abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83185696
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 11:30 schreef EchtGaaf het volgende:
Waarom gaat dit zo op de man?
En daar ben ik het wel mee eens, even on topic zou wel leuk zijn Ik vond dit een heel interessant topic.
When you call my heart stops beating
And when you're gone it won't stop bleeding
I can wait, I can wait
I can wait forever
pi_83185706
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 11:29 schreef phpmystyle het volgende:
Ik neem aan dat dit sarcasme is van Ryan3
Ik ben nog nooit sarcastisch geweest.
I´m back.
  woensdag 23 juni 2010 @ 11:32:17 #128
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_83185731
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 11:31 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit sarcastisch geweest.
Maar EchtGaaf ir
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_83185750
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 11:30 schreef EchtGaaf het volgende:
Waarom gaat dit zo op de man?
Klopt idd, kon het alleen even niet laten om te rageren op wat wrs achterklap is. .
Maar je bent gehandicapt?
Wist ik niet, jong.
I´m back.
pi_83185773
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 11:26 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Tuurlijk, waarom niet, Appie geeft veel korting op bier hoor en Gall&Gall volgende week korting op rum, wodka en quarantaytres.
Wel gezellig dan, ik heb op zich nog wel een paar flessen whiskey (ja met een 'e', want schotse whisky is voor paupers die denken dat een asbak-peuken smaak stoer ende mannelijk is).
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_83185793
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 11:32 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Maar EchtGaaf ir
Ja?
I´m back.
pi_83185798
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 11:32 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Maar EchtGaaf ir
Wat doe jij eigenlijk?
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
  woensdag 23 juni 2010 @ 11:33:42 #133
165633 eriksd
The grand facade...
pi_83185810
Sowieso vind ik de redenatie van EG bezwaarlijk. We gaan er allemaal op achteruit, maar wat jij doet is een soort doemscenariocreeren. Angstzaaien.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_83185833
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 11:33 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Wel gezellig dan, ik heb op zich nog wel een paar flessen whiskey (ja met een 'e', want schotse whisky is voor paupers die denken dat een asbak-peuken smaak stoer ende mannelijk is).
Beam me up Scotty.
I´m back.
  woensdag 23 juni 2010 @ 11:34:28 #135
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_83185846
quote:

[..]

Wat doe jij eigenlijk?
Grapje.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_83185855
quote:

[..]

Wat doe jij eigenlijk?
Hij Fokt dat zie je toch?
I´m back.
pi_83185914
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 11:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Klopt idd, kon het alleen even niet laten om te rageren op wat wrs achterklap is. .
Maar je bent gehandicapt?
Wist ik niet, jong.
Ik neem jou niks kwalijk. Ik vraag me af wat het toevoegt dat sommigen een discussie weer zo persoonlijk moet maken. Wat sommigen hier aanhalen/afvragen is totaal niet relevant.
pi_83185918
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 11:33 schreef eriksd het volgende:
Sowieso vind ik de redenatie van EG bezwaarlijk. We gaan er allemaal op achteruit, maar wat jij doet is een soort doemscenariocreeren. Angstzaaien.
Precies, en wie wordt daar ook alweer altijd van beschuldigd?
I can wait, I can wait
I can wait forever
pi_83185949
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 11:35 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vraag me af wat het toevoegt dat sommigen een discussie weer zo persoonlijk moet maken. Wat sommigen hier aanhalen is totaal niet relevant.
Jep, iedereen even on topic nu
I can wait, I can wait
I can wait forever
  woensdag 23 juni 2010 @ 11:38:05 #140
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_83186016
quote:

[..]

Ik neem jou niks kwalijk. Ik vraag me af wat het toevoegt dat sommigen een discussie weer zo persoonlijk moet maken. Wat sommigen hier aanhalen/afvragen is totaal niet relevant.
Ik vraag aan jou als jij bang bent dat jouw WA-jong in gevaar komt, en ja dat was een serieuse vraag
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_83186022
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 11:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hij Fokt dat zie je toch?
Hij heeft toch wel een leven naast fok!? Anders zou het zielug zijn hoor, en mag hij ook wel even langskomen ondergronds.

Nee maar serieus, als het van belang is wat Echtgaaf doet kunnen we ook best bespreken wat de rest doet, toch?
pi_83186090
De SGP heeft idd een aantal discriminerende elementen, maar die zie ik ze er niet doorkrijgen met een VVD er bij (en ook niet met het CDA en de PVV). Rechten voor vrouwen en homo's zullen dus niet beperkt worden in zo'n kabinet. Aan de andere kant zijn de PvdA en GL ook voor een discriminerende overheid en pogen ze het zelfs in de praktijk te brengen (zie hier). Waarom is een kabinet met een partij die slechts gedoogsteun wil geven en slechts twee zeteles heeft zoveel erger dan paars+ waarbij de discriminerende partijen de helft van de zetels in handen heeft? Geef mij dan maar 1 kleine discriminerende partij die het toch niet uit zal kunnen voeren dan 2 grotere discriminerende partijen waarbij discriminatie van de overheid zo maar waarheid kan worden.
pi_83186122
quote:

[..]

Ik neem jou niks kwalijk. Ik vraag me af wat het toevoegt dat sommigen een discussie weer zo persoonlijk moet maken. Wat sommigen hier aanhalen is totaal niet relevant.
Klopt wel, maar ik begrijp ook wel dat er soms wat contradictie ontstaat omtrent een user, waarmee je al jaren discussieert. In principe is het mooie natuurlijk van een parasociale omgeving zoals een internetforum dat je discussieert zonder de vooroordelen die ontstaan bij normaal contact.
I´m back.
  woensdag 23 juni 2010 @ 11:40:52 #144
165633 eriksd
The grand facade...
pi_83186145
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 11:38 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Hij heeft toch wel een leven naast fok!? Anders zou het zielug zijn hoor, en mag hij ook wel even langskomen ondergronds.

Nee maar serieus, als het van belang is wat Echtgaaf doet kunnen we ook best bespreken wat de rest doet, toch?
Mwoah. Je hoeft niet een waardeoordeel op zijn situatie te plakken, maar het feit dat hij continu de VVD en haar stemmers wegzet zijnde tuig en weet ik het wat, zou kunnen komen doordat met name die partij extra kritisch naar uitkeringen gaat kijken. Lijkt mij dus wel enigzins relevant.
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_83186174
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 11:38 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik vraag aan jou als jij bang bent dat jouw WA-jong in gevaar komt, en ja dat was een serieuse vraag
Irrelevante vraag, al was het maar dat die niet heb. Het suggereert nl dat ik slechts uit opportunisme wordt gedreven. Je zou het haast niet geloven dat er nog mensen bestaan die verder kijken dan hun eigen neus lang is.
  woensdag 23 juni 2010 @ 11:42:56 #146
165633 eriksd
The grand facade...
pi_83186240
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 11:41 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Irrelevante vraag, al was het maar dat die die niet heb. Het suggereert nl dat ik slechts uit opportunisme wordt gedreven. Je zou het haast niet geloven dat er nog mensen bestaan die verder kijken dan hun eigen neus lang is.
Hoe is dat dan te rijmen dat al jou haat tegen rechts alleen maar neerkomt op een door jou geschetst doemscenario? Jij schetst vooralsnog geen enkele visie die een ander licht op iets kan werpen. Je wijst alles af.
Bis bis bis
pi_83186256
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 11:38 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Wat zielig is, is eigenlijk niet relevant, discussierenderwijze. Ik heb heel wat Fok!kers gezien, vaak in de zomer of daaromtrent, en die waren niet zelden zo wit als een pas gewassen kussensloop. En toch discussieer ik hier bijna al zon 9 jaar door. En dat gaat langer door ook. Het is niet relevant toch.
I´m back.
pi_83186307
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 11:43 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat zielig is, is eigenlijk niet relevant, discussierenderwijze. Ik heb heel wat Fok!kers gezien, vaak in de zomer of daaromtrent, en die waren niet zelden zo wit als een pas gewassen kussensloop. En toch discussieer ik hier bijna al zon 9 jaar door. En dat gaat langer door ook. Het is niet relevant toch.
Waar reageer je nou precies op?
pi_83186309
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 11:40 schreef eriksd het volgende:

[..]

Mwoah. Je hoeft niet een waardeoordeel op zijn situatie te plakken, maar het feit dat hij continu de VVD en haar stemmers wegzet zijnde tuig en weet ik het wat, zou kunnen komen doordat met name die partij extra kritisch naar uitkeringen gaat kijken. Lijkt mij dus wel enigzins relevant.
Prima, maar hou de discussie dan algemeen ipv te lopen zuigen naar iemands persoonlijk situatie. Nogmaals die is niet relevant.
pi_83186453
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 11:42 schreef eriksd het volgende:

[..]

Hoe is dat dan te rijmen dat al jou haat tegen rechts alleen maar neerkomt op een door jou geschetst doemscenario? Jij schetst vooralsnog geen enkele visie die een ander licht op iets kan werpen. Je wijst alles af.
Ik wijs niks af, sterker nog in pleit al jaren voor een systeem dat plek geeft aan iedereen. En nee, dat is geen oplossing in de sfeer van repressie waar rechts hun heil in zoekt. (zo van schop iedereen uit de uitkering dan ontstaat er vanzelf werkgelegenheid, even kort door de bocht.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')