abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83187714
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 12:17 schreef phpmystyle het volgende:
Op? Gewoonweg niet aanwezig zijn.
Je snapt wat ik bedoelde
When you call my heart stops beating
And when you're gone it won't stop bleeding
I can wait, I can wait
I can wait forever
  woensdag 23 juni 2010 @ 12:19:12 #177
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_83187736
quote:

[..]

Jij laat wel weer eens mooi zien hoe links denkt
Schattig hoor. Je bent zo verblind door je aanbidding van grote bedrijven dat je de fouten van dat systeem projecteert op iets anders, zodat je denkt dat je er niet door getroffen zult worden. Maar ach, je bent pas 12 jaar, dus als je in de echte wereld komt zal je wel merken dat je totaal niets waard bent.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_83187761
quote:

[..]

Jij laat wel weer eens mooi zien hoe links denkt
Lame! Daaronder staat juist dat dit juist de gevolgen zijn van een absoluut neo-liberaal systeem.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
  woensdag 23 juni 2010 @ 12:19:56 #179
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_83187770
quote:

[..]

Op? Gewoonweg niet aanwezig zijn.
Hoe is dat nou, in de spiegel kijken?
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_83187778
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 12:19 schreef ethiraseth het volgende:
Schattig hoor. Je bent zo verblind door je aanbidding van grote bedrijven dat je de fouten van dat systeem projecteert op iets anders, zodat je denkt dat je er niet door getroffen zult worden. Maar ach, je bent pas 12 jaar, dus als je in de echte wereld komt zal je wel merken dat je totaal niets waard bent.
Waarom kap je niet eens met al die ad-hominems en ga je niet gewoon inhoudelijk discussiėren? Lijkt mij interessanter.
I can wait, I can wait
I can wait forever
pi_83187803
Hoe oud is PHPsyleszjeweetzstoch eigenlijk?
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
  woensdag 23 juni 2010 @ 12:21:40 #182
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_83187821
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 12:19 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Ik heb gelukkig niet zo'n minderwaardigheids complex als jouw
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_83187824
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 12:21 schreef Compatibel het volgende:
Want dat is relevant voor de discussie?
I can wait, I can wait
I can wait forever
pi_83187825
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 12:20 schreef ViaRegnum het volgende:

[..]

Waarom kap je niet eens met al die ad-hominems en ga je gewoon inhoudelijk discussiėren? Lijkt mij interessanter.
Leuk dat je een mooi woord kent!
Verder is het gewoon een inhoudelijk argument hoor, wellicht wat persoonlijk gebracht maargoed.
  woensdag 23 juni 2010 @ 12:22:20 #185
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_83187832
quote:
Bijna 18.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 23 juni 2010 @ 12:22:37 #186
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_83187841
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 12:20 schreef ViaRegnum het volgende:

[..]

Waarom kap je niet eens met al die ad-hominems en ga je niet gewoon inhoudelijk discussiėren? Lijkt mij interessanter.
Ik beschrijf precies wat het neoliberalisme vindt. Het is alleen zo'n verrot systeem dat elke beschrijving een ad hominem lijkt.
pi_83187875
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 12:21 schreef ViaRegnum het volgende:

[..]

Want dat is relevant voor de discussie?
Misschien wel, het ging net toch ook over Echtgaaf! (hullie doen het ook! ).
En wat voor opleiding doet PHPstilotoch ? Nu ik het van Echtgaaf weet, snak ik naar meer
pi_83187899
quote:
Leuk dat je een mooi woord kent!
Verder is het gewoon een inhoudelijk argument hoor, wellicht wat persoonlijk gebracht maargoed.
Leuk om te weten dat je het een mooi woord vindt, dat heeft m'n dag echt verrijkt
En inhoudelijk? Ja joh, er staat acht keer 'je' in z'n post Ik vind dit meer userbash dan discussie.
I can wait, I can wait
I can wait forever
pi_83187901
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 12:22 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Bijna 18.
Dan heb je net niet mogen stemmen, dat is ook niet leuk met zon uitgesproken politieke mening. Haal ik mn undersign wel weer weg trouwens.
pi_83187929
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 12:23 schreef Compatibel het volgende:
Misschien wel, het ging net toch ook over Echtgaaf! (hullie doen het ook! ).
En wat voor opleiding doet PHPstilotoch ? Nu ik het van Echtgaaf weet, snak ik naar meer
Ja, en dat was ook totaal irrelevant en userbash, bij EchtGaaf. En wat de opleiding van phpmystyle is doet er ook niet toe voor deze discussie lijkt mij.
I can wait, I can wait
I can wait forever
pi_83187932
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 12:24 schreef ViaRegnum het volgende:

[..]

Leuk om te weten dat je het een mooi woord vindt, dat heeft m'n dag echt verrijkt
Die van mij ook, ik heb immers weer een 'amazing fact of the day!'.
  woensdag 23 juni 2010 @ 12:25:18 #192
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_83187935
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 12:21 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik heb gelukkig niet zo'n minderwaardigheids complex als jouw
Oh, maar ik heb geen minderwaardigheidscomplex hoor. Ik ben alleen echt niet zo naļef om te denken dat ik een uniek sneeuwvlokje ben waar de wereld niet zonder kan.
  woensdag 23 juni 2010 @ 12:26:13 #193
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_83187968
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 12:24 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Dan heb je net niet mogen stemmen, dat is ook niet leuk met zon uitgesproken politieke mening. Haal ik mn undersign wel weer weg trouwens.
Ik heb me ouders weten over te halen, daarbij mag ik straks in maart wel stemmen
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_83188026
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 12:26 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik heb me ouders weten over te halen, daarbij mag ik straks in maart wel stemmen
Misschien kun je lid worden van je partij?
pi_83188273
Topickill.

En nu weer even discussiėren over Blauw+?
I can wait, I can wait
I can wait forever
pi_83188385
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 12:34 schreef ViaRegnum het volgende:
Topickill.

En nu weer even discussiėren over Blauw+?
Oke, Blauw+. Als de PVV en de SGP in een kabinet gaan zitten dan vertrek ik ofwel naar het buitenland of ik sluit mij aan bij de ondergrondse van Ryan en ga proberen de huidige regering omver te schrijven.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_83188485
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 12:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Oke, Blauw+. Als de PVV en de SGP in een kabinet gaan zitten dan vertrek ik ofwel naar het buitenland of ik sluit mij aan bij de ondergrondse van Ryan en ga proberen de huidige regering omver te schrijven.
Hopelijk leest de AIVD niet mee

Maar wat mij betreft gaan de VVD en PVV zo snel mogelijk inhoudelijk in gesprek en wil Verhagen snel aanschuiven
pi_83188495
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 12:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik ga ook ondergronds, mits er voldoende drank is!
pi_83188627
Ik ben benieuwd of dit er komt. Mijn voorkeur heeft het niet, maar als er niets beters dat ook werkbaar is te formeren valt, kan het er eventueel wel mee door...
I can wait, I can wait
I can wait forever
pi_83188637
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 12:40 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Hopelijk leest de AIVD niet mee

Maar wat mij betreft gaan de VVD en PVV zo snel mogelijk inhoudelijk in gesprek en wil Verhagen snel aanschuiven
En het CDA wil zich dan nog christelijk noemen en de VVD liberaal? Ja, we zijn liberaal maar we leggen onze mosliminwoners graag allerlei beperkingen op. Ja, we zijn christelijk maar Jezus' woorden, daar hebben we schijt aan. Laat me niet lachen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')