Gijp heeft gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:28 schreef -Willempie- het volgende:
Gijp heeft idd te veel gezopen dit slaat nergens op
Nee joh.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:27 schreef Jivis het volgende:
Zul je zien dat we erin de achtste finale uitgeknikkerd worden.
Dat mag wel heel relax lijken - en dat is het in zekere zin ook wel -, maar hij is er de persoon niet naar om dat echt een hele maand relax te vinden, denk ik. Tot nu toe ook weinig kunnen genieten van het spelletje en je hebt er op een dag toch wel vrij veel met derden te maken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:26 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat Van der Gijp wel op zijn gemakt is. Een beetje overdag wedstrijden kijken in een fijne hotelkamer en twee keer per dag wat lullen over voetbal en randzaken. Ik wou dat ik zo'n leventje had.
Hoezo, Kluivert was een spits van wereldklasse. Sowieso het hele team van '98. Wat overigens niet betekent dat we nu geen kans maken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:28 schreef -Willempie- het volgende:
Gijp heeft idd te veel gezopen dit slaat nergens op
vind ik ookquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:29 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nee joh.
Nederland moet alleen niet nu mooi gaan voetballen.
Ik word liever kampioen met saai/lelijk voetbal, dan er in de 8e of kwartfinale eruit geknikkerd worden met sprankelend voetbal.
Oranje '98 had wereldkampioen MOETEN worden, toen hadden ze idd de beste spelers die in hun beste periode zaten.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:30 schreef Jivis het volgende:
[..]
Hoezo, Kluivert was een spits van wereldklasse. Sowieso het hele team van '98. Wat overigens niet betekent dat we nu geen kans maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |