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 18:38:57 #139
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_83296645
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 18:36 schreef Burakius het volgende:

[..]

Waarom post je dan dingen over Egypte ? Je bent echt een zwarte schaap onder de Grieken. Want Turken en Grieken kunnen goed met elkaar omgaan. Je getroll is nog iets van de jaren '70. Je bent slechts een stukje eelt onder de nagels van een stervende macabeër.
Niemand gelooft ook meer dat het echt een Griek is.
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
pi_83296686
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 17:50 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Star TV, het paradepaardje van de vrijmetselaars.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 18:40:01 #141
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_83296692
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 18:38 schreef Burakius het volgende:

[..]

Waarom bezoek je Turkije niet ? Marmaris is geen Turkije.
Ik vind Marmaris leuk zat.
pi_83296711
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 18:38 schreef Burakius het volgende:

[..]

Hoe het ook zij, de oorzaak van de doden is te wijten aan : PKK. Het gevolg zijn civiele slachtoffers.
Nonsens, jij draait oorzaak en gevolg om. De Turkse staat die het bestaan van de Koerden decennialang heeft ontkend (ze bestonden simpelweg niet en werden bergturken genoemd) is de oorzaak.
  Moderator vrijdag 25 juni 2010 @ 18:40:50 #143
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_83296715
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 18:28 schreef Hellas2009 het volgende:

[..]

als je een beter bewapende en geoefende vijand aanvalt dan ga jemeer mensen verliezen
quote:

het was turken vs koerden, niet turken vs armeniers
quote:

Total cost

So what?
pi_83296726
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 17:44 schreef TeenWolf het volgende:
Ophangen die lui.
Net of dat helpt! Hoeveel wil je ophangen dan? 10, 100, 500? 40 miljoen Koerden staan klaar om hen te vervangen!

Wat wel helpt is als Turkije hun Koerdische bevolking beter gaan behandelen (gelijke rechten voor alle burgers ongeacht afkomst), dan zijn ze in een klap van het conflict verlost. Maar de Turken zijn hardleers en de Koerden worden tot geweld gedreven.
pi_83296728
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 18:40 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Ik vind Marmaris leuk zat.
Nou ieder zijn eigen ding. Ik ben niet zo van Toeristische plekken (als je geschiedenis/culturele plaatsen niet als toeristisch zou aanstippelen). Ik hou er meer van om "inside" te gaan bij de lokale bevolking. Dit doe ik altijd als ik ergens ben. En tja ik ben zelf in Marmaris geweest, maar dat was 3 dagen kapot vervelen en daarna gingen we er gelukkig weg. Ik kan niet op het strand blijven als een malloot in een stoel.
pi_83296760
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 18:40 schreef sp3c het volgende:

[..]

het was turken vs koerden, niet turken vs armeniers
Beter lezen want er staat toch echt "30,000 Kurds"!
quote:
So what?
De meerderheid van de slachtoffers zijn Koerden.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 18:43:47 #147
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_83296802
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 18:41 schreef Burakius het volgende:

[..]

Nou ieder zijn eigen ding. Ik ben niet zo van Toeristische plekken (als je geschiedenis/culturele plaatsen niet als toeristisch zou aanstippelen). Ik hou er meer van om "inside" te gaan bij de lokale bevolking. Dit doe ik altijd als ik ergens ben. En tja ik ben zelf in Marmaris geweest, maar dat was 3 dagen kapot vervelen en daarna gingen we er gelukkig weg. Ik kan niet op het strand blijven als een malloot in een stoel.
'S nachts feesten, de volgende dag uitslapen, lekker zwemmen, eten en dan weer. Ik ben ook wel een paar keer inside gegaan hoor, maar ben toch liever van het feesten.
  Moderator vrijdag 25 juni 2010 @ 18:44:08 #148
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_83296813
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 18:42 schreef Hellas2009 het volgende:

[..]

Beter lezen want er staat toch echt "30,000 Kurds"!
van de 1 miljoen?

gaat vooral over Armeniers
quote:
[..]

De meerderheid van de slachtoffers zijn Koerden.
so what?
pi_83296814
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 18:40 schreef Hellas2009 het volgende:

[..]

Nonsens, jij draait oorzaak en gevolg om. De Turkse staat die het bestaan van de Koerden decennialang heeft ontkend (ze bestonden simpelweg niet en werden bergturken genoemd) is de oorzaak.
Zonder meer is het niet te ontkennen dat de Kemalistische regering die in handen was van de vrijmetselaars de Koerden niet geod heeft behandeld. Niet goed behandeld in de vorm van geen scholen, industrie en infrastructuur bouwen in het Oosten. Echter ben ik van mening dat er geen Koerdisch moet gegeven worden op scholen. Het land heeft één taal en dat is Turks, net zoals dat je hier één taal hebt en dat is Nederlands.

In ieder geval , nu de vrijmetselaars aan het verzwakken zijn en de schurken van het verleden worden opgepakt zie je ook meteen dat de situatie van de Koerden wordt verbeterd en terecht. We zijn broeders in geloof en zelfs daarbuiten we zijn allen mens. En het past niet bij de Turkse cultuur om andere mensen buiten te sluiten. Ten strengste verboden. Echter is helaas jarenlang niet de Turkse cultuur gerepresenteerd in de regering. Blame it on the freemasons.
pi_83296841
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 18:43 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

'S nachts feesten, de volgende dag uitslapen, lekker zwemmen, eten en dan weer. Ik ben ook wel een paar keer inside gegaan hoor, maar ben toch liever van het feesten.
Voor mij als praktiserende Moslim zit feesten er niet in . Ik ben meer van kastelen, moskeën/kerken , kleine dorpjes (met lekker eten! ) etc. etc. En trouwens, uitgaan kan je toch overal, hoef je niet perse naar Turkije voor te gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')