Gijp heeft gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:28 schreef -Willempie- het volgende:
Gijp heeft idd te veel gezopen dit slaat nergens op
Nee joh.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:27 schreef Jivis het volgende:
Zul je zien dat we erin de achtste finale uitgeknikkerd worden.
Dat mag wel heel relax lijken - en dat is het in zekere zin ook wel -, maar hij is er de persoon niet naar om dat echt een hele maand relax te vinden, denk ik. Tot nu toe ook weinig kunnen genieten van het spelletje en je hebt er op een dag toch wel vrij veel met derden te maken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:26 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat Van der Gijp wel op zijn gemakt is. Een beetje overdag wedstrijden kijken in een fijne hotelkamer en twee keer per dag wat lullen over voetbal en randzaken. Ik wou dat ik zo'n leventje had.
Hoezo, Kluivert was een spits van wereldklasse. Sowieso het hele team van '98. Wat overigens niet betekent dat we nu geen kans maken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:28 schreef -Willempie- het volgende:
Gijp heeft idd te veel gezopen dit slaat nergens op
vind ik ookquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:29 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nee joh.
Nederland moet alleen niet nu mooi gaan voetballen.
Ik word liever kampioen met saai/lelijk voetbal, dan er in de 8e of kwartfinale eruit geknikkerd worden met sprankelend voetbal.
Oranje '98 had wereldkampioen MOETEN worden, toen hadden ze idd de beste spelers die in hun beste periode zaten.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:30 schreef Jivis het volgende:
[..]
Hoezo, Kluivert was een spits van wereldklasse. Sowieso het hele team van '98. Wat overigens niet betekent dat we nu geen kans maken.
Huntelaar, de Zeeuw, Affelay en Elia laten beginnen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:31 schreef frensje het volgende:
[..]
vind ik ook
en voor de wedstrijd donderdag? andere spelers?
ik dus ook, ben vooral nieuwsgierig naar Elia vanaf het beginquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:32 schreef wolferl het volgende:
[..]
Huntelaar, de Zeeuw, Affelay en Elia laten beginnen.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:31 schreef Aloulou het volgende:
Rene heeft absoluut gelijk over Kluivert.
Als spits: Kluivert > V Persie.
Nah, ik denk niet dat hij het erg vindt. Een beetje genieten van de natuur daar, wedstrijden kijken en lullen over voetbal.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:30 schreef Mistbank het volgende:
Dat mag wel heel relax lijken - en dat is het in zekere zin ook wel -, maar hij is er de persoon niet naar om dat echt een hele maand relax te vinden, denk ik. Tot nu toe ook weinig kunnen genieten van het spelletje en je hebt er op een dag toch wel vrij veel met derden te maken.
Gezien zijn inbreng op het WK ga ik v.Persie niet missen tegen Kameroen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Sterker nog, als iedereen op de plek speelt waar die hoort valt van Persie buiten de basis. Eigenlijk best raar hé?²
Dan zitten wij op één lijn.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:34 schreef frensje het volgende:
[..]
ik dus ook, ben vooral nieuwsgierig naar Elia vanaf het begin
Erg vinden is een groot woord, maar denken hij daar 30 dagen nonstop aan het genieten is, lijkt me een misvatting.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:34 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Nah, ik denk niet dat hij het erg vindt. Een beetje genieten van de natuur daar, wedstrijden kijken en lullen over voetbal.
Denk je dat iemand Genee of Derksen wel 30 dagen genieten dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:37 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Erg vinden is een groot woord, maar denken hij daar 30 dagen nonstop aan het genieten is, lijkt me een misvatting.
Toen van Basten bij Derksen aan tafel zat leek Derksen wel een puppie.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:38 schreef wolferl het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat Johan vuistdiep in v.Basten' endeldarm zat.
Alleen de eerste persconferentie, maar dat was ook relax na de paranoïde Advocaat.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:38 schreef wolferl het volgende:
Naah, toen Van Basten er een keer zat ging Johan wel met 'm in discussie.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:38 schreef wolferl het volgende:
Ja sindsdien is die 'relatie' bekoeld.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:39 schreef Jivis het volgende:
[..]
Naah, toen Van Basten er een keer zat ging Johan wel met 'm in discussie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |