Dat wordt gesuggereerd door John van den Heuvel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:45 schreef leeroy het volgende:
camera's in het hotel opgehangen door de FBI?
Hoor dat net op de radio.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:45 schreef Felixa het volgende:
Hadden we deze foto's al? Ze zijn van slechte kwaliteit (waarschijnlijk kopieën van kopieën of zo) maar toch...
Er zitten ook foto's bij van Stephany's voeten en handen:
http://www.cbsnews.com/2300-504083_162-10003848.html?tag=page
En deze zet ik maar even tussen spoilertags.
Nu weten we ook meteen waar dat overhemd was; dat had ze aan toen ze werd gevonden.![]()
En volgens mij zie ik ook het oog dat er half uitgeplopt is.
Waarom ligt zij er hier heel anders bij dan op de eerder foto's van haar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik ze weg moet halen, dan hoor ik het wel.![]()
Gisteren kwam rtl4 met dit verhaal,quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:47 schreef Felixa het volgende:
[..]
Dat wordt gesuggereerd door John van den Heuvel.
Op zich maakt die oud-FBI-agent wel een punt door te zeggen dat de FBI waarschijnlijk nooit zo veel moeite zou doen in het buitenland voor een afpersingszaak als deze en ook dat ze dan nooit een camera buiten op de gang zouden hangen maar eerder binnen in de kamer apparatuur zouden plaatsen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:02 schreef MargrietV het volgende:
Accused killer Joran van der Sloot blames himself for landing in a rat-filled Peruvian prison cell , but he suggests that the FBI lured him to Peru in a botched sting operation.
Former FBI agent Brad Garrett weighs in on the latest reports. Zie ook de video!
More Photos Van der Sloot's interview with the Dutch newspaper De Telegraaf is the latest in a series of startling comments from the Dutch playboy charged with the murder of Stephany Flores, 21, of Peru, and the prime suspect in the 2005 disappearance of American teenager Natalee Holloway.
He is also charged with extorting $25,000 from Holloway's mother, Beth Twitty, promising to show her where Natalee's body was buried in exchange for the money.
http://abcnews.go.com/GMA(...)on/story?id=10978347
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:32 schreef Felixa het volgende:
[..]
Op zich maakt die oud-FBI-agent wel een punt door te zeggen dat de FBI waarschijnlijk nooit zo veel moeite zou doen in het buitenland voor een afpersingszaak als deze en ook dat ze dan nooit een camera buiten op de gang zouden hangen maar eerder binnen in de kamer apparatuur zouden plaatsen.
Wie weet hebben ze ook wel een camera binnen in de kamer geplaatst, maar dat gaan ze natuurlijk nooit open en bloot vertellen. Dan is een set-up meteen wel heel erg duidelijk.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:32 schreef Felixa het volgende:
[..]
Op zich maakt die oud-FBI-agent wel een punt door te zeggen dat de FBI waarschijnlijk nooit zo veel moeite zou doen in het buitenland voor een afpersingszaak als deze en ook dat ze dan nooit een camera buiten op de gang zouden hangen maar eerder binnen in de kamer apparatuur zouden plaatsen.
De zaak is denk ik al rond .quote:
Waarom zei men dat dat meisje door messteken om het leven is gebrachtquote:
Je bent nog te stupide om te zien dat je zelf die schoen aantrektquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
En op een dag leer je om je eerst in te lezen voor je met je vooroordelen gaat gooien.
Hoewel je daar natuurlijk wel wat verstand voor moet hebben...
"Het interview met Anita van der Sloot wordt vanavond herhaald om 22.30 uur."quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:41 schreef Michellee het volgende:
Is die uitzending van gisteren al ergens na te zien?
Thanks!quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:01 schreef Felixa het volgende:
[..]
"Het interview met Anita van der Sloot wordt vanavond herhaald om 22.30 uur."
http://zappen.blog.nl/rtl(...)-joran-van-der-sloot
Ja, dat viel mij ook op, dit was in elk geval wel wat er als eerste naar buiten werd gebracht.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:46 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Waarom zei men dat dat meisje door messteken om het leven is gebracht
Zo, nu braaf je speentje in en naar bedje toe.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je bent nog te stupide om te zien dat je zelf die schoen aantrekt.
Heb je hem al een liefdesbrief geschreven?quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:21 schreef missinspecteur het volgende:
dat hij dan
een opdracht krijgt van iemand die rechts achter hem staat en waar hij ook steeds de neiging heeft om naar te kijken ,net of iemand ook zegt je moet de deur ff goed dicht trekken
Vivi laat haar maarquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
nee jij wel dan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:55 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Heb je hem al een liefdesbrief geschreven?
Ga nu maar weer je moeder lastigvallen met onzinnige dingen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |