abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83515665
In het geval dat de PKK politieke rechten zou willen voor de Koerdischse populatie ( culturele en politieke rechten), dan zouden ze niet meer bestaan. Politiek gezien hebben ze elke vrijheid die er maar is zolang ze zich aan wetten houden die voor ELKE partij geldt: niets voor niets heeft Turkije al een Koerdische minister-president gehad, niet te spreken over de vele ministers tegenwoordig die gewoon van Koerdisch komaf zijn.

Cultureel hebben ze ook altijd alles mogen vieren en doen etc. etc. Sterker nog, hun cultuur wordt juist door het hele land uitgedragen met bijvoorbeeld de Nevruz viering, wat eigenlijk gewoon een paganistisch verschijnsel is wat mij betreft.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_83516369
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 23:47 schreef Burakius het volgende:
In het geval dat de PKK politieke rechten zou willen voor de Koerdischse populatie ( culturele en politieke rechten), dan zouden ze niet meer bestaan. Politiek gezien hebben ze elke vrijheid die er maar is zolang ze zich aan wetten houden die voor ELKE partij geldt: niets voor niets heeft Turkije al een Koerdische minister-president gehad, niet te spreken over de vele ministers tegenwoordig die gewoon van Koerdisch komaf zijn.

Cultureel hebben ze ook altijd alles mogen vieren en doen etc. etc. Sterker nog, hun cultuur wordt juist door het hele land uitgedragen met bijvoorbeeld de Nevruz viering, wat eigenlijk gewoon een paganistisch verschijnsel is wat mij betreft.
Blablabla. Met dit soort propaganda kun je misschien een paar dombo-outsiders overtuigen, maar dit zal niet voor minder dode en gewonde soldaten zorgen (zie onderstaand bericht van vandaag). Jouw taak is om de Koerden te overtuigen van jouw gelijk door hen hun rechten te geven en niet de niet-Koerden te misleiden met leugens want dat zal vrede toch niet dichterbij brengen.
quote:
Four Turkish soldiers wounded in blast blamed on PKK

TUNCELI, Turkey: Four Turkish soldiers were wounded on Wednesday in an explosion in the province of Van in southeast Turkey amid escalating violence that has followed the end of a Kurdish rebel group's unilateral cease-fire.

In a separate incident, security forces killed two members of a far-left militant group in a clash in Tunceli province late on Tuesday, security sources said on condition of anonymity.

The soldiers who were wounded were on foot patrol in Van province when members of the Kurdistan Workers Party (PKK) detonated an explosive by remote control, the sources said.

A PKK spokesman reached by telephone in northern Iraq did not have information on the attack.

The PKK has stepped up attacks on Turkish military targets this month after calling off its year-long truce. Twenty-two soldiers have died in attacks in June, according to media reports.

Violence traditionally rises in Turkey's mainly Kurdish southeast, which borders Iraq, in the spring and summer months as warmer weather allows the PKK and the army to move more easily through the region's mountainous terrain.

The PKK, now largely based in northern Iraq, took up arms against Turkey in 1984 in a bid to carve out a Kurdish state, and more than 40,000 people, mainly Kurds, have died in the war.

The group now says it is fighting for greater political rights for Kurds, who make up about 15 percent of Turkey's population of 72 million people.

Amid the rise in attacks, special Turkish commando teams have pursued PKK rebels into northern Iraq and are now camped out in areas thought to be used by the rebels, security officials also said.

In the Tunceli clash, soldiers killed two members of the Maoist Communist Party (MKP), one of whom was a woman, the sources said.

The MKP are armed leftists based in rural parts of the Kurdish southeast who are not thought to have outright links with the PKK. The MKP has been largely inactive since most of its leadership was killed by the army in 2005.
http://arabnews.com/middleeast/article76152.ece
pi_83516444
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 01:08 schreef zarGon het volgende:

[..]

En zie wat er nu met de Arabieren aan het gebeuren is. Erger kun je het niet treffen.
Er waren maar ongeveer 30.000 Arabieren die de Britten steunden en die waren veelal van één stam of nabij stammen in de Arabisch peninsula. Voor de rest is er eigenlijk meer steun VAN de Arabieren geweest. Maar goed in de nadagen van het Osmaanse Rijk, nadat het met Westerse virussen was geinfecteerd, zou ik me goed kunnen voorstellen dat sommige Arabieren niet meer actief steunden. Maar nooit zal ik de Arabieren vergeven die de Osmanen hebben bestreden. En daarmee bedoel ik de familie Saud.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_83516490
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 00:05 schreef Hellas2009 het volgende:

[..]

Blablabla. Met dit soort propaganda kun je misschien een paar dombo-outsiders overtuigen, maar dit zal niet voor minder dode en gewonde soldaten zorgen (zie onderstaand bericht van vandaag). Jouw taak is om de Koerden te overtuigen van jouw gelijk door hen hun rechten te geven en niet de niet-Koerden te misleiden met leugens want dat zal vrede toch niet dichterbij brengen.
[..]

http://arabnews.com/middleeast/article76152.ece
Wow, je wempelt me gewoon af met ad hominem en non-argumenten. Er is niet te praten met jou zeg.
pi_83518356
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 16:11 schreef Hellas2009 het volgende:

[..]

Het is de eerste en laatste stap. Ze willen autonomie, dat is hun doel op dit moment. Laten we de fascistische onderdrukkers niet onnodig angst aanjagen.
[..]
Het is niet de laatste stap en ik denk niet dat wij ze die angst nog hoeven aan te praten .
Je ziet toch hoe Burakius stellig blijft volhouden hoe fantastisch de Koerden het wel niet hebben .
Dat ze liever Turks dan Koerdisch zijn etc etc.
Haha maar goed tsja.
quote:
Tuurlijk hebben ze gelijk en verdienen ze een eigen staat.
[..]
In de toekomst zal er vast nog wel ook in dat gebied een grote oorlog uitgevochten worden.
Misschien maken we het nog mee, misschien niet, misschien moeten we zelfs meevechten.
We weten het nooit, maar de kans bestaat, dat ook hier dan weer de kaarten opnieuw geschut zullen worden. Groepen die dan hun eigen land misschien een kans zien krijgen.
quote:
Waarom allieert Israël zich met Turkije? Het eerste trainingskamp van de PKK was in het Oosten van Libanon in de Bekavallei waar ze hulp kregen en getraind werden door de PLO en Syrië, de toenmalige vijanden van de Turken. De vijand van mijn vijand is mijn vriend, en de PKK kwam toen mooi van pas voor hen.

Nu is Syrië weer dikke maatjes met Turkije, de rollen lijken om te draaien. De PLO (Mahmoud Abbas) en PKK lijken nu in het kamp van Israël te zijn maar ondertussen worden de PKK-strijders wel bestookt door de Turken met Israëlische drones, dus ik moet het nog maar zien wiens bondgenoot Israël is.
Waarom Israel zich met Turkije allieert?
Simpel, Attaturk was heel progressief jegens het Westen, jegens de Joodse groepen en misschien wel omdat hij van Joodse mensen afstamde! Desalniettemin lag zijn seculiere politiek jarenlang aan de basis van het Pro-Westerse Turkije. Waar veel conservatieve en orthodoxe staten zich allieerden met de SU deed Turkije dat andersom. We kunnen overigens ook bedenken dat Turkije en Rusland sowieso al een eeuwenoude vete hebben maar goed. In de huidige context was Turkije tegen de SU, zeker door de geografische ligging en de kracht, een van de belangrijkste bondgenoten in dit gebied. Israel was dat sowieso al dus een wederzijdse verstandhouding tussen deze twee landen was vanzelfspreken, ook al werd een Koerdische stem gesteund, dit soort verhoudingen waren dan natuurlijk net iets belangrijker en dat moest offers brengen.
Desalniettemin bleef Israel wel de Koerden in Iran, Syrie, Libanon, en Iran, steunen. In sommige van deze landen werden trainingskampen opgezet voor de strijders en wapens uitgegeven, men deelde informatie, etc etc. Ook met de PKK is ondanks de Turkse-Israelische verhoudingen wel een soort van band ontstaan.
Toen Turkije een zwaai naar het conservatieve en confessionele heeft gemaakt was het vrij gemakkelijk om met deze groepen verder contact te maken op wat voor manier dan ook.
Logisch natuurlijk ook nietwaar.
Maar Israel blijft voorzichtig omdat de band met de Turkse seculiere elites, die ontzettend veel macht hebben in het leger en eigenlijk bijna overal, nog altijd goed is en zeker in deze tijden ontzettend belangrijk.
pi_83518542
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 23:47 schreef Burakius het volgende:

Je moet geen onzin verkondigen. Norooz is geen paganistisch feest, maar een Zoroastristisch feest.
Godzijdank ben ik atheïst!
pi_83523231
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 01:15 schreef Ahriman het volgende:

[..]

Je moet geen onzin verkondigen. Norooz is geen paganistisch feest, maar een Zoroastristisch feest.
Ik zei wat MIJ betreft paganistisch. Moeilijk hé lezen. Natuurlijk weet ik dat het met die vuuraanbidders te maken heeft. Ik schaar ze allemaal onder Paganistisch. Ik heb nog EXTRA duidelijk wat MIJ betreft gezet.
pi_83523343
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 01:07 schreef DeParo het volgende:

[..]

Het is niet de laatste stap en ik denk niet dat wij ze die angst nog hoeven aan te praten .
Je ziet toch hoe Burakius stellig blijft volhouden hoe fantastisch de Koerden het wel niet hebben .
Haha maar goed tsja.
[..]

In de toekomst zal er vast nog wel ook in dat gebied een grote oorlog uitgevochten worden.
Misschien maken we het nog mee, misschien niet, misschien moeten we zelfs meevechten.
We weten het nooit, maar de kans bestaat, dat ook hier dan weer de kaarten opnieuw geschut zullen worden. Groepen die dan hun eigen land misschien een kans zien krijgen.
[..]

Waarom Israel zich met Turkije allieert?
Simpel, Attaturk was heel progressief jegens het Westen, jegens de Joodse groepen en misschien wel omdat hij van Joodse mensen afstamde! Desalniettemin lag zijn seculiere politiek jarenlang aan de basis van het Pro-Westerse Turkije. Waar veel conservatieve en orthodoxe staten zich allieerden met de SU deed Turkije dat andersom. We kunnen overigens ook bedenken dat Turkije en Rusland sowieso al een eeuwenoude vete hebben maar goed. In de huidige context was Turkije tegen de SU, zeker door de geografische ligging en de kracht, een van de belangrijkste bondgenoten in dit gebied. Israel was dat sowieso al dus een wederzijdse verstandhouding tussen deze twee landen was vanzelfspreken, ook al werd een Koerdische stem gesteund, dit soort verhoudingen waren dan natuurlijk net iets belangrijker en dat moest offers brengen.
Desalniettemin bleef Israel wel de Koerden in Iran, Syrie, Libanon, en Iran, steunen. In sommige van deze landen werden trainingskampen opgezet voor de strijders en wapens uitgegeven, men deelde informatie, etc etc. Ook met de PKK is ondanks de Turkse-Israelische verhoudingen wel een soort van band ontstaan.
Toen Turkije een zwaai naar het conservatieve en confessionele heeft gemaakt was het vrij gemakkelijk om met deze groepen verder contact te maken op wat voor manier dan ook.
Logisch natuurlijk ook nietwaar.
Maar Israel blijft voorzichtig omdat de band met de Turkse seculiere elites, die ontzettend veel macht hebben in het leger en eigenlijk bijna overal, nog altijd goed is en zeker in deze tijden ontzettend belangrijk.
Heel leuk hoe je met woorden speelt. Koerden willen "Turks zijn. Het probleem is, dat een inwoners van Turkije een Turk wordt genoemd en dat in Turkije: Turken, Koerden, Armenen etc. etc. wonen. Zoals ik al eerder zee ben ik voor een verandering van de naam van het land: Osmanistan of iets in die richting. Hiermee kan een inwoner zich een Osmanli noemen. Ik wil dus precies dezelfde methode hanteren die in het Osmaanse Rijk en eigenlijk nu ook in de VS wordt gehanteerd. Zo zie ik het om "Turk" te zijn. Verder is het in ons geloof (de Islam), welke de Koerden ook aanhangen , niet meer dan normaal dat we elkaar steunen als broeders en juist niet SEPEREREN. Ik weet dat dit een tactiek is van buitenlandse machten die dit willen bewerkstelligen ten nadele van Turkije, maar het zal ze nimmer lukken, om het simpele feitje dat Koerden helemaal niet een eigen land willen. We gaan perfect met elkaar om.

Er zijn slechts schermutselingen in achterhoeken als Hakkari, waarin kinderen GELD (dit is bewezen) krijgen om stenen te gooien tegen gebouwen en politie's. En dit is wat JIJ op tv krijgt te zien. De rest van de Koerden leeft gewoon vreedzaam in harmonie met Turken. Ik heb zelf zoveel Koerden-vrienden en in studenthuizen (wat een normaal fenomeen is in Turkije) leven ze ook gewoon samen.

p.s.

Het Osmaanse Rijk was al pro-Joods, dus ik weet niet waarom ataturek in dit opzicht bijzonder is ).
pi_83527958
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 10:21 schreef Burakius het volgende:

[..]

Heel leuk hoe je met woorden speelt. Koerden willen "Turks zijn. Het probleem is, dat een inwoners van Turkije een Turk wordt genoemd en dat in Turkije: Turken, Koerden, Armenen etc. etc. wonen. Zoals ik al eerder zee ben ik voor een verandering van de naam van het land: Osmanistan of iets in die richting. Hiermee kan een inwoner zich een Osmanli noemen. Ik wil dus precies dezelfde methode hanteren die in het Osmaanse Rijk en eigenlijk nu ook in de VS wordt gehanteerd. Zo zie ik het om "Turk" te zijn. Verder is het in ons geloof (de Islam), welke de Koerden ook aanhangen , niet meer dan normaal dat we elkaar steunen als broeders en juist niet SEPEREREN. Ik weet dat dit een tactiek is van buitenlandse machten die dit willen bewerkstelligen ten nadele van Turkije, maar het zal ze nimmer lukken, om het simpele feitje dat Koerden helemaal niet een eigen land willen. We gaan perfect met elkaar om.

Er zijn slechts schermutselingen in achterhoeken als Hakkari, waarin kinderen GELD (dit is bewezen) krijgen om stenen te gooien tegen gebouwen en politie's. En dit is wat JIJ op tv krijgt te zien. De rest van de Koerden leeft gewoon vreedzaam in harmonie met Turken. Ik heb zelf zoveel Koerden-vrienden en in studenthuizen (wat een normaal fenomeen is in Turkije) leven ze ook gewoon samen.

p.s.

Het Osmaanse Rijk was al pro-Joods, dus ik weet niet waarom ataturek in dit opzicht bijzonder is ).
Kijk, je laatste zinnetje bewijst al dat je niet geinformeerd bent, hetzelfde geldt voor de Koerden,
het Ottomaanse Rijk was helemaal niet pro-Joods, ook niet expliciet anti, maar evenmin pro.
Ze werden als minderwaardig ivg met de moslims beschouwd, niet erger dan waar dan ook maar het gebeurde wel, dus als jij nu gaat beweren dat Turkije pro-Koerd is of andersom dan geloof ik je niet direct.
pi_83528775
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:22 schreef DeParo het volgende:

[..]

Kijk, je laatste zinnetje bewijst al dat je niet geinformeerd bent, hetzelfde geldt voor de Koerden,
het Ottomaanse Rijk was helemaal niet pro-Joods, ook niet expliciet anti, maar evenmin pro.
Ze werden als minderwaardig ivg met de moslims beschouwd, niet erger dan waar dan ook maar het gebeurde wel, dus als jij nu gaat beweren dat Turkije pro-Koerd is of andersom dan geloof ik je niet direct.
Ze zijn evenveel waard als mens, maar het zijn de Moslims die aan de macht zijn en dus moet dat wel duidelijk zijn (in het Osmaanse Rijk). Dus niet minderwaardig . En natuurlijk zijn Turken pro-Koerd, net zoals dat ze pro-mens zijn. De enige Turken die wat tegen Koerden kunnen hebben zijn kemalisten of domme nationalisten (wat trouwens weer op zijn beurt een soort van kemalisten zijn). En natuurlijk atheïstische Turken. Die trouwens vaak weer kemalisten zijn .

Het is niets voor niets dat de Joden onder het Osmaanse Rijk hun gouden eeuw meemaakten. Ze zijn zeker pro-Joods, omdat het Osmaanse rijk pro-Abrahamistisch was.
pi_83533918
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 01:07 schreef DeParo het volgende:

[..]

Haha maar goed tsja.
Haha, wat een grappenmaker is die Burakius toch ook. Misschien moet ie een comedian worden.
quote:
Tja, als ze niet willen luisteren dan moeten ze maar voelen in een grote oorlog. Een ding is zeker: Koerdistan zal opgericht worden, als het nu niet gebeurt, dan wel over tig jaar. Je kunt een volk nou eenmaal niet voor eeuwig onderdrukken, en zeker niet als het om het grootste volk ter wereld gaat dat niet over een eigen land beschikt.
quote:
Simpel, Attaturk was heel progressief jegens het Westen
Ik ben niet echt een fan van Ataturk, hij was een massamoordenaar en een misdadiger.
quote:
Ook met de PKK is ondanks de Turkse-Israelische verhoudingen wel een soort van band ontstaan.
Mja, ik denk dat de Israëliërs het liefst met beide een band willen aangezien het beide niet-Arabieren zijn die in het Midden-Oosten leven. Geldt denk ik ook voor Iran. Alleen jammer voor Israël dat Iran en Turkije door religieuze fascisten wordt bestuurd.
pi_83534001
Turkse misdaden tegen de menselijkheid gaan ondertussen door.

Doden bij gevechten Turken en Koerden
quote:
Gevechten nabij de grens met Irak tussen Turkse militairen en Koerdische opstandelingen hebben aan twaalf rebellen, twee militairen en drie dorpswachten het leven gekost. Dat heeft het Turkse leger donderdag bekendgemaakt.

De gevechten braken woensdag uit nadat een groep rebellen in de provincie Siirt raketten afvuurde op een eenheid militairen. Vier militairen raakten daarbij gewond, van wie er twee later overleden. Elders liet een groep rebellen de dorpswachten in een hinderlaag lopen. Hierbij vielen drie doden.

Het leger reageerde door onbemande vliegtuigen naar het gebied te sturen, terwijl helikopters opstandelingen onder vuur namen die het gebied probeerden te ontvluchten. Twaalf lichamen van rebellen werden geborgen.

De afgelopen weken zijn bij dergelijke gevechten 22 militairen en 42 opstandelingen van de Koerdische arbeiderspartij PKK om het leven gekomen. De Turkse regering weigert te overleggen met de PKK, die zij als terroristische organisatie beschouwt.
pi_83534105
En de Turkse misdaden tegen de menselijkheid zijn niet alleen militair van aard maar ook:
quote:
Turkse schrijver veroordeeld om personages

ISTANBUL - De Turkse schrijver Mehmet Güler is veroordeeld tot vijftien maanden cel omdat de karakters in zijn boek propaganda zouden maken voor de PKK. Dat meldde dagblad Hürriyet donderdag.

Gülers boek Beslissingen Moeilijker Dan De Dood verscheen vorig jaar, maar werd al snel uit de handel gehaald wegens propaganda voor een terroristische organisatie.

Het gaat over de felle strijd tussen links en rechts in het Turkije van de jaren zeventig van de vorige eeuw, over jonge Koerden die de strijd tegen de Turkse staat beginnen en in de gevangenis worden gemarteld.

Güler zat eerder al vijftien jaar vast, volgens hemzelf omdat hij vrienden had die lid waren van verboden organisaties.

Vrijspraak

Opmerkelijk genoeg had de openbaar aanklager vrijspraak gevraagd voor Güler. Bij eerdere rechtszaken tegen schrijvers om uitspraken van hun personages gingen de beklaagden altijd vrijuit, zoals enkele jaren geleden één van Turkije's bekendste schrijfsters, Elif Safak.

Mehmet Güler gaat in hoger beroep tegen het vonnis en wordt gesteund door verschillende internationale mensenrechtenorganisaties.
http://www.nu.nl/buitenla(...)eeld-personages.html
  Moderator donderdag 1 juli 2010 @ 15:25:06 #289
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_83534613
beide artikelen gaan niet over misdaden tegen de menselijkheid

ik vind het niet zo erg dat je heel erg gekleurd en eenzijdig 'bericht' over het conflict maar houd het wel realistisch want op deze manier heeft dit topic geen bestaansrecht wmb
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_83534697
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:25 schreef sp3c het volgende:
beide artikelen gaan niet over misdaden tegen de menselijkheid

ik vind het niet zo erg dat je heel erg gekleurd en eenzijdig 'bericht' over het conflict maar houd het wel realistisch want op deze manier heeft dit topic geen bestaansrecht wmb
Zucht. Je zoveelste bedreiging om mijn topic te sluiten. Ik kan ook een topic voor elk incident openen hoor als je dat liever hebt?
  Moderator donderdag 1 juli 2010 @ 15:34:54 #291
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_83535044
zoveelste?????

als jij voor elk incident een topic opent en de titel er dan bij gaat verzinnen dan gaan ze allemaal dicht en dan kun je snel een ander forum op gaan zoeken voor je kruistocht gok ik
pi_83535413
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:34 schreef sp3c het volgende:
zoveelste?????

als jij voor elk incident een topic opent en de titel er dan bij gaat verzinnen dan gaan ze allemaal dicht en dan kun je snel een ander forum op gaan zoeken voor je kruistocht gok ik
1) Ja zoveelste, je hebt het de vorige keer ook gedaan, toen bleek er maar 1 reactie bij te zitten die niet door de beugel kon maar dreigde je bij voorbaat weer om mijn topic te sluiten. Grow up, het is maar 1 topic en zelfs 1 topic over dit onderwerp wil jij de mond snoeren. Ik vraag me af waarom.
2) Ik verzin geen titel.
3) Ik geef commentaar op het bericht, MIJN MENING, mag dat niet meer op dit forum. Het is heus geen OP!
  Moderator donderdag 1 juli 2010 @ 15:54:24 #293
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_83535794
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:44 schreef Hellas2009 het volgende:

[..]

1) Ja zoveelste, je hebt het de vorige keer ook gedaan, toen bleek er maar 1 reactie bij te zitten die niet door de beugel kon maar dreigde je bij voorbaat weer om mijn topic te sluiten. Grow up, het is maar 1 topic en zelfs 1 topic over dit onderwerp wil jij de mond snoeren. Ik vraag me af waarom.
2) Ik verzin geen titel.
3) Ik geef commentaar op het bericht, MIJN MENING, mag dat niet meer op dit forum. Het is heus geen OP!

1) dus 1 keer is de zoveelste keer?
ironisch
en ik heb toen een stuk meer dan 1 bericht verwijderd, dat ging me namelijk niet specifiek over jou want iedereen zat te kloten ... nu gedraagt de rest zich inmiddels maar jouw posts zijn nog steeds om te janken
2) dat mag ik hopen
3) nee je zit er dingen bij te VERZINNEN, je smijt met termen die je niet BEGRIJPT aan de hand van artikelen die daar NIET over gaan puur om je die MENING van je KRACHT bij te zetten

kap ermee want het is IRRITANT
pi_83535864
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:54 schreef sp3c het volgende:

[..]

ironisch
en ik heb toen een stuk meer dan 1 bericht verwijderd, dat ging me namelijk niet specifiek over jou want iedereen zat te kloten ... nu gedraagt de rest zich inmiddels maar jouw posts zijn nog steeds om te janken
2) dat mag ik hopen
3) nee je zit er dingen bij te VERZINNEN, je smijt met termen die je niet BEGRIJPT aan de hand van artikelen die daar NIET over gaan puur om je die MENING van je KRACHT bij te zetten

Ik reageer niet eens meer op zijn lange stukken, waarin hij op een of andere onmogelijke manier feiten voor zich zelf creërt
pi_83536020
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:54 schreef sp3c het volgende:

[..]

ironisch
2) dat mag ik hopen

Ik ga mijn mening niet aanpassen omdat jij slecht bent geïnformeerd en denkt dat ik irritant bezig ben. Als er iemand irritant bezig is dan ben jij het sp3c.
  Moderator donderdag 1 juli 2010 @ 16:02:02 #296
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_83536051
het gaat me niet om je mening het gaat me om die zaken die je erbij zit te verzinnen

net de fok!king twiliht zone
pi_83536223
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 16:02 schreef sp3c het volgende:
het gaat me niet om je mening het gaat me om die zaken die je erbij zit te verzinnen

net de fok!king twiliht zone
Ik verzin er niks bij, dat maak jij ervan. Ik post toch echt de correcte titel + bron, en geef daar commentaar op. Als je het niet eens bent met mij dat het zogenaamd geen "misdaad tegen de menselijkheid" is, dan leg je uit waarom het niet zo is volgens jou en ga je niet zitten dreigen dat je mijn topic op slot zult doen.
  Moderator donderdag 1 juli 2010 @ 16:09:18 #298
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_83536321

nou goed
quote:
Gevechten nabij de grens met Irak tussen Turkse militairen en Koerdische opstandelingen hebben aan twaalf rebellen, twee militairen en drie dorpswachten het leven gekost. Dat heeft het Turkse leger donderdag bekendgemaakt.

De gevechten braken woensdag uit nadat een groep rebellen in de provincie Siirt raketten afvuurde op een eenheid militairen. Vier militairen raakten daarbij gewond, van wie er twee later overleden. Elders liet een groep rebellen de dorpswachten in een hinderlaag lopen. Hierbij vielen drie doden.

Het leger reageerde door onbemande vliegtuigen naar het gebied te sturen, terwijl helikopters opstandelingen onder vuur namen die het gebied probeerden te ontvluchten. Twaalf lichamen van rebellen werden geborgen.

De afgelopen weken zijn bij dergelijke gevechten 22 militairen en 42 opstandelingen van de Koerdische arbeiderspartij PKK om het leven gekomen. De Turkse regering weigert te overleggen met de PKK, die zij als terroristische organisatie beschouwt.
hier staat NIETS over misdaden tegen de menselijkheid of uberhaupt iets over misdaden of menselijkheid ... het gaat over gevechten over en weer

die misdaden heb je erbij verzonnen
pi_83536456
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 16:09 schreef sp3c het volgende:

nou goed
[..]

hier staat NIETS over misdaden tegen de menselijkheid of uberhaupt iets over misdaden of menselijkheid ... het gaat over gevechten over en weer

die misdaden heb je erbij verzonnen
Niet waar. Het Koerdische volk wordt onderdrukt door de Turken. Ze worden tot geweld gedreven waardoor ze verplicht zijn om terug te vechten. De enige reden dat ze uberhaupt vechten is door de Turkse misdaden tegen de menselijkheid. Deze gevechten maken deel uit van een groter geheel. Jij kunt het wel loszien van elkaar maar dat strookt niet met de realiteit.
  Moderator donderdag 1 juli 2010 @ 16:34:50 #300
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_83537352
plaats dan een artikel over die misdaden tegen de menselijkheid, niet een artikel over de gevechten

begrijpt iemand anders wel wat ik probeer te zeggen want ik snap werkelijk niet dat dit allemaal te ingewikkeld is eigenlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')