quote:The Florentine architect Filippo Brunelleschi received a three-year patent for a barge with hoisting gear, that carried marble along the Arno River in 1421.
quote:
Jawel toch? Of gaat het niet op onderling resultaat?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:31 schreef jna het volgende:
[..]
Heul niet, niet als Griekenland en Zuid-Korea allebei nog 5 keer scoren
Theoretisch gezien kan Argentinië eruit vliegen, maar ga geloof ik niet in.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:31 schreef jna het volgende:
[..]
Heul niet, niet als Griekenland en Zuid-Korea allebei nog 5 keer scoren
Eerst punten, dan doelsaldo.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jawel toch? Of gaat het niet op onderling resultaat?
En niet op onderling resultaat?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eerst punten, dan doelsaldo.
Raarrrrrrrrrquote:
Dat ook. Maar dat doelsaldo voor onderling resultaat gaat kan ik niet bijquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:40 schreef jna het volgende:
Ik vind het pas raar dat ze op het eind het beslissen door loting als alles gelijk is
Dankuquote:
Ik heb daar ook punten meequote:
Ik één wedstrijd helemaal goed en één de toto goed.quote:
gekund inderdaad.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb daar ook punten meeEn voor de andere wedstrijd ook maar het had beter gekunt
quote:
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was geen toets voor Nederlands.
Dien!quote:
Oefenen met de band. Niet te houden zo benauwd op zolderquote:
quote:
Wel weer genoeg gedaan vandaag dusquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:44 schreef Etcetera het volgende:
Heb het scoreborddingetje voor het wk op stage weer aangevuld
Niet voor blanken die moeten leren iigquote:
Lerenquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Niet voor blanken die moeten leren iig
En open kruis. Lekker luchtig. Wel oppassen vandaan met zonkracht 7, voor je het weet heb je een rode snikkelquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:25 schreef Bravebart het volgende:
De buren bakken pannenkoeken. Beter stikken ze erin
Klopt en daar ben ik erg goed inquote:
Jouw plaatjes worden automatisch geblokkeerd!quote:
Kut, dus Geert heeft die allochtonen filter er al door gekregenquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jouw plaatjes worden automatisch geblokkeerd!
Hou ik wel van!quote:
Kut, ik kliktequote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:30 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb weinig kans op baarmoederhalskanker lees ik net![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:25 schreef Bravebart het volgende:
De buren bakken pannenkoeken. Beter stikken ze erin
5 euro!quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:54 schreef L.no het volgende:
[..]
![]()
![]()
wth.. jij en jna laten me hardop lachen hier.
Ik lust geen pannenkoeken.quote:
Met spek en ui en kaas en stroop?quote:
Lol,wut.quote:
Jaquote:
Aaaarghquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Daar zou jij iets mee moeten doen jongen!
Nou ja, ik gooi poedersuiker over een pannekoek met spekquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja
Ik weet het, ik ben volgens mij de enige in Nederland die dat lekker vindt, maar laat me
Ho ho, ze vond ons grappig. Zonder mij is er niks aanquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Daar zou jij iets mee moeten doen jongen!
Kan ook primaquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nou ja, ik gooi poedersuiker over een pannekoek met spek
Daar denken andere mensen anders over!quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:04 schreef jna het volgende:
[..]
Ho ho, ze vond ons grappig. Zonder mij is er niks aan
Jajajaja, kom je nu een beetje laat meequote:Op woensdag 23 juni 2010 15:06 schreef jna het volgende:
Ik doe ook altijd stroop over m'n pannekoek met spek
The Pancake Bakery op de Prinsengracht hebben ze de meest geniale spekpannenkoek die ik ooit heb gegetenquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:07 schreef L.no het volgende:
Ik voel me een buitenlander.. omdat ik nooit pannenkoek met spek heb gegeten. Tijd om uit te testen dus.
Dat komt door m'n rootsquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jajajaja, kom je nu een beetje laat mee
Over roots gesproken, tof album welquote:
In Limburg eten ze zeker pannekoeken met vloai?quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:07 schreef L.no het volgende:
Ik voel me een buitenlander.. omdat ik nooit pannenkoek met spek heb gegeten. Tijd om uit te testen dus.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Over roots gesproken, tof album wel
Bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
The Pancake Bakery op de Prinsengracht hebben ze de meest geniale spekpannenkoek die ik ooit heb gegeten
Geen idee. Ik maak ze zelf. Of mijn moeder maakt ze.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:11 schreef jna het volgende:
[..]
In Limburg eten ze zeker pannekoeken met vloai?
Ik ook niet hoorquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:07 schreef L.no het volgende:
Gewoon spek in de pan flikkeren, ff wachten, en dan daar je pannekoekenbeslag over heenquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip.
[..]
Geen idee. Ik maak ze zelf. Of mijn moeder maakt ze.
ja vandaar de stroopquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ook niet hoorIk hou van zoete pannekoeken
Moet de spek doorbakken zijn of niet?quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:17 schreef jna het volgende:
[..]
Gewoon spek in de pan flikkeren, ff wachten, en dan daar je pannekoekenbeslag over heen
Misschien moet ik het anders zeggen.. ik heb eigenlijk nooit gehoord dat zo'n combinatie bestaat.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ook niet hoorIk hou van zoete pannekoeken
Het rijmt ook nog.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:21 schreef Bravebart het volgende:
Gelukkig kennen nog weinig mensen de combi, anders zou ik steeds een uur moeten wachten op m'n pannenkoek omdat iedereen hem wil!
Het is een soort verslaving; once you go ui/kaas/stroop/spek, you never go back!
Heeeeeheeeeeeeequote:Op woensdag 23 juni 2010 15:22 schreef Etcetera het volgende:
Hartig en zoet is een hele fijne combinatie
Neuh, je kan bijvoorbeeld zalm omhullen met prosciutto, wat is echtquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:31 schreef Etcetera het volgende:
Hoe moet ik het voor me zienBij pannekoeken spek/kaas/ui/stroop snap ik het nog wel maar moet je vis om het vlees rollen ofzo
Ik ben een zoetekauwquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Misschien moet ik het anders zeggen.. ik heb eigenlijk nooit gehoord dat zo'n combinatie bestaat.
Maar als je dat nooit gegeten hebt, hoe weet je of je liever zoete pannekoeken wilt?
Hier nog 1quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:43 schreef Bravebart het volgende:
Politie houdt ‘kettingrukker’ aan
Ik heb een dirty mind![]()
Ik ook amperquote:
Je hebt hem netquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:11 schreef jna het volgende:
Dean! Jij geen interesse in een Opel vectra uit 96?
Ohja,quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:13 schreef jna het volgende:
[..]
Nee dat is een Astra uit 2000, die vervangt die vectra
PAS OP HE!quote:
quote:
Ik zag het ookquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:51 schreef Yesse het volgende:
Hehehe Hugo Borst heeft een t-shirt aan met: "Can I wash my penis here?"en dat op de publieke omroep....
Tisser lucky?quote:
Ik werd uitgelachen toen ik dat zeiquote:
Ik ging om half zes naar huis. Had de bus naar het busstation in mijn werkplaats. En daar kwam vervolgens mijn aansluiting niet opdagen om mij naar huis te brengen.quote:
En de bus gaat daar maar 1 keer per dag natuurlijkquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ging om half zes naar huis. Had de bus naar het busstation in mijn werkplaats. En daar kwam vervolgens mijn aansluiting niet opdagen om mij naar huis te brengen.Ik naar de klantenservice van Connexxion bellen. Krijg ik daar zo'n gozer aan de lijn en die zei dat de bus volgens zijn systeem daar gewoon geweest was. Ik zei dus dat ik hem hier niet gezien heb en dat het systeem dus blijkbaar niet klopt. Toen herhaalde hij nogmaals dat de bus daar geweest was en dat hij ook naar Middelburg was gegaan. Ik zei toen weer dat die bus dus echt niet op de halte was geweest. En toen heeft die gozer opeens opgehangen.
![]()
Één keer per uur. En dat was nog eens de laatste bus direct naar huis toe.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En de bus gaat daar maar 1 keer per dag natuurlijkHoe ben je dan uiteindelijk thuis gekomen?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Één keer per uur. En dat was nog eens de laatste bus direct naar huis toe.
Een half uur later was er nog een bus richting Goes. Dus die gepakt naar Tolplein en daar overgestapt op de bus die mij dan uiteindelijk drie kwartier later dan volgens planning mij thuis brengt.
Dat ga ik ook doen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat kut zegIk zou een klacht indienen bij de provincie!
Provincie gaat toch niet over OV over het algemeen? Dacht tenminste dat het overal was uitbesteedquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik had pas ook mn bus gemist, maar voordat er werd opgenomen bij de klantenservice was er al een nieuwequote:Op woensdag 23 juni 2010 20:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
In Zeeland gaat alles nog centraalquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Provincie gaat toch niet over OV over het algemeen? Dacht tenminste dat het overal was uitbesteed
Ik had ook de bus gemist, maar gelukkig moest ik met de trein.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:27 schreef jna het volgende:
[..]
Ik had pas ook mn bus gemist, maar voordat er werd opgenomen bij de klantenservice was er al een nieuwe
5 uur?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:58 schreef Yesse het volgende:
Morgen 5 uur mijn bed uit voor een klote tentamen, daarna gelijk door naar mijn werk en daarna de voetbal. Alleen dat laatste is leuk
ZIEK! Dat kan toch amperquote:
Ze staan ook al 9 uur op de baanquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
ZIEK! Dat kan toch amperDan ben je al meer dan 100 dingesen in evenwicht
Echt te debielquote:
Waarom gaat Thiemo door?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:48 schreef Yesse het volgende:
Thiemo gaat door naar de 3e ronde. Enige positieve aan dit hele gedoe op Wimbledon. Ik stem tiebreak in 5th set...
Dit is niet menselijk.
Omdat hij gewonnen heeft?quote:
Uuuh ja. So?quote:
quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:48 schreef Yesse het volgende:
Thiemo gaat door naar de 3e ronde. Enige positieve aan dit hele gedoe op Wimbledon. Ik stem tiebreak in 5th set...
Dit is niet menselijk.
Oh. Care.quote:
Denk jij dat de persoon die deze wedstrijd wint MORGEN nog normaal kan spelen??????quote:
Ik denk dat deze partij morgen nog bezig isquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Denk jij dat de persoon die deze wedstrijd wint MORGEN nog normaal kan spelen??????
Lekker die hoeveelheid aan vraagtekensquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Denk jij dat de persoon die deze wedstrijd wint MORGEN nog normaal kan spelen??????
Ik denk van nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:08 schreef jna het volgende:
[..]
Ik denk dat deze partij morgen nog bezig is
Ik weet wel zekerquote:
Mja het was ook niet echt menselijk meer..quote:
Voetballers beginnen al te janken als ze gaan verlengen johquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Voetballers beginnen al te janken als ze gaan verlengen joh
Ja, pauper Duitsersquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:15 schreef DjRex89 het volgende:
Over voetbal gesproken..
Mn voetbal poule, wat doe je![]()
![]()
quote:
Komt ie nu je muurtje niet meer metselen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Australië![]()
![]()
Zeer slecht voor mijn voetbalpool.
Ook voor de mijnequote:Op woensdag 23 juni 2010 22:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Australië![]()
![]()
Zeer slecht voor mijn voetbalpool.
Nee, dat kan je niet makenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:55 schreef DjRex89 het volgende:
Ik twijfel.. Morgen wordt het weer prachtig weer alleen ik heb presentatie bij een bedrijf als afsluiting van ons project. Wil wel een korte broek aan maar geen idee of ik dat wel kan maken.
quote:
Ja, maar je kan echt geen presentatie bij een bedrijf gaan geven in een korte broekquote:
Zou me dat punten kosten?quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:04 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, maar je kan echt geen presentatie bij een bedrijf gaan geven in een korte broek
Moet je gaan bosmaaien, dan wil je wel hoorquote:
100 meter diep, ziekquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:39 schreef The_Dean het volgende:
Damn, wtf!!
http://www.zimbio.com/Gua(...)temala+2010+Pictures
DE WERELD IS OP STERVEN! OPEN JE OGEN!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:39 schreef The_Dean het volgende:
Damn, wtf!!
Ja, rare shit man... slokt zelfs dikke flatgebouwen op... wtf.quote:
quote:
Dat is al minstens 2 week geleden gebeurd hoorquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:39 schreef The_Dean het volgende:
Damn, wtf!!
U riep?quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:47 schreef DjRex89 het volgende:
Nu weet ik waarom Bootje weg is
Tekort aan vrachtwagenchauffeurs dreigt
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
U riep?
Bootje is vandaag Bachelor geworden
Totdat ze een buil zware shag uit dr broekzak haaltquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:51 schreef Etcetera het volgende:
Ik zag vandaag een vrouw een vrachtwagen rijden, vond ik toch wel tof, zie je niet zo vaak
Thanksquote:
Bij het bedrijf waar ik zit werken ook 2 vrouwen als chauffeur. De ene laat je je hond nog niet op schijten, maar de andere zie ik graag in mijn bedje hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Totdat ze een buil zware shag uit dr broekzak haalt
Jij ziet toch elke vrouw graag in je bedje?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Bij het bedrijf waar ik zit werken ook 2 vrouwen als chauffeur. De ene laat je je hond nog niet op schijten, maar de andere zie ik graag in mijn bedje hoor
Deze is nog best aantrekkelijk...quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:46 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Jij ziet toch elke vrouw graag in je bedje?
[Bootje84]PICS!quote:
Kan ik je evt. wel via hyves sturen..quote:
Heb ik wat gemistquote:
Er is een orka gevonden en gevangen die in de waddenzee zn baantjes aan het trekken was.quote:
Oh die jaquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:25 schreef jna het volgende:
[..]
Er is een orka gevonden en gevangen die in de waddenzee zn baantjes aan het trekken was.
Thanksquote:
Ik merk echt 0,0 van dat soort spul.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:35 schreef DjRex89 het volgende:
Staat er zo'n truck van Monster bij school voor de deur halve liter blikken uit te delen. Ik sta nu helemaal te spacen
Ik welquote:
Lol. Dan moet je niet dat Amerikaanse spul hebben.. Dat is nóg sterkerquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik welIk ga al stuiteren van 1 kop koffie
Ik moet gewoon van de cafeïne afblijven eigenlijkquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Lol. Dan moet je niet dat Amerikaanse spul hebben.. Dat is nóg sterker
Ik ook, ik word er niet wakkerder van maar ik ga trillen als een rietjequote:Op donderdag 24 juni 2010 13:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik moet gewoon van de cafeïne afblijven eigenlijk
quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ook, ik word er niet wakkerder van maar ik ga trillen als een rietje
HOAX!!!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik kan me na 1 kop thee al niet meer concentreren
Was het maar een hoaxquote:
Ja, of langsgaan. Hangt een beetje van de branche afquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:59 schreef AliKebap het volgende:
He stage sc'ers!
Hoe zijn jullie eigenlijk aan je stage gekomen? Wij hebben geen lijst of niks van school gekregen, maar moet je dan bellen, of even een mailtje sturen naar potentiele stagebedrijven?
Misschien staat het ook wel gewoon op de websites van bedrijven. Bij DSM bijvoorbeeld heb je er aparte pagina's voorquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:10 schreef AliKebap het volgende:
Oke dank jullie wel!
Het is overigens chemische industrie (studie; chemische technologie) waar ik een stageplek moet hebben. Gelukkig zijn de mensen daar wel schaars, maar toch vind ik het eng om er heen te bellen
Even aan het draadje morrelen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:25 schreef Yesse het volgende:
Iemand enig idee hoe je KPN digitenne beter krijgt? Hij stoort als een gek
quote:
Thanksquote:
Then you're fucked!quote:
Thnxquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:35 schreef Bravebart het volgende:
"I heard the CEO of T-Mobile got married recently. The service was awful and the reception was terrible."
[ afbeelding ]
CRAP ik wil voetbal zienquote:
Service valt bij t-mobile wel mee vind ik persoonlijk...quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:35 schreef Bravebart het volgende:
"I heard the CEO of T-Mobile got married recently. The service was awful and the reception was terrible."
[ afbeelding ]
Wimbledon wordt veel spannender zometeen!quote:
Valt wel meequote:[..]
Service valt bij t-mobile wel mee vind ik persoonlijk...
Ja, opzeggen en gewoon een abonnement bij ziggo/upc nemenquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:25 schreef Yesse het volgende:
Iemand enig idee hoe je KPN digitenne beter krijgt? Hij stoort als een gek
Herkenbaarquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:59 schreef jna het volgende:
Ik werd pas gebeld door t-mobile, omdat ik een klachtenformulier had ingevuld. Alleen toen reed ik net tussen delft en schiedam, toen viel de verbinding weg
En toen durfde die chick waarschijnlijk uit schaamte niet meer terug te bellenquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HerkenbaarSchiedam is echt een gat wat dat betreft.
Slechte hosselplek inderdaad, Schiedam.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:03 schreef jna het volgende:
[..]
En toen durfde die chick waarschijnlijk uit schaamte niet meer terug te bellen
Ik bedoel die chick van t-mobile, die mn klacht over de dekkingsproblemen zou behandelenquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Slechte hosselplek inderdaad, Schiedam.
Duhquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:06 schreef jna het volgende:
[..]
Ik bedoel die chick van t-mobile, die mn klacht over de dekkingsproblemen zou behandelen
Onderling resultaat bij 2 teams was gelijk, dus kan loting worden als dat nodig isquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:09 schreef jna het volgende:
Er is maar 1 ploeg die doorgaat in groep F als ik de groene bolletjes zo zie bij de NOS. Heeft Nederland nu ook geen tegenstander aanstaande maandag?
Ja, ik hoorde het de commentator ook zeggenquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Onderling resultaat bij 2 teams was gelijk, dus kan loting worden als dat nodig is
QFT.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:17 schreef jna het volgende:
Overigens durf ik m'n lul in het vuur te steken dat als het een loting wordt, dat de fifa dan Italie natuurlijk door laat gaan.
Het is geen abonnementquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:54 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, opzeggen en gewoon een abonnement bij ziggo/upc nemen
Wat een geweldig WK! (mits wij blijven winnen)quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:32 schreef Bravebart het volgende:
Wat een falend WKAuthentisch gezien.
We vliegen er tegen Kameroen uit, wedden?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat een geweldig WK! (mits wij blijven winnen)
Sowieso komt Uruguay, Zuid-Korea, Ghana of de VS in de halve finalequote:Op donderdag 24 juni 2010 16:32 schreef Bravebart het volgende:
Wat een falend WKAuthentisch gezien.
10 euro jonge!quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
We vliegen er tegen Kameroen uit, wedden?
Wat krijg ik er voorquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
We vliegen er tegen Kameroen uit, wedden?
Hallo, heet jij Yesse? Nou dan!quote:
Een imaginaire hoeveelheid skittles?quote:
Hoax, je bent Suri, geen Turkquote:
Niet.quote:
Heet ik Yesse dan? Nou dan!quote:
DEAL transactie vindt plaats op 19 juli.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Een imaginaire hoeveelheid skittles?
DAT STAAT ER TOCH!quote:
Ok. Heb je imaginair gegoogeld?quote:[..]
DEAL transactie vindt plaats op 19 juli.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:56 schreef jna het volgende:
Onze tennisvrienden staan ondertussen op 61-61
quote:
quote:
Breaking news: Britain declared bankrupt due to cost of new balls in Mahut / Isner tennis match #Wimbledon
Ik weet wat imaginair isquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
DAT STAAT ER TOCH!![]()
[..]
Ok. Heb je imaginair gegoogeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |