Alsof diploma iets zegt over hoe slim je bentquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, dat. En dat je afgeeft op mijn vmbo-tl opleiding slaat ook kankernergens op, want dat is alleen maar door omstandigheden thuis geweest dat ik dat ben gaan doen, niet omdat ik dom ben, just so you know.
En dat mag je opzoeken, dat zeg ik ook nergens. Ik vind het alleen ridicuul dat iets als mavo door mag gaan, dat heeft verder niets met jou te maken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, dat. En dat je afgeeft op mijn vmbo-tl opleiding slaat ook kankernergens op, want dat is alleen maar door omstandigheden thuis geweest dat ik dat ben gaan doen, niet omdat ik dom ben, just so you know.
mooiste was nog dat er een dikke duitser in zn pooier bmw zonder winterbanden tegen een betonnen paal aan was geklapt. heel zijn zijkant in puin. denkt ie weg te kunnen rijden door een dot gas te gevenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wtf, van die onmogelijke haarspeldbochten van 100 miljoen graden en dan nog bumperkleven.
Dan doet ze toch make up op als ik haar zie?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GODVERDEKANKER MIJN STIJFJE WAT DOE JE?!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij zou haar echt niet afwijzen.quote:
Waarom post je dan zo'n achterlijke foto met mijn hoofd erop? wat is daar de meerwaarde van dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:20 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En dat mag je opzoeken, dat zeg ik ook nergens. Ik vind het alleen ridicuul dat iets als mavo door mag gaan, dat heeft verder niets met jou te maken.
Wat doe jij.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
GODVERDEKANKER MIJN STIJFJE WAT DOE JE?!
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
GODVERDEKANKER MIJN STIJFJE WAT DOE JE?!
Nee, daarom.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:20 schreef Skonk het volgende:
[..]
Alsof diploma iets zegt over hoe slim je bent
Dat heeft niets te maken met dat je zogenaamd achterlijk zou zijn hoor. Omdat je er eerder vandaag keihard intrapte in iemands anders troll. En mijn verwachting was dat je dat wel weer zou doen. En zoek eerst Ding Fries Are Done maar op.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom post je dan zo'n achterlijke foto met mijn hoofd erop? wat is daar de meerwaarde van dan?
Ja toch wel. Ik vind werkelijk niks aantrekkelijks aan Lauren Conrad.quote:
Ik voel mij aangesproken als je het over Fransen in het algemeen hebt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:19 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Precies, dat verschil zit hem er net in dat ik over het algemeen een grafhekel heb aan Frankrijk en Fransen. Dat wil niet zeggen gelijk jiij. Denk daar maar eens aan.
Okay, dat is dan jouw probleem.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik voel mij aangesproken als je het over Fransen in het algemeen hebt.
Oké, en omdat ik in een troll trapte moet je die foto precies zeg maar zo posten dat het overkomt alsof ik dom ben omdat ik vmbo heb gedaan? En ik ben niet helemaal achterlijk, ik ken Ding Fries Are Done.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:22 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat heeft niets te maken met dat je zogenaamd achterlijk zou zijn hoor. Omdat je er eerder vandaag keihard intrapte in iemands anders troll. En mijn verwachting was dat je dat wel weer zou doen. En zoek eerst Ding Fries Are Done maar op.
Ding Flof Bips tochquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:22 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat heeft niets te maken met dat je zogenaamd achterlijk zou zijn hoor. Omdat je er eerder vandaag keihard intrapte in iemands anders troll. En mijn verwachting was dat je dat wel weer zou doen. En zoek eerst Ding Fries Are Done maar op.
Whitney.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja toch wel. Ik vind werkelijk niks aantrekkelijks aan Lauren Conrad.
Jij legt de connecties, niet ik.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oké, en omdat ik in een troll trapte moet je die foto precies zeg maar zo posten dat het overkomt alsof ik dom ben omdat ik vmbo heb gedaan? En ik ben niet helemaal achterlijk, ik ken Ding Fries Are Done.
Kun je bij jou ergens in merken dat je Frans bent dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik voel mij aangesproken als je het over Fransen in het algemeen hebt.
BURGER KING.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:24 schreef Skonk het volgende:
Ik ken Ding Fries Are Done niet
Is dat het instructievideotje van de mac?
Jij moet gewoon niet ongevraagd een foto van mij posten, laat staan bewerken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |