abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 juli 2010 @ 18:47:53 #251
208890 June.
Seriously?
pi_84514461
quote:
Op maandag 26 juli 2010 17:59 schreef Aventura het volgende:
Net als je denkt dat je het ranzigste gezien hebt, krijg je nog smeriger scenes :D

Verder ook erg veel
homo-erotische scenes!

Ik denk trouwens niet dat Tara van Franklin af is...spannend!

Nee, dat denk ik ook niet. Waarom heeft ze hem niet door midden geboord, net zoals Bill deed bij een vampier aan het begin van deze aflevering? Die werd een viezig hoopje bloed, Franklin niet. Dus die leeft nog wel..
Shine bright like a diamond.
  maandag 26 juli 2010 @ 19:51:37 #252
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_84517340
quote:
Op maandag 26 juli 2010 18:47 schreef June. het volgende:

[..]

Nee, dat denk ik ook niet. Waarom heeft ze hem niet door midden geboord, net zoals Bill deed bij een vampier aan het begin van deze aflevering? Die werd een viezig hoopje bloed, Franklin niet. Dus die leeft nog wel..
Inderdaad, ze had het af moeten maken met een houten staak.

Snapte trouwens ook niet veel van het vermoorden van Beel. Er is toch meer nodig dan snijden met scalpels en een paar zuigende V-addicts om hem te doden? Of was Lorena nog niet klaar?
pi_84519671
Als z'n bloed langzaam weg loopt, gaat hij ook dood. Dat kan alleen wel ff duren.
  maandag 26 juli 2010 @ 20:51:25 #254
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_84520109
Je zou toch denken met die vampiers zo openlijk dat iedereen wel weet hoe je er eentje afmaakt... :|W
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_84520806
quote:
Op maandag 26 juli 2010 17:59 schreef Aventura het volgende:
Net als je denkt dat je het ranzigste gezien hebt, krijg je nog smeriger scenes :D

Verder ook erg veel
homo-erotische scenes!

Ik denk trouwens niet dat Tara van Franklin af is...spannend!

Je zou haast zeggen van wel HAHA, maar ik denk het ook niet.
  maandag 26 juli 2010 @ 21:52:23 #256
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_84523290
wat een geweldig seizoen tot nu toe _O_ echt te fucking epic!
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_84524105

Zij zit nu in Mad Men *;
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_84534126
Jason ;(
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 27 juli 2010 @ 08:46:16 #259
229701 Dosadi
Experiment
pi_84536846
quote:
Op maandag 26 juli 2010 19:51 schreef Aventura het volgende:
Inderdaad, ze had het af moeten maken met een houten staak.

Snapte trouwens ook niet veel van het vermoorden van Beel. Er is toch meer nodig dan snijden met scalpels en een paar zuigende V-addicts om hem te doden? Of was Lorena nog niet klaar?
Vampieren kunnen nog steeds pijn voelen... dus Lorena die aan het hakken, zagen, en snijden was deed het voornamelijk daarom.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 09:41:35 #260
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_84537840
quote:
Op maandag 26 juli 2010 20:51 schreef wonderer het volgende:
Je zou toch denken met die vampiers zo openlijk dat iedereen wel weet hoe je er eentje afmaakt... :|W
Vampiers beschermen hun geheimen angstvallig, de halve buitenwereld denkt dat vampiers gewoon een ziekte hebben die ze allergisch maakt tegen o.a. zonlicht en knoflook. In de boeken komt dit veel beter naar voren.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_84542593
Best season so far :P
5 en 6 achter mekaar gekeken, echt geweldig was het weer,
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_84543181
Voor de mensen die de boeken lezen. Zijn deze aan te raden? Even vermakelijk als de serie? Komen de verhalen enigszins overeen of wijken deze veel af? Ik zit er over te twijfelen om ze eens aan te schaffen.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 12:12:09 #263
208890 June.
Seriously?
pi_84543239
Sommige quotes waren weer geniaal :')

Arlene: “Where do you think you are, lady, Red Lobster?”
En die klant tegen Arlene: "You want to keep any of that cheap dyed hair you better stop mouthing off to me.”

En Lorena :D "Without that sanctimonious little prick Godric to save you, I would just love to rip you open and wear your ribcage as a hat."
Shine bright like a diamond.
pi_84543267
Ik vind ze erg leuk om te lezen, wel af en toe een beetje langdradig maar vergeleken met bv The Vampire Diaries zijn deze boeken een héél stuk beter.
In de serie gebeurd wel veel meer dan in de boeken.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 12:13:27 #265
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_84543291
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 12:10 schreef Redisformurder het volgende:
Voor de mensen die de boeken lezen. Zijn deze aan te raden? Even vermakelijk als de serie? Komen de verhalen enigszins overeen of wijken deze veel af? Ik zit er over te twijfelen om ze eens aan te schaffen.
Zeker de moeite waard om te lezen.
Verhalen raken elkaar qua hoofdpersonen, maar verder zijn er in de serie al compleet andere verhaallijnen dan in de boeken.
pi_84543519
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 12:13 schreef GI het volgende:

[..]

Zeker de moeite waard om te lezen.
Verhalen raken elkaar qua hoofdpersonen, maar verder zijn er in de serie al compleet andere verhaallijnen dan in de boeken.
Ah, oké. Dankjewel! Die verschillende verhaallijnen ervaar je niet als storend?
  dinsdag 27 juli 2010 @ 12:35:19 #267
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_84544158
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 12:19 schreef Redisformurder het volgende:

[..]

Ah, oké. Dankjewel! Die verschillende verhaallijnen ervaar je niet als storend?
Totaal niet eigenlijk. Beide zijn goed opgezet en lopen goed door. De boeken zijn eigenlijk puur en alleen uit het standpunt van Sookie geschreven en er is totaal geen aandacht gegeven aan de dingen die gebeuren waar ze zelf niet bij is. Hetgeen voor een TV-serie natuurlijk totaal niet boeiend is.
pi_84546099
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 12:35 schreef GI het volgende:

[..]

Totaal niet eigenlijk. Beide zijn goed opgezet en lopen goed door. De boeken zijn eigenlijk puur en alleen uit het standpunt van Sookie geschreven en er is totaal geen aandacht gegeven aan de dingen die gebeuren waar ze zelf niet bij is. Hetgeen voor een TV-serie natuurlijk totaal niet boeiend is.
Klinkt goed, ik zal eens kijken. :)
  dinsdag 27 juli 2010 @ 13:48:30 #269
276860 Fuzzlet
all art is quite useless
pi_84547520
quote:
Ze zijn erg vermakelijk en zoals eerder gezegd is de serie beter en voegt meer toe, dus is het niet storend om én de boeken en de serie te kennen. Ik vind Harris echter wel vaak een luie schrijver (echt heel vaak dezelfde beschrijvingen, en niet altijd even consistent in verhaallijn). Het is fijne zwembad/luie tuinstoel-pulp.
Truth is stranger than fiction
pi_84547930
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 13:48 schreef Fuzzlet het volgende:

[..]

Ze zijn erg vermakelijk en zoals eerder gezegd is de serie beter en voegt meer toe, dus is het niet storend om én de boeken en de serie te kennen. Ik vind Harris echter wel vaak een luie schrijver (echt heel vaak dezelfde beschrijvingen, en niet altijd even consistent in verhaallijn). Het is fijne zwembad/luie tuinstoel-pulp.
Hier kan ik wel wat mee en aangezien het vakantie is, heb ik alle tijd voor luie tuinstoel-pulp. :P
pi_84549636
quote:
Ben nu halverwege het eerste boek. Het leest makkelijk weg en lijkt tot nu toe op de serie. Al zijn er wel wat kleine aanpassingen hier en daar die me opvielen. Zo heb je bijvoorbeeld in dit seizoen kunnen zien dat Eric voor het raam vloog van Sookie. Zij vroeg vervolgens of elke vampier dat kon waarop Eric vroeg of zij kon zingen. In het boek doet Bill dat bij de eerste ontmoeting :D \
Verder heb ik van meerdere mensen hier begrepen dat de boeken wel totaal anders gaan lopen dan de serie. Dat maakt het ook juist leuk om zowel het boek als de serie te lezen. De serie is echt gebaseerd op de boeken en vertelt niet het verhaal woord voor woord.

Ik zou zeggen bestel, net zoals ik heb gedaan, het eerste deel voor 5 euro en oordeel zelf ;)

[edit]Crap mijn reactie is weer lekker op tijd :')[/edit]
RAH RAH
pi_84549915
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 14:36 schreef D3ft0n3 het volgende:

[..]

[edit]Crap mijn reactie is weer lekker op tijd :')[/edit]
Haha, toch bedankt hoor! ;) Ik ben wel benieuwd geworden door alle reacties. :)
  dinsdag 27 juli 2010 @ 14:42:48 #273
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_84552012
Die kwam ik al tegen. :D
pi_84553929
Waar ik trouwens echt van over mn nek ging zowat, was Tara die in Franklin zn nek zat te bijten, werkelijk :') Zag er net weer een animated gif van, gatverdammee... _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')