Je bedoelt achterbaks?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:24 schreef Ethanolic het volgende:
Dat meiden zó achterdochtig kunnen zijn.![]()
Oh sorry voor deze grove fout.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:27 schreef conleche het volgende:
Achterdochtig? Bedoel je achterbaks, of wat?
Nee hoor, maakt niks uit, maar vroeg me af of er nog meer intriges waren, waardoor ze ook nog reden had achterdochtig te zijn.quote:
Ik vond het niet verkeerd nee.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:23 schreef the_legend_killer het volgende:
2 vrouwen in je huis ? 1 kan stofzuigen en de ander koken![]()
Helaas is dat nu voorbij
't Loopt anders dan jij het had ingecalculeerd en dus is zij achterbaks? Nee, je hebt gewoon pech gehad, het loopt zoals het loopt en jammer genoeg trek jij aan het kortste eind. Da's alles.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:24 schreef Ethanolic het volgende:
Zo had ik dit toch niet ingecalculeerd.. Dat meiden zó achterbaks kunnen zijn.![]()
Dit. En als 't er dan toch van komt, dan in elk geval niet steeds met dezelfde 3e partij.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:00 schreef RvLaak het volgende:
En dit is dus de reden waarom ik nooit aan een triootje zal beginnen zolang ik een relatie heb.
Dat dan weer wel!quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:16 schreef Garisson72 het volgende:
Maar hey, ik zie nergens staan dat die triootjes niet meer kunnen doorgaan.
quote:
Ook mijn eerste gedachte.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:12 schreef Jagraag het volgende:
Haha, nou, je hebt er een mooi verhaal aan over gehouden
Ik weet niet hoe het met de rest zit, maar ik zou er een stuk minder problemen mee hebben een vrouw te verliezen aan een andere vrouw dan aan een andere vent. Het heeft wel wat
Dus bij deze bied je TS aan om zijn exvriendin weer hetero te maken?quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
... De sex met jou was zo slecht, dat ze maar over gaat op vrouwen
Denk niet dat mijn vrouw het daar mee eens isquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:36 schreef Robar het volgende:
[..]
Dus bij deze bied je TS aan om zijn exvriendin weer hetero te maken?
Ik zou me dan nog trots voelen dat ik als toonbeeld van alle mannen gezien wasquote:... De sex met jou was zo slecht, dat ze maar over gaat op vrouwen
Kleinigheidje, komen jullie wel uit. Zeg maar tegen je vrouw dat ze het grotere geheel moet bekijken. Je dient er een goed doel mee. Het is niet alsof je het zelf wilt, maar je kunt niet weglopen van de verantwoordelijkheid die je hebt als rechtgeaarde heterosexueel op een missie om al die arme lesbiennes en vrouwelijke bisexuelen weer op het rechte pad te krijgenquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Denk niet dat mijn vrouw het daar mee eens is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:53 schreef Robar het volgende:
[..]
Kleinigheidje, komen jullie wel uit. Zeg maar tegen je vrouw dat ze het grotere geheel moet bekijken. Je dient er een goed doel mee. Het is niet alsof je het zelf wilt, maar je kunt niet weglopen van de verantwoordelijkheid die je hebt als rechtgeaarde heterosexueel op een missie om al die arme lesbiennes en vrouwelijke bisexuelen weer op het rechte pad te krijgen
Ho ho... Ik heul nie hetero nie... Ikke gewoon biSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Had je maar moeten bespreken dat het alleen maar om de lust is, en zodra er gevoelens bij komen de sex direct zou stoppen zoals swingers dat ook doen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:24 schreef Ethanolic het volgende:
Dit is een redelijk bizar verhaal en ik voel me er vrij kut om.
Mijn ex was biseksueel en na anderhalf jaar kwam ze hier voor uit. Ze begon te vertellen over dat ze die en die mooie meisjes vond en dat ze wel eens een VVM trio wilde. Uiteraard stemde ik hiermee in!![]()
Zodoende hadden we ons eerste triotje, waaruit meerdere volgden. Met een vaste chick iedere keer. Times were good. We hadden lol en het was ook een lief mooi meisje. Ze kwam steeds vaker en ook als alleen mijn vriendin thuis was. Ik zocht er niets achter.
Nu kwam ze een paar dagen geleden met feit dat ze verliefd op haar is, meer dan op mij, en met haar verder wilt. Zo had ik dit toch niet ingecalculeerd.. Dat meiden zó achterbaks kunnen zijn.![]()
Iemand iets soortgelijks meegemaakt?
my 2 cents.
Zucht, er is nog veel zendelingenwerk te doenquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ho ho... Ik heul nie hetero nie... Ikke gewoon bi
Ja, want dat pakt altijd goed uitquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:27 schreef Swindler het volgende:
jep heb ik ook meegemaakt , achja het is beter dat dan ze er met een vent vandoor gaat ! En als je het goed speelt heb je 2 vaste neukertjes!
Zelf toegeven dat je calculerend te werk gaat en haar dan achterbaks vinden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:24 schreef Ethanolic het volgende:
Nu kwam ze een paar dagen geleden met feit dat ze verliefd op haar is, meer dan op mij, en met haar verder wilt. Zo had ik dit toch niet ingecalculeerd.. Dat meiden zó achterbaks kunnen zijn.![]()
Ik bedoelde dat ik het niet verwachtte, maarja jij bent immers vrouw, jij zegt voordat je denkt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:39 schreef Sessy het volgende:
[..]
Zelf toegeven dat je calculerend te werk gaat en haar dan achterbaks vinden.![]()
Wat dacht je, voor de rest van je leven gratis triootjes en polygamie?
hoezo het leest toch lekker weg, net een romannetjequote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:38 schreef FunkY-FrankY het volgende:
ik ben zo tegen verzonnen topics..
Oh snap, wanneer ik oud word wil ik zoals jou zijn! Heldenshit!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:32 schreef Dawnbreaker het volgende:
sorry maar hij moet erin
[ afbeelding ]
jij wordt niet oudquote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oh snap, wanneer ik oud word wil ik zoals jou zijn! Heldenshit!
Klinkt als die episode uit 'Friends'. Jij bent Ross.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:24 schreef Ethanolic het volgende:
Mijn ex was biseksueel en na anderhalf jaar kwam ze hier voor uit. Ze begon te vertellen over dat ze die en die mooie meisjes vond en dat ze wel eens een VVM trio wilde. Uiteraard stemde ik hiermee in!![]()
Zodoende hadden we ons eerste triotje, waaruit meerdere volgden. Met een vaste chick iedere keer. Times were good. We hadden lol en het was ook een lief mooi meisje. Ze kwam steeds vaker en ook als alleen mijn vriendin thuis was. Ik zocht er niets achter.
my 2 cents.
moest ook aan die aflevering denkenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:25 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Klinkt als die episode uit 'Friends'. Jij bent Ross.
Op wat voor manier is dit minder erg?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:44 schreef kwiwi het volgende:
Beter dan dat ze er met een man vandoor was gegaan, dan had je je not kutter gevoeld. Hier kun je nooit tegen op, en bij een man was het misschien alsnog een beetje een strijd geworden.
Jammer dat je alsnog je eigen topic verneukt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:39 schreef Ethanolic het volgende:
Van de week wel weer een triotje met ze gehad.
Kun je wel aankomen met eenquote:
Hey, ik heb een idee:quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:11 schreef Catbert het volgende:
[..]
Kun je wel aankomen met eensmiley maar het blijft gewoon een domme fout.
Niet zeuren. Ten eerste is het een domme fout, ten tweede check ik niet bij elk topic of het een kick van een jaar us.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:39 schreef KomtTijd... het volgende:
Anders ga je even lopen zeiken op een taalfout van op de kop af een jaar geleden.
Is het uberhaupt mogelijk om gewoon een vaste relatie met zijn 3en te hebben?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:39 schreef Ethanolic het volgende:
Van de week wel weer een triotje met ze gehad.
Ga huilen, dwaas.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Niet zeuren. Ten eerste is het een domme fout, ten tweede check ik niet bij elk topic of het een kick van een jaar us.
Volgens mij is dat bij wet verboden?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is het uberhaupt mogelijk om gewoon een vaste relatie met zijn 3en te hebben?
Zou wel enorm kicke zijn, gewoon met zijn 3en samenwonen enzo?
1 GA UITPROBEREN !!$:D:D
2 ???
3 Profit!
Verder kijken dan je pik lang is heet datquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:24 schreef Ethanolic het volgende:
Zo had ik dit toch niet ingecalculeerd.
Jij bent mijn nieuwe held in het BB topic.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:24 schreef Ethanolic het volgende:
my 2 cents.
WAT ?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Volgens mij is dat bij wet verboden?
Je mag niet met 2 trouwen, verder mag je doen en laten wat je wilt zelfs een samenlevingscontract met 2 vrouwenquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Volgens mij is dat bij wet verboden?
Wilt is geen niet bestaand woord...quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:41 schreef nuget het volgende:
Ik zou je ook inruilen als je het niet bestaande woord "wilt" gebruikt
Karma is a bitch
Bij de meeste werkwoorden krijgt de vorm van de tegenwoordige tijd voor de derde persoon enkelvoud de uitgang -t. De onregelmatige werkwoorden kunnen, zullen, mogen en willen zijn uitzonderingsgevallen, evenals het werkwoord zijn (hij is). De vorm voor de derde persoon enkelvoud is bij kunnen, zullen, mogen en willen gelijk aan die voor de eerste persoon: hij kan, hij zal, hij mag, hij wil.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:38 schreef Tom_Poes het volgende:
[..]
Wilt is geen niet bestaand woord...
quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:30 schreef Tom_Poes het volgende:
[..]
Als je goed nadenkt kan je vast wel bedenken wat ik bedoelde :p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |