Heb jij die upskirt foto'squote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:16 schreef BobbyB het volgende:
WF, dat vriendinnetje van jou begin ik wel steeds leuker te vinden.
[ afbeelding ]
Ik snap haar punt ook niet helemaal hoor.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee want ik begin toch niet over WD?
Ja, maar dingen gaan niet zoals ze horen. Ik ben van mijn verwachting 80% naar 50% gegaan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je had toch juist zo'n leuk meisje ontmoet?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:16 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Lauren Conrad?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:16 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
ergens dit jaar 18 toch?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:16 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Japsnars postte geen foto van mij.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:16 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dan moet je mij niet aanspreken, maar Japsnars.
Jij quote mij met dat plaatje, zij meent dat jij haar een kamper noemt en boem a catfight is born.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:17 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik snap haar punt ook niet helemaal hoor.
Miley Cyrus.quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Japsnars postte geen foto van mij.
Oh, dat.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij quote mij met dat plaatje, zij meent dat jij haar een kamper noemt en boem a catfight is born.
Dat kan, maar iedereen zit anders in elkaar. Daar kun je ook over nadenken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:17 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Bohoho, meneer voelt zich aangesproken.Ik niet hoor.
Bob zijn account is gehackt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:17 schreef BobbyB het volgende:
JULLIE HEBBEN ALLEMAAL GEWOON EEN KEER EEN BEURT NODIG STELLETJE GEFRUSTREERDE WUPPIE'S, GODVERDOMME!
Ja, geen zin om eraf te knippen.quote:
Precies, dat verschil zit hem er net in dat ik over het algemeen een grafhekel heb aan Frankrijk en Fransen. Dat wil niet zeggen gelijk jiij. Denk daar maar eens aan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat kan, maar iedereen zit anders in elkaar. Daar kun je ook over nadenken.
Je zou Lauren keihard doen.quote:
Ja, wtf, van die onmogelijke haarspeldbochten van 100 miljoen graden en dan nog bumperkleven.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:15 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat wel mooi inderdaad... Sowieso die lui die in de bergen wonen... Rij je als Nederlander moeilijk voorzichtig halen hun gewoon met 90 in net voor een 90 graden bocht of op rechte stukken als tegenligger al vlakbij isZieke dingen zie je..Maar dat is ook in italie
Ja, dat. En dat je afgeeft op mijn vmbo-tl opleiding slaat ook kankernergens op, want dat is alleen maar door omstandigheden thuis geweest dat ik dat ben gaan doen, niet omdat ik dom ben, just so you know.quote:
Dan ligt mijn been erafquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:18 schreef Skonk het volgende:
[..]
Hoe zie jij er uit halverwege een ninja kick
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |