Hij is ook dol op whisky.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:45 schreef tong80 het volgende:
Wat drinkt Westbroek ?
Normaal jenever.
Nu Gin tonic ofzo denk ik.
Ik ben één van zijn grootste fans.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:43 schreef Righteous het volgende:
Van mij mogen ze die Fons Groenendijk wel vaker uitnodigen . Relaxte kerel en durft gerust tegen Derksen, Genee en Gijp in te gaan .
De rest is vaak toch wat geïntimideerd door ons dynamische trio
Terry had een mening, maar dat zei hij namens 'het team'.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik snap het niet, wat heeft Terry nou verkeerd gedaan?²
Paar jaarquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:46 schreef Righteous het volgende:
Hoelang volgen jullie Derksen en Genee eigenlijk al ?
kansloos stukje altijdquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Irene, wie hoort haar daadwerkelijk praten?²
Vrouw van Gennee is Iraanse.quote:
Tyf eens op met je "quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Irene, wie hoort haar daadwerkelijk praten?²
Wim Rijsbergen is ook zo iemand.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:50 schreef Xaobotnik het volgende:
Ook een mooie gast zou Arie Haan zijn. Die laat zich ook niets zeggen. Ik weet nog goed tegen Hugo Borst die altijd van die goedkope zogenaamde ware opmerkingen heeft. Die zat als een klein kind te kijken toen Haan hem confronteerde met oneerlijk gedrag van hem.
JUP.quote:
Ik de uitzending van Van Basten en Derksen werd Johan erg goed op zijn plaats gezet en ook nog op een lollige manier. Normaal gesproken kan Johan met demagogische teksten het publiek voor zich winnen maar deze keer had Marco hem goed te grazen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:50 schreef Xaobotnik het volgende:
Ook een mooie gast zou Arie Haan zijn. Die laat zich ook niets zeggen. Ik weet nog goed tegen Hugo Borst die altijd van die goedkope zogenaamde ware opmerkingen heeft. Die zat als een klein kind te kijken toen Haan hem confronteerde met oneerlijk gedrag van hem.
Ik wist trouwens niet dat Genee een Iraanse vrouw had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |