Ja ja ken het wel. Goedkope Jupiler.. We doen daar wel een meeting, moet wel! Een FOK! meeting.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:48 schreef Nick_Taken het volgende:
Topic report doen, is bovenin het scherm onder de banner het verkeersbord met de /!\
UTV cafe zit in de kelder ja, als je de kelder binnenloopt rechts en dan de gang uitlopen.
Deze keer ga ik niet sad doen. Gewoon verder reageren.quote:Hartelijk dank voor de reactie op de kamer gelegen aan de Willem Barentszstraat te Utrecht. Wij hebben zoveel reacties gehad op deze kamer dat wij een kleine selectie hebben gemaakt om bezichtigingen in te plannen. Helaas zit jij hier niet bij. Mocht het zo zijn dat er uit deze bezichtigingen niks komt nemen wij contact met je op.
Oh shit daar zeg je wat, ik vergeet dat mijn kast hier in de muur is ingebouwd, even editten.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:36 schreef Nick_Taken het volgende:
Als je 8 al hemels vind dan zit het wel goed
De kamers die hier in huis vrij zullen komen met nog onbekende tijd zijn 13 en 15m2.
En 15m2 is ook ongeveer wat ik net nodig heb, met minder kan ik haast niet
Ben wel eens naar kamers van 8m2 wezen kijken en ik vraag me af waar je buiten je bureau en bed dan nog je kleding laat? Bepaald niet makkelijk
Overigens heb ik gehoord dat er een andere kamer aan zit te komen, die jongen zoekt nu iets om te kopen, en aangezien dat letterlijk om de hoek is weet ik dat gelijk
Ben assistent-ontwikkelaar bij een adviesbureau in de zorg.quote:
Mijn baan (constructeur/ontwerper/adviseur) voor een civiel technisch bedrijf is zeker gebaseerd op mijn opleiding, zonder gaat niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:10 schreef Jetfly het volgende:
Zeker gebaseerd op je opleiding o.i.d...
Ja inderdaad, tegen mij zeiden ze in eerste instantie dat ik die nog helemaal niet had opgestuurd.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:59 schreef Nick_Taken het volgende:
Hoe raak je een document kwijt dat je persoonlijk afgeeft bij bureau inschrijving in Delft?
Exact hetzelfde verhaal
Dat is al een tijdje, ik kan sinds halverwege juli ook al niet meer inloggenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:28 schreef Roces18 het volgende:
weet iemand waarom ik niet kan inloggen op surfspot? heb verdomme spullen nodig die ik alleen daar kan halen. En de helpdesk verwijst me alleen maar door stelletje amateurs.![]()
Ze kunnen hem wel zien, of ze hem er gelijk bij krijgen geen idee.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:28 schreef Mirel het volgende:
Hey Nick, als ik reageer op een kamer op kamertje.nl, zien ze dan mijn foto? Want die zit dus bij het oproepschermpje. Ben benieuwd of die dus ook te zien is in het reageerschermpje voor de verhuurders. Ziet er iig leuker uit denk ik
Die krijg je samen met je bewijs van inschrijving ongeveer tijdens de uit. Nog 1,5 week wachten dus.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:59 schreef Egamer het volgende:
Ik wacht nog op m'n schoolpas en roosters
ik kreeg een berichtje van degene die de indelingen maakt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:18 schreef Jetfly het volgende:
@Tornado: Waar kan je je klas zien dan?
Ik heb nog niks..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:49 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
ik kreeg een berichtje van degene die de indelingen maakt.
Ik heb de rooster al, maar de klassenindeling niet.. Komt de klassenindeling op webmail of ergens anders?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:44 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik hoorde vanmiddag dat ze de roosters al gemaakt hebben maar de klassen nog niet.
Ik heb het geGoogled maar kan het niet vinden.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:00 schreef Nick_Taken het volgende:
Ik had binnen een week een kamer, maar ik heb mijn kamer dan ook al eind mei geregeld.
Nu ben je een beetje aan de late kant.
Makkelijkste weg om aan een kamer te komen is via een vereniging hier in Utrecht.
Als je er echt achteraan zit lukt het je prima, en ben je kieskeurig of niet?
Je kunt ook altijd verder zoeken als je hier eenmaal zit.
Zou zeggen pak de eerste en de beste kamer waar je huurbaas niet een chinese mevrouw is, google voor dat als je wilt weten waarom, en als alles gewoon netjes geregeld is.
Ik ga dus komend jaar mogelijk ook naar Delft, wacht nog op 6 punten die ik nodig heb voor mijn p.
Zelf doe ik dan Civiele techniek, maar wij hebben veel dezelfde vakken die Electro techniek ook heeft in het eerste jaar. Als je denkt dat je de TU aan kan kun je dat hier zeker, ik heb wel gym gedaan maar zit op het hbo omdat ik na mijn ziek zijn niet gelijk er vol op wilde gaan. Ik heb wel eens het idee tijdens sommige vakken van wat doe ik hier. Er zijn hier enkele die op FNT zitten dus die kunnen je vragen ook prima beantwoorden.
Wat zou je zoal verder willen weten nog?
Backhandler lijkt me wel interessant! Hoe kan ik in contact komen met werkgevers van backhandler's? Gewoon op de site van Jaarbeurs?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:11 schreef Nick_Taken het volgende:
Vooral veel Horeca, en meisjes worden vaak gevraagd als hostesses.
Sowieso heeft het uitzendbureau vaker liever meisjes (discriminatie!).
Anyways ff opsommen wat ik zo voorbij heb zien komen afgelopen jaar:
- hostesses
- backhandler (zorgen dat het achter de schermen blijft lopen, betaalde erg leuk @ Jaarbeurs)
- flyeren
- voorlichtinggeven
- promotiestunts (een keer in spandex pakjes)
- barman/vrouw
- ober
- garderobe dames
- tuinman
- klusjesman
- verkeersregelaar
vast wel meer maar dit kan ik me iig herinneren.
Nee afgebeld. Die dude zei over de telefoon nog iets van isssss goeed mannn no problem. Mensen die zo praten vertrouw ik niet zo. Ik weet geeneens hoe die heet, afzender in de mail was een soort van nickname ofzo.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:00 schreef Nick_Taken het volgende:
En Mirel nog langs geweest vandaag of niet?
Toevallig vandaag nog in die buurt geweest om iets op te halen.
Betekent dit dat ik pas op 25 augustus al mijn kamp troep moet meenemen? Dus ga je op 24e eerst nog naar huis enzo.Lijkt me niet maar om nou een laptop mee te nemen op kamp....quote:Op 24 augustus begin e op school. Je word welkom geheten blabla. Dan heb je jouw eerste echte les SLB. De dag erna vertrek je voor een dom driedaags introductiekamp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |