Ik ben er pas twee keer geweest, om te eten en voor een comedy-night dus hoe fout dit is weet ik niet. Ik hou je op de hoogtequote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:30 schreef Gwydion het volgende:
[..]
Hehe, check!Klinkt zeer verleidelijk maar 'k kan zaterdag niet!
Is de panama wel een beetje fout, ik ben afgelopen week wel een beetje de foute kroegen/clubs/etc afgegaan?
Daar lopen de meeste relaties van chauffeurs juist op stuk dus ik weet niet of vrouwen dat nou zo grappig vinden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of je daar nou blij van moet worden. Hij is tenminste wel vaak weg voor werk.
Als jij 't zegt dan is 't goedquote:
Het is een obsessie. Stiekem ben ik Q.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:35 schreef Lily-Ella het volgende:
Wéér een TT over mij, Godt.. wat ben je toch veel met mij bezig.
Veelbetekenend.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:35 schreef Lily-Ella het volgende:
Wéér een TT over mij, Godt.. wat ben je toch veel met mij bezig.
hij doet tegenwoordig toch aan open relaties? die mollige meisjes die hun hartje aan hem hebben verpand worden dan toch zo nu en dan bevredigd zonder dat hij zich hoeft te verantwoorden. knap geregeld van hem, toch? in elk stadje een ander schatje.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of je daar nou blij van moet worden. Hij is tenminste wel vaak weg voor werk.
quote:
Ligt eraan, als je er beiden mee om kan gaan is er niets aan het handjequote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar lopen de meeste relaties van chauffeurs juist op stuk dus ik weet niet of vrouwen dat nou zo grappig vinden.
Ik weet niet of ik het echt zo erg zou vinden.... ben wel onafhankelijk ingesteld namelijk... maar ik heb er geen ervaring mee dus kan niet oordelen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar lopen de meeste relaties van chauffeurs juist op stuk dus ik weet niet of vrouwen dat nou zo grappig vinden.
Geen idee joh. Maar ik geloof je graag.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:36 schreef dawg het volgende:
[..]
hij doet tegenwoordig toch aan open relaties? die mollige meisjes die hun hartje aan hem hebben verpand worden dan toch zo nu en dan bevredigd zonder dat hij zich hoeft te verantwoorden. knap geregeld van hem, toch? in elk stadje een ander schatje.
Dat lukt vaak dus niet. Verhalen genoeg van collega's die gingen scheiden. Of een collega die thuis kwam en zijn beste vriend bij zijn vrouw in bed aantrof.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ligt eraan, als je er beiden mee om kan gaan is er niets aan het handje
Ja dat kan ookquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:36 schreef krengetje het volgende:
[..]
Maar \Tijn.. dat relatie ding kunnen we toch ook wel overslaan om te rellen.. ?
Ik vond het juist fijn dat mn ex in ploegen werktenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben best onafhankelijk maar als ik een relatie heb dan wil ik de dame in kwestie ook zien. Dat hoeft niet elke dag of elke minuut maar wel zeer regelmatig.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het echt zo erg zou vinden.... ben wel onafhankelijk ingesteld namelijk... maar ik heb er geen ervaring mee dus kan niet oordelen.
we mogen er van hem eigenlijk niet over praten omdat we niet weten hoe het zit.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geen idee joh. Maar ik geloof je graag.
Het is niet mijn beeld van ideaal maar als het voor hem en zijn neukertjes werkt
Dan ben je gewoon een prutser. Iets beter plannen dan dat moet je lukken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:37 schreef RealZeus het volgende:
Of een collega die thuis kwam en zijn beste vriend bij zijn vrouw in bed aantrof.
Oh die collega's had ik ook, en dat terwijl wij WEL elke avond thuis waren, dus dat zegt niets..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat lukt vaak dus niet. Verhalen genoeg van collega's die gingen scheiden. Of een collega die thuis kwam en zijn beste vriend bij zijn vrouw in bed aantrof.
Ow en hoi.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
die tt getuigt wel van zelfkennis Godtje!
Sinds wanneer heeft dat deze reeks tegengehouden? Speculeren is veel leuker en de waarheid valt vaak tegen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:38 schreef dawg het volgende:
[..]
we mogen er van hem eigenlijk niet over praten omdat we niet weten hoe het zit.dus het fijne weet ik er ook niet van.
Wel vaak, ja. Bij voorkeur wel dagelijks met slechts hier en daar een uitzondering trouwens.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben best onafhankelijk maar als ik een relatie heb dan wil ik de dame in kwestie ook zien. Dat hoeft niet elke dag of elke minuut maar wel zeer regelmatig.
Amenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wel vaak, ja. Bij voorkeur wel dagelijks met slechts hier en daar een uitzondering trouwens.
'En hij zag dat het goed was.'quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja CL. Daarom heb ik deze nieuwe gemaakt.
Ik denk niet slecht over E_M!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:39 schreef krengetje het volgende:
Wat denken jullie slecht over Mata.. Ik vind het een schatjeen vooral omdat ik heb 2 keer heb ontmoet nu. Delan en Mata zijn gewoon 2 lieverds
Hij zal in levende lijve best okay zijn, maar op Fok! gedraagt hij zich met regelmaat als een antisociale zak. En dat weet hij zelf ook.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:39 schreef krengetje het volgende:
Wat denken jullie slecht over Mata.. Ik vind het een schatjeen vooral omdat ik heb 2 keer heb ontmoet nu. Delan en Mata zijn gewoon 2 lieverds
Ik heb hem ook twee keer ontmoet, denk niet specifiek slecht over hem. Maar ik oordeel vooral over z'n gedrag hier online.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:39 schreef krengetje het volgende:
ik denk niet slecht over mata hoor, zoals ik al eerder zei vind ik hem wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:39 schreef krengetje het volgende:
lees eens tussen die ene regel door.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft dat deze reeks tegengehouden? Speculeren is veel leuker en de waarheid valt vaak tegen.
Dat kan.. Maar daarom zeg ik ook, ik heb hem 2 keer gezien en tis gewoon een schatje.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij zal in levende lijve best okay zijn, maar op Fok! gedraagt hij zich met regelmaat als een antisociale zak. En dat weet hij zelf ook.
In de transport?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een prutser. Iets beter plannen dan dat moet je lukken.
Ik heb wel vaker Fok!kers ontmoet waarvan ik geen flauw idee heb waar hun online persona vandaan komt. E_M is daar één vanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:41 schreef krengetje het volgende:
[..]
Dat kan.. Maar daarom zeg ik ook, ik heb hem 2 keer gezien en tis gewoon een schatje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |