Oh. Toch wel.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:35 schreef Skylark. het volgende:
Ik hou van ynuhh en ook een beetje van wd.
jammer mattie :p whaha had t wel vet gevondenquote:
Beantwoord jij vragen altijd met een vraag???quote:
nog maar 3 uur en 11 minuten en dan slapen.quote:
ben geen clone haha ben 100% real van de streetsquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
jammer mattie :p whaha had t wel vet gevonden
En van mij niet?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:35 schreef Skylark. het volgende:
Ik hou van ynuhh en ook een beetje van wd.
heb je de msn van die chici nog gekrege of heb je haar effe uitgescholde voor kk hoertje in haar kk gezicht?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
jammer mattie :p whaha had t wel vet gevonden
no wayquote:
Zo af en toequote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:36 schreef Odin. het volgende:
[..]
Beantwoord jij vragen altijd met een antwoord???
k man dan houden we het straatquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:37 schreef Skonk het volgende:
[..]
ben geen clone haha ben 100% real van de streets
Wat als ik nog action krijg vanavond? Beetje negatief dit.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
nog maar 3 uur en 11 minuten en dan slapen.
Als wat wil je je opgeven?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:37 schreef Lamon. het volgende:
knip
Zal ik het doen, of is het weer zo´n kutprogramma? Ik kijk geen Nederlandse televisie namelijk.
We moeten een beter woord voor action verzinnen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat als ik nog action krijg vanavond? Beetje negatief dit.
Als Chantal Janzen.quote:
Respect.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:39 schreef Skylark. het volgende:
Wat als ik nog situation krijg vanavond.
jij bent leuker =$quote:
Best leuk programma is dat, 2 keer gezien ofzo, wist niet eens dat het niet meer was.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:37 schreef Lamon. het volgende:
`De AVRO-funquiz, gepresenteerd door Chantal Janzen, keert dit najaar terug op Nederland 3.
In het spel neemt één kandidaat het op tegen groepen van zes personen, van slagers tot hockeymeisjes, van varkensboeren tot vrouwelijke tandartsen, van motorcrossers tot fotomodellen.
Iedere groep bestaat uit zes deelnemers die hun uiterste best zullen doen om de over hen bestaande vooroordelen te ontkrachten.
Lukt het de kandidaat om alle groepen te elimineren of gaat er een groep met het prijzengeld van maximaal 13.000 euro naar huis?
We zijn weer op zoek naar kandidaten.
Ben jij tussen de 20 en de 50 jaar?
En beschik je naast een stralende persoonlijkheid over een brede algemene ontwikkeling?
Weet je bovendien andere mensen aardig op waarde te schatten?
Dan ben jij wellicht de kandidaat die we zoeken.
Voor de groepen zijn wij nog op zoek naar:
1. surfers (m)
2. jagers (m)
3. wiskundeleraren (m)
4. strippers (v)
5. helderzienden (v)
6. beurshandelaren/beleggers (m)
7. autoverkopers (m)
8. metalheads (m)
De casting vindt plaats in Amsterdam op 8 & 9 juni tussen 18:30 – 22:00 uur. De opnames vinden plaats van 24 t/m 27 juni in Baarn .
Ben jij beschikbaar op de genoemde casting en opnamedata en lijkt het je leuk om mee te doen?
Geef je dan nu op! leeftijd en een recente foto naar: wetenzijveel@eyeworks.tv en geef ook meteen aan op welke castingdag je aanwezig kunt zijn.`
Zal ik het doen, of is het weer zo´n kutprogramma? Ik kijk geen Nederlandse televisie namelijk.
nahquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:39 schreef Skylark. het volgende:
Wat als ik nog situation krijg vanavond.
Stoners ook nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Best leuk programma is dat, 2 keer gezien ofzo, wist niet eens dat het niet meer was.
Maarja Fokkers is geen categorie
Is zij dat in de C1000 reclame?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:39 schreef BobbyB het volgende:
Beter tieft Tineke Schouten eens een eind op bij die kutreclames.
Slijmbal.quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als ik het zou doen, als de kandidaat die de verdediging van de groepen ontkracht uiteraard.
Waarheidverteller.quote:
Ik ken hem hoor.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:41 schreef Potloodvis het volgende:
WD, luister wat een stem deze man live heeft.
Maar live, beter dan van CD.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ken hem hoor.Mensen die Bryan niet kennen.
steek hem lek!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:42 schreef wolvendagen het volgende:
KANKERBUURJONGENTJE, TRAPT DE KANKERBAL IN DE TUIN. IK GA NU ZIJN KOP OVER HET GRIND RAGGEN.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh man beter geef je die bal terug ik heb mensen voor minder vermoord dan niet mijn bal teruggeven.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:42 schreef wolvendagen het volgende:
KANKERBUURJONGENTJE, TRAPT DE KANKERBAL IN DE TUIN. IK GA NU ZIJN KOP OVER HET GRIND RAGGEN.
DOE HET VIEZE KANKERKINDEREN HIER ZIJN ZE OOKAL ZO IRRITANT MET DIE KANKERTOETERS EN ZO'N KANKERTENTJE AFMAKEN ZEG IK JEquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:42 schreef wolvendagen het volgende:
Mensen die hun bal niet gaven bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh man beter geef je die bal terug ik heb mensen voor minder vermoord dan niet mijn bal teruggeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |