Die ken ik niet.quote:
Wuppies!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:17 schreef BobbyB het volgende:
JULLIE HEBBEN ALLEMAAL GEWOON EEN KEER EEN BEURT NODIG STELLETJE GEFRUSTREERDE WUPPIE'S, GODVERDOMME!
De taal bijvoorbeeld, verder donkere haren en lichte ogen. Dat zie je in Frankrijk ook veel. Voor de rest geen idee.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Kun je bij jou ergens in merken dat je Frans bent dan?
Boeiend.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan harder flamen dan jij als ik wil.
Nou, dan zal ik iedereen er in het vervolg op wijzen die MADDAFAKKA of iets anders post, deal?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij moet gewoon niet ongevraagd een foto van mij posten, laat staan bewerken.
Gast... waar was dat ook es weer van? Het komt me bekend voor maar weet niet meer van wat.quote:
Netjes is het niet, maar er is toch zo'n regel dat een foto die op fok gepost is gewoon gerepost mag worden?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Eurolanden. Dacht ik.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gast... waar was dat ook es weer van? Het komt me bekend voor maar weet niet meer van wat.
Precies, alleen ik mag dat.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, want die heb ik zelf ook gepost, alsof ik dan care. Maar je gaat niet een foto bewerken van mij, ongevraagd, en die dan schaamteloos posten.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:26 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nou, dan zal ik iedereen er in het vervolg op wijzen die MADDAFAKKA of iets anders post, deal?
De euroquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gast... waar was dat ook es weer van? Het komt me bekend voor maar weet niet meer van wat.
Natuurlijk, jij hebt de trots niet om iets te verdedigen. Net zoals de meeste van de laffe Nederlanders.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:26 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Boeiend.Jij maakt er een probleem van, ik niet.
Pulease, dit was gewoon van een geposte foto. Hoe moet ik er dan aan komen, ik zit niet in een busje voor je deur.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, want die heb ik zelf ook gepost, alsof ik dan care. Maar je gaat niet een foto bewerken van mij, ongevraagd, en die dan schaamteloos posten.
En nu moet ik happen zeker? Je moet even wat aan je doorzichtigheidsskills doen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Natuurlijk, jij hebt de trots niet om iets te verdedigen. Net zoals de meeste van de laffe Nederlanders.
Nou sorry maar die heb ik niet gepost.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:28 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Pulease, dit was gewoon van een geposte foto. Hoe moet ik er dan aan komen, ik zit niet in een busje voor je deur.
Je bent gewoon aardig wat trolls gewend, meestal is dit genoeg om iemand te laten happenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:28 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En nu moet ik happen zeker? Je moet even wat aan je doorzichtigheidsskills doen.
Da's jouw geheugenprobleem dan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou sorry maar die heb ik niet gepost.
Waarom zou je je gaan verdedigen tegen non-argumenten? Dat is ook gewoon dom.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Natuurlijk, jij hebt de trots niet om iets te verdedigen. Net zoals de meeste van de laffe Nederlanders.
Ik zie niemand anders happen ook.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:29 schreef Skonk het volgende:
[..]
Je bent gewoon aardig wat trolls gewend, meestal is dit genoeg om iemand te laten happen
Ik heb het over de bewerkte versie, klapmongool.quote:
Nee, ik leg het gewoon open en bloot voor je neus hoe het is.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:28 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En nu moet ik happen zeker? Je moet even wat aan je doorzichtigheidsskills doen.
Hoi Chai. Hoe was je dag?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom zou je je gaan verdedigen tegen non-argumenten? Dat is ook gewoon dom.
omdat deze fitti al bezig was toch e bezemquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:29 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik zie niemand anders happen ook.
Oh pulease, dan TR je het de volgende keer maar.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb het over de bewerkte versie, klapmongool.
kk sukkel wie noem je hier saaiquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:30 schreef Skylark. het volgende:
Kanker, dit zijn de saaiste 2 e-beefs die ik ooit heb gezien.
" HOU JE BEK DICHT OVER NEDERLANDERS OF IK HOUW JE IN ELKAAR"quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, ik leg het gewoon open en bloot voor je neus hoe het is.
Geluk nog dat het er 2 zijn.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:30 schreef Skylark. het volgende:
Dit dus.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:31 schreef Mozy het volgende:
Je land verdedigen?Mensen die haten doen dat omdat mensen happen.
ik boss je lip vriend kom hier praten dan giorgioquote:
Ja ook. Mooi weer!quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:33 schreef Salatrel het volgende:
Mijn vriendin heeft me verruild..
waarom moest ik gelijk aan Ross uit friends denken
Wie ben jij eigenlijk? S.Seagal?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:33 schreef Skonk het volgende:
Te veel voedseltopics in KLB
Gaat dit nou over jou Skylark?
Ik heb niet eens beef.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:30 schreef Skylark. het volgende:
Nee, over ManianMan natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:33 schreef Skonk het volgende:
Te veel voedseltopics in KLB
Gaat dit nou over jou Skylark?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |