Ik ben er pas twee keer geweest, om te eten en voor een comedy-night dus hoe fout dit is weet ik niet. Ik hou je op de hoogtequote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:30 schreef Gwydion het volgende:
[..]
Hehe, check!Klinkt zeer verleidelijk maar 'k kan zaterdag niet!
Is de panama wel een beetje fout, ik ben afgelopen week wel een beetje de foute kroegen/clubs/etc afgegaan?
Daar lopen de meeste relaties van chauffeurs juist op stuk dus ik weet niet of vrouwen dat nou zo grappig vinden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of je daar nou blij van moet worden. Hij is tenminste wel vaak weg voor werk.
Als jij 't zegt dan is 't goedquote:
Het is een obsessie. Stiekem ben ik Q.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:35 schreef Lily-Ella het volgende:
Wéér een TT over mij, Godt.. wat ben je toch veel met mij bezig.
Veelbetekenend.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:35 schreef Lily-Ella het volgende:
Wéér een TT over mij, Godt.. wat ben je toch veel met mij bezig.
hij doet tegenwoordig toch aan open relaties? die mollige meisjes die hun hartje aan hem hebben verpand worden dan toch zo nu en dan bevredigd zonder dat hij zich hoeft te verantwoorden. knap geregeld van hem, toch? in elk stadje een ander schatje.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of je daar nou blij van moet worden. Hij is tenminste wel vaak weg voor werk.
quote:
Ligt eraan, als je er beiden mee om kan gaan is er niets aan het handjequote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar lopen de meeste relaties van chauffeurs juist op stuk dus ik weet niet of vrouwen dat nou zo grappig vinden.
Ik weet niet of ik het echt zo erg zou vinden.... ben wel onafhankelijk ingesteld namelijk... maar ik heb er geen ervaring mee dus kan niet oordelen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar lopen de meeste relaties van chauffeurs juist op stuk dus ik weet niet of vrouwen dat nou zo grappig vinden.
Geen idee joh. Maar ik geloof je graag.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:36 schreef dawg het volgende:
[..]
hij doet tegenwoordig toch aan open relaties? die mollige meisjes die hun hartje aan hem hebben verpand worden dan toch zo nu en dan bevredigd zonder dat hij zich hoeft te verantwoorden. knap geregeld van hem, toch? in elk stadje een ander schatje.
Dat lukt vaak dus niet. Verhalen genoeg van collega's die gingen scheiden. Of een collega die thuis kwam en zijn beste vriend bij zijn vrouw in bed aantrof.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ligt eraan, als je er beiden mee om kan gaan is er niets aan het handje
Ja dat kan ookquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:36 schreef krengetje het volgende:
[..]
Maar \Tijn.. dat relatie ding kunnen we toch ook wel overslaan om te rellen.. ?
Ik vond het juist fijn dat mn ex in ploegen werktenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben best onafhankelijk maar als ik een relatie heb dan wil ik de dame in kwestie ook zien. Dat hoeft niet elke dag of elke minuut maar wel zeer regelmatig.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het echt zo erg zou vinden.... ben wel onafhankelijk ingesteld namelijk... maar ik heb er geen ervaring mee dus kan niet oordelen.
we mogen er van hem eigenlijk niet over praten omdat we niet weten hoe het zit.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geen idee joh. Maar ik geloof je graag.
Het is niet mijn beeld van ideaal maar als het voor hem en zijn neukertjes werkt
Dan ben je gewoon een prutser. Iets beter plannen dan dat moet je lukken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:37 schreef RealZeus het volgende:
Of een collega die thuis kwam en zijn beste vriend bij zijn vrouw in bed aantrof.
Oh die collega's had ik ook, en dat terwijl wij WEL elke avond thuis waren, dus dat zegt niets..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat lukt vaak dus niet. Verhalen genoeg van collega's die gingen scheiden. Of een collega die thuis kwam en zijn beste vriend bij zijn vrouw in bed aantrof.
Ow en hoi.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
die tt getuigt wel van zelfkennis Godtje!
Sinds wanneer heeft dat deze reeks tegengehouden? Speculeren is veel leuker en de waarheid valt vaak tegen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:38 schreef dawg het volgende:
[..]
we mogen er van hem eigenlijk niet over praten omdat we niet weten hoe het zit.dus het fijne weet ik er ook niet van.
Wel vaak, ja. Bij voorkeur wel dagelijks met slechts hier en daar een uitzondering trouwens.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben best onafhankelijk maar als ik een relatie heb dan wil ik de dame in kwestie ook zien. Dat hoeft niet elke dag of elke minuut maar wel zeer regelmatig.
Amenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wel vaak, ja. Bij voorkeur wel dagelijks met slechts hier en daar een uitzondering trouwens.
'En hij zag dat het goed was.'quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja CL. Daarom heb ik deze nieuwe gemaakt.
Ik denk niet slecht over E_M!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:39 schreef krengetje het volgende:
Wat denken jullie slecht over Mata.. Ik vind het een schatjeen vooral omdat ik heb 2 keer heb ontmoet nu. Delan en Mata zijn gewoon 2 lieverds
Hij zal in levende lijve best okay zijn, maar op Fok! gedraagt hij zich met regelmaat als een antisociale zak. En dat weet hij zelf ook.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:39 schreef krengetje het volgende:
Wat denken jullie slecht over Mata.. Ik vind het een schatjeen vooral omdat ik heb 2 keer heb ontmoet nu. Delan en Mata zijn gewoon 2 lieverds
Ik heb hem ook twee keer ontmoet, denk niet specifiek slecht over hem. Maar ik oordeel vooral over z'n gedrag hier online.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:39 schreef krengetje het volgende:
ik denk niet slecht over mata hoor, zoals ik al eerder zei vind ik hem wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:39 schreef krengetje het volgende:
lees eens tussen die ene regel door.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft dat deze reeks tegengehouden? Speculeren is veel leuker en de waarheid valt vaak tegen.
Dat kan.. Maar daarom zeg ik ook, ik heb hem 2 keer gezien en tis gewoon een schatje.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij zal in levende lijve best okay zijn, maar op Fok! gedraagt hij zich met regelmaat als een antisociale zak. En dat weet hij zelf ook.
In de transport?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een prutser. Iets beter plannen dan dat moet je lukken.
Ik heb wel vaker Fok!kers ontmoet waarvan ik geen flauw idee heb waar hun online persona vandaan komt. E_M is daar één vanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:41 schreef krengetje het volgende:
[..]
Dat kan.. Maar daarom zeg ik ook, ik heb hem 2 keer gezien en tis gewoon een schatje.
Hoi trouwens! (2e keer)quote:
dat bedoel ikquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker Fok!kers ontmoet waarvan ik geen flauw idee heb waar hun online persona vandaan komt. E_M is daar één van.
Als beste vriend, niet als chauffeur. Een ontsnappingsroute regelen of zo.quote:
Van mij weet je dat welquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker Fok!kers ontmoet waarvan ik geen flauw idee heb waar hun online persona vandaan komt. E_M is daar één van.
Woef!quote:
Ow.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als beste vriend, niet als chauffeur. Een ontsnappingsroute regelen of zo.
Je vergeet Tong80quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:43 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik vind Leo Beenhakker geen knappe man.
(Als er ooit een award komt voor user met de meest nutteloze oneliners, maak ik een goede kans.)
Welterusten, Krengel.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:43 schreef krengetje het volgende:
En nu ga ik slapen.. met zielige poezel naast me
trustenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:43 schreef krengetje het volgende:
Poezelquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:43 schreef krengetje het volgende:
Mata is wel oke. Ik negeer zijn bullshit gewoonquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:39 schreef krengetje het volgende:
Dat wist ik ookquote:
Dat neem je terug!quote:
wie niet, wie nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:45 schreef dawg het volgende:
[..]
veel gescheer maar weinig wol
las jij nooit suske en wiske?
Heyquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vreselijk mensen die iemand negeren. Zeg het hem.
Hij heeft al hoi gezegd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Braafquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat wist ik ook. Maar ja, ik heb een redelijk idee waar je vandaan komt, ja.
Voor de mensen die wat minder met lettertjes zijn en wat meer visueel ingesteld:quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:43 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik vind Leo Beenhakker geen knappe man.
(Als er ooit een award komt voor user met de meest nutteloze oneliners, maak ik een goede kans.)
Gwydion, mijn rechterhand.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:48 schreef Gwydion het volgende:
[..]
Voor de mensen die wat minder met lettertjes zijn en wat meer visueel ingesteld: [ afbeelding ]
(de linker dus)
Je gaat echt proberen Tong in te halen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:49 schreef Lily-Ella het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
die zag ik ook ja.... tegenwoordig best vaak....quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:49 schreef Lily-Ella het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
Dat is onmogelijkquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je gaat echt proberen Tong in te halen?
Hahaha wat garpig ben jij!!1!einz!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nu wat laat lieverd.
[..]
Oke dan is hij braaf.
Q, laat me nou gewoon!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je gaat echt proberen Tong in te halen?
Ik zou een ander levensdoel nastreven als ik haar wasquote:
Oh Tijn, do tellquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou een ander levensdoel nastreven als ik haar was
quote:
Krijg ik hier gewoon een yell?quote:
Geschoren wel, geknipt......daar ben ik eigenlijk wel aan toe jaquote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:58 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga ook maar eens mijn oogjes dicht doen.
Wordt toch geen leuke avond meer.
Thanksquote:
Gaat dit over E_M..? Je laat een ander toch niet je avond verpesten he, los van wat ik van hem of de situatie vind: dat moet je nooit toelaten!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:58 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga ook maar eens mijn oogjes dicht doen.
Wordt toch geen leuke avond meer.
I will, thanks!quote:
Nah dat was meer de druppel in al een heeeeele volle emmer.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:00 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Gaat dit over E_M..? Je laat een ander toch niet je avond verpesten he, los van wat ik van hem of de situatie vind: dat moet je nooit toelaten!
Wat te zwaar is, laat je vallen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nah dat was meer de druppel in al een heeeeele volle emmer.
jeugdsentiment. michael j foxquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:04 schreef Gwydion het volgende:
[..]
Nostalgie! Het blijven geniale films, hoe vaak je ze ook ziet
De inhoud van de emmer is me te kostbaar om zomaar te laten vallen.quote:
De nuttige dingen in je rugzak. Daar is een emmer niet voor geschikt. De emmer is om te legen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
De inhoud van de emmer is me te kostbaar om zomaar te laten vallen.
De gehele inhoud? Pick your battles he..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hoe poëtisch verwoord....quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hoe Sun Tzu verwoord....quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:06 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
De gehele inhoud? Pick your battles he..
Wordt te persoonlijk om dit te delen... maar de HELE emmer ja.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:06 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
De gehele inhoud? Pick your battles he..
die dingen moet je ook niet in een emmer doen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zat er net aan te denken, hartverscheurend is het.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Top serie. Zielig om de beste man nu te zien.
Ja, ik ben erg momenteelquote:
Ja hequote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Top serie. Zielig om de beste man nu te zien.
The secret of my Succesquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja heElke keer als hij in het nieuws is, denk ik dat hij is overleden en dan slaat m'n hart een slag over
. M'n zus was fan van hem en ik keek al van kind af aan naar Family Ties en heb de derde BTTF in de bios gezien, en The Hard Way en Doc Hollywood
![]()
Was leuk om hem een tijdje terug in Scrubs te zien.
De serie met hem en de burgemeester vind ik ook leuk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja heElke keer als hij in het nieuws is, denk ik dat hij is overleden en dan slaat m'n hart een slag over
. M'n zus was fan van hem en ik keek al van kind af aan naar Family Ties en heb de derde BTTF in de bios gezien, en The Hard Way en Doc Hollywood
![]()
Was leuk om hem een tijdje terug in Scrubs te zien.
Die herinner ik me dan weer niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:08 schreef Gwydion het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze z'n vriendinnetje na deel een hebben vervangen
Haha, ik ook! Die burgemeester is cool! Spin City heet het.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
De serie met hem en de burgemeester vind ik ook leuk.
Spin Cityquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat ja!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:11 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Haha, ik ook! Die burgemeester is cool! Spin City heet het.
Wordt te ingewikkeld nu om het in poëtische verwoordingen uit te gaan leggen. Maar is te persoonlijk om op een normale manier te vertellen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
die dingen moet je ook niet in een emmer doen.
En die kerel die Paul speeltquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:11 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Haha, ik ook! Die burgemeester is cool! Spin City heet het.
Spin City bedoel je?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh.. ze is er niet zomaar uitgezet, ze had haar redenen (imdb)quote:
Alan Ruck.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En die kerel die Paul speeltEn Alan Ruck
Fry... Fry... Fry... Anyone... Bueller... Anyone... Fry... Fry....quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alan Ruck.Das toch ook die briljante sidekick uit Ferris Buellers day Off?
The man that made shampoo-mohawks all the rage since 1986quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fry... Fry... Fry... Anyone... Bueller... Anyone... Fry... Fry....
Truste Lotusssquote:
Paul is epicquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En die kerel die Paul speeltEn Alan Ruck
quote:Michael J. Fox once caused a can of soda to explode in someone’s face just by handing it to him. Because of Parkinson’s.
Michael J Fox can never play Operation. Because of Parkinson’s.
You know that scene in BTTF where Michael J Fox is on the stage and he’s jumping around with the guitar? It wasn’t in the script, he just did it. Because of Parkinson’s.
Michael J. Fox’s cellphone is always on vibrate. Because of Parkinson’s.
Michael J. Fox can do an amazing impression of the car scene from A Night at the Roxbury. Because of Parkinson’s.
Michael J Fox has an oscillation rate of over 9000 movements per second which allows him to oscillate against the natural rate of 88 movements per second creating a quantum flux, which is what makes time travel possible. Because of Parkinson’s.
Michael J Fox doesn’t make paintings, he makes Rorschach tests. Because of Parkinson’s.
Michael J. Fox can’t piss standing up. Because of Parkinson’s.
Michael J Fox holds the high score on DDR. Because of Parkinson’s.
Michael J. Fox knows the Mexican Hat Dance. Because of Parkinson’s.
Michael J. Fox accidentally erases everything he draws on an Etch-a-Sketch. Because of Parkinson’s.
Michael J. Fox is now placed on bottles of Yoo Hoo instead of Shake Well. Because of Parkinson’s.
aawhr jonkvrouwequote:
vooral niet als het over marty mcfly gaatquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:23 schreef Lily-Ella het volgende:
Oeh, ik vind Parkinsongrappen ook niet leuk. Flauw he?
EM staat in het bantopic?quote:
je kan lezen?quote:
Om de 3 wekenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:35 schreef Difficult het volgende:
Hoe vaak hebben jullie van die meetings joh :p
Dan is het wel een stuk rustiger hequote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:36 schreef ArTiC het volgende:
48 uur is wel weinig...kunnen we daar geen 48 maanden van maken?
Ik las iets andersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb echt wat gemist gedurende 1 scheerbeurt, of niet?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:36 schreef ArTiC het volgende:
48 uur is wel weinig...kunnen we daar geen 48 maanden van maken?
What the hell did you shave?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb echt wat gemist gedurende 1 scheerbeurt, of niet?
Dan maak je wat herrie : )quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Word 't wel opeens stil hier..
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb echt wat gemist gedurende 1 scheerbeurt, of niet?
Het gemiddeld IQ stijgt ook meteen een klap of 3quote:
Niemand pwned mijn IQquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het gemiddeld IQ stijgt ook meteen een klap of 3
tuurlijk knul, wel binnen de lijntjes blijven bij het kleuren hequote:
Bonnie st Claire komt wel in de buurt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tuurlijk knul, wel binnen de lijntjes blijven bij het kleuren he
bij het kleuren?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bonnie st Claire komt wel in de buurt.
Wat is jouw IQ dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tuurlijk knul, wel binnen de lijntjes blijven bij het kleuren he
24cmquote:
Dacht je echt dat ik dat ging zeggen?quote:
Kwaliteit lever ik, jeweetsquote:
Is jouw vader een auto? Mag ik m ontmoeten?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dacht je echt dat ik dat ging zeggen?
De tijd dat het een strijd was wiens vader de grootste auto was ligt al 20 jaar achter me
Ik zat die zin ook al 3 keer te lezenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:51 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Is jouw vader een auto? Mag ik m ontmoeten?
Het staat er toch echt..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik zat die zin ook al 3 keer te lezen
de vermoeidheid begint toe te slaan na 3 uur slaap en 14 uur werkenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:51 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Is jouw vader een auto? Mag ik m ontmoeten?
Omdattie een oude fiets is?quote:
Wij hadden geen autoquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:54 schreef RealZeus het volgende:
In die vergelijking faalde ik vroeger echt jammerlijk. Wij hadden een Volvo 66 Combi.
Waarom ga je dan niet lekker naar bedje toe? Slapenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
de vermoeidheid begint toe te slaan na 3 uur slaap en 14 uur werken
Ook niet...we hadden maar verrekte weinig helaas...quote:
Wij hadden het wel en ik weet ook wat geld waard is. En nu?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ook niet...we hadden maar verrekte weinig helaas...
Hoewel ik er wel veel van geleerd heb, ik weet heel goed wat geld waard is, wat belangrijker is dan geld en besef heel goed hoe geweldig het is om hard te werken voorje luxe
Ik heb net 473 ml RedBull opquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:56 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet lekker naar bedje toe? Slapen
jup...morgen weer vroeg op en naar Amsterdam...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:56 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dan ben je toch nog goed terecht gekomen...itt veel mensen die opgegroeid zijn met handje ophouden om weer geld te krijgen van de rijke papa&mamaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wij hadden het wel en ik weet ook wat geld waard is. En nu?
Ra ra, welke artiestquote:1967 - Are You Experienced?
1967 - Axis- Bold as Love
1968 - Electric Ladyland
1969 - Live at the Royal Albert Hall (bootleg)
1970 - Band Of Gypsys
1972 - Hendrix In The West
1986 - Jimi Plays Monterey
1991 - Stages (4 CD's)
1993 - The Ultimate Experience
1994 - Blues
1997 - First Rays Of The New Rising Sun
1998 - BBC Sessions (2 CD's)
1999 - Live at the Fillmore East (2 CD's)
1999 - Live at Woodstock (2 CD's)
2001 - Voodoo Child- The Jimi Hendrix Collection (2 CD's)
2002 - Baggy's Rehearsal Sessions
2002 - Blue Wild Angel- Live at the Isle of Wight (2 CD's)
2002 - The Last Experience (3 CD's)
Popa Chubby - Electric Chubbyland
Van dichtbij gezien en het is niet waar. Ook die groep kan je niet zo generaliseren.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan ben je toch nog goed terecht gekomen...itt veel mensen die opgegroeid zijn met handje ophouden om weer geld te krijgen van de rijke papa&mama
En? geslaagd ook voor je VMBO?quote:
Hij vooralquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren, toch?
van dichtbij gezien en wel waar helaas.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Van dichtbij gezien en het is niet waar. Ook die groep kan je niet zo generaliseren.
Ga je met de bus?quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij vooral![]()
I gotta go, partyyyyyyyyyy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Allemaal?quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
van dichtbij gezien en wel waar helaas.
Het staat er letterlijk in ei...wat is dit voor SBS6 sms kijkersvraag?quote:
Nope. Corporate cab. Gotta love these 24/7 companiesquote:
Klinkt niet eens als een heel slecht plan, na ook veel te veel gewerkt te hebbenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:56 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Weet jij een antwoord? Maak kans op een Mini Cooper.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het staat er letterlijk in ei...wat is dit voor SBS6 sms kijkersvraag?
50/50 schat ik...1tje zit inmiddels zelfs in DLD vast wegens drugs...over ver afzakken om geld te verdienen gesprokenquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Allemaal?![]()
Kom maar even kijken dan hier.
Neil Diamondquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:03 schreef Graseter het volgende:
[..]
Weet jij een antwoord? Maak kans op een Mini Cooper.
Nee, nu moet je 4 smsjes terugsturen à ¤ 1,30 per smsquote:
EERST HET GOEDE ANTWOORD GOFFURDOMMEquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, nu moet je 4 smsjes terugsturen à ¤ 1,30 per sms
Eerst een paar met "Helaas, u heeft het antwoord niet juist, probeert u het nog eens.."quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, nu moet je 4 smsjes terugsturen à ¤ 1,30 per sms
*zapt weer terug naar discovery channel*quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:05 schreef Graseter het volgende:
[..]
EERST HET GOEDE ANTWOORD GOFFURDOMME
Ohquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eerst een paar met "Helaas, u heeft het antwoord niet juist, probeert u het nog eens.."
Dat doe je dus gesplitst in 2 smsjes, verdien je dubbel zoveelquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eerst een paar met "Helaas, u heeft het antwoord niet juist, probeert u het nog eens.."
Wat voor Mythbuster ben jij? Sms het naar 4646 en maak kans op een meet en greet met Adam en Jamie.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*zapt weer terug naar discovery channel*
Helaasquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat doe je dus gesplitst in 2 smsjes, verdien je dubbel zoveel
Is het multiple choice? Anders vind ik hem te moeilijk hoor..quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:07 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wat voor Mythbuster ben jij? Sms het naar 4646 en maak kans op een meet en greet met Adam en Jamie.
Gaat ook niet gebeurenquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:47 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen pics van je ex.
Veel beter dan auto.quote:
Zou kut zijn voor mij, voor mijn huis is het zelfs niet gratisquote:Op woensdag 23 juni 2010 07:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Veel beter dan auto.
Maar niets verslaat op de fiets naar het werk.Hell, dat is voor mij vele malen sneller dan de auto. Zeker ook omdat ik niet in de garage mag parkeren hier en dan mijn auto neer moet zetten op dichtstbijzijndste plek bij mijn werk waar het gratis parkeren is: voor mijn huis.
.
Een voetbaldate, altijd goed.quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:57 schreef stbabylon het volgende:
Het is alweer woensdag
Daarna wordt het druk. Morgen SK examen, 's avonds date/voetbal kijken in nijmegen, vrijdag pokeren, zaterdag verjaardag, maandag voetbal, daarna uit eten met mijn 'schoon'ouders. Pfff
Nou ja, we hadden al een date soort van, en toen kwam ik er achter dat er voetbal is danquote:Op woensdag 23 juni 2010 08:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Een voetbaldate, altijd goed.
Mijn afgelopen-weekend-date doet trouwens raar en afstandelijk, raar mens, ik laat haar maar even lekker met rust.
some people just can't handle to much Qquote:Op woensdag 23 juni 2010 08:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Een voetbaldate, altijd goed.
Mijn afgelopen-weekend-date doet trouwens raar en afstandelijk, raar mens, ik laat haar maar even lekker met rust.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:22 schreef Q. het volgende:
Zeker ook omdat ik niet in de garage mag parkeren hier
Hè bah, seks, daar doe ik niet aan hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, we hadden al een date soort van, en toen kwam ik er achter dat er voetbal is danGaat uiteraard puur om de seks
Goed plan Q, jij bent een slimme jongen
"Too much Q. will kill you".quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:06 schreef Thrust het volgende:
[..]
some people just can't handle to much Q
Sorry, auto van de zaak. Die mogen roesten als ze net een jaar oud zijnquote:
Lekkerrrrrrrrrrrrquote:
Hoi!quote:
Oohquote:Op woensdag 23 juni 2010 08:34 schreef rival het volgende:
Ik heb last van maagzuur![]()
Hey maar als dat alles is dan moet het verder wel goed gaan he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |