Nee, dat denk ik ook niet. Waarom heeft ze hem niet door midden geboord, net zoals Bill deed bij een vampier aan het begin van deze aflevering? Die werd een viezig hoopje bloed, Franklin niet. Dus die leeft nog wel..quote:Op maandag 26 juli 2010 17:59 schreef Aventura het volgende:
Net als je denkt dat je het ranzigste gezien hebt, krijg je nog smeriger scenes
Verder ook erg veel
homo-erotische scenes!
Ik denk trouwens niet dat Tara van Franklin af is...spannend!
Inderdaad, ze had het af moeten maken met een houten staak.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:47 schreef June. het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik ook niet. Waarom heeft ze hem niet door midden geboord, net zoals Bill deed bij een vampier aan het begin van deze aflevering? Die werd een viezig hoopje bloed, Franklin niet. Dus die leeft nog wel..
Je zou haast zeggen van wel HAHA, maar ik denk het ook niet.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:59 schreef Aventura het volgende:
Net als je denkt dat je het ranzigste gezien hebt, krijg je nog smeriger scenes
Verder ook erg veel
homo-erotische scenes!
Ik denk trouwens niet dat Tara van Franklin af is...spannend!
Vampieren kunnen nog steeds pijn voelen... dus Lorena die aan het hakken, zagen, en snijden was deed het voornamelijk daarom.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:51 schreef Aventura het volgende:
Inderdaad, ze had het af moeten maken met een houten staak.
Snapte trouwens ook niet veel van het vermoorden van Beel. Er is toch meer nodig dan snijden met scalpels en een paar zuigende V-addicts om hem te doden? Of was Lorena nog niet klaar?
Vampiers beschermen hun geheimen angstvallig, de halve buitenwereld denkt dat vampiers gewoon een ziekte hebben die ze allergisch maakt tegen o.a. zonlicht en knoflook. In de boeken komt dit veel beter naar voren.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:51 schreef wonderer het volgende:
Je zou toch denken met die vampiers zo openlijk dat iedereen wel weet hoe je er eentje afmaakt...
Zeker de moeite waard om te lezen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:10 schreef Redisformurder het volgende:
Voor de mensen die de boeken lezen. Zijn deze aan te raden? Even vermakelijk als de serie? Komen de verhalen enigszins overeen of wijken deze veel af? Ik zit er over te twijfelen om ze eens aan te schaffen.
Ah, oké. Dankjewel! Die verschillende verhaallijnen ervaar je niet als storend?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:13 schreef GI het volgende:
[..]
Zeker de moeite waard om te lezen.
Verhalen raken elkaar qua hoofdpersonen, maar verder zijn er in de serie al compleet andere verhaallijnen dan in de boeken.
Totaal niet eigenlijk. Beide zijn goed opgezet en lopen goed door. De boeken zijn eigenlijk puur en alleen uit het standpunt van Sookie geschreven en er is totaal geen aandacht gegeven aan de dingen die gebeuren waar ze zelf niet bij is. Hetgeen voor een TV-serie natuurlijk totaal niet boeiend is.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:19 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Ah, oké. Dankjewel! Die verschillende verhaallijnen ervaar je niet als storend?
Klinkt goed, ik zal eens kijken.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:35 schreef GI het volgende:
[..]
Totaal niet eigenlijk. Beide zijn goed opgezet en lopen goed door. De boeken zijn eigenlijk puur en alleen uit het standpunt van Sookie geschreven en er is totaal geen aandacht gegeven aan de dingen die gebeuren waar ze zelf niet bij is. Hetgeen voor een TV-serie natuurlijk totaal niet boeiend is.
Ze zijn erg vermakelijk en zoals eerder gezegd is de serie beter en voegt meer toe, dus is het niet storend om én de boeken en de serie te kennen. Ik vind Harris echter wel vaak een luie schrijver (echt heel vaak dezelfde beschrijvingen, en niet altijd even consistent in verhaallijn). Het is fijne zwembad/luie tuinstoel-pulp.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:10 schreef Redisformurder het volgende:
Voor de mensen die de boeken lezen. Zijn deze aan te raden? Even vermakelijk als de serie? Komen de verhalen enigszins overeen of wijken deze veel af? Ik zit er over te twijfelen om ze eens aan te schaffen.
Hier kan ik wel wat mee en aangezien het vakantie is, heb ik alle tijd voor luie tuinstoel-pulp.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:48 schreef Fuzzlet het volgende:
[..]
Ze zijn erg vermakelijk en zoals eerder gezegd is de serie beter en voegt meer toe, dus is het niet storend om én de boeken en de serie te kennen. Ik vind Harris echter wel vaak een luie schrijver (echt heel vaak dezelfde beschrijvingen, en niet altijd even consistent in verhaallijn). Het is fijne zwembad/luie tuinstoel-pulp.
Ben nu halverwege het eerste boek. Het leest makkelijk weg en lijkt tot nu toe op de serie. Al zijn er wel wat kleine aanpassingen hier en daar die me opvielen. Zo heb je bijvoorbeeld in dit seizoen kunnen zien dat Eric voor het raam vloog van Sookie. Zij vroeg vervolgens of elke vampier dat kon waarop Eric vroeg of zij kon zingen. In het boek doet Bill dat bij de eerste ontmoetingquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:10 schreef Redisformurder het volgende:
Haha, toch bedankt hoor!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:36 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
[edit]Crap mijn reactie is weer lekker op tijd[/edit]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |