Bijna een week?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar misschien klopt het wel wat die Russell Edgington zei, dat Bill alleen maar naar Bon Temps was gekomen om de gaven van Sookie uit te zoeken en verder niets.quote:Op maandag 26 juli 2010 11:17 schreef Empathologica het volgende:
Ik denk dat Bill niets doet omdat ie anders z'n eigen in de problemen brengt? Ofzoiets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb net
Dead and Gone -
Charlaine Harris
Engels - Paperback
en
Dead in the Family -
Charlaine Harris
Engels - Paperback
besteld bij bol.com
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:41 schreef GI het volgende:
Ik vind het trouwens geweldig hoe ze de serie maar enigzins gebaseerd op de boeken laten zijn.
Jason zijn rol in de serie vind ik een stuk leuker dan in de boeken.De giftbox set?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb net
Dead and Gone -
Charlaine Harris
Engels - Paperback
en
Dead in the Family -
Charlaine Harris
Engels - Paperback
besteld bij bol.com
http://www.bol.com/nl/p/e(...)007458948/index.html
Ik heb btw net seizoen 1 en 2 besteld bij bol![]()
Ik spoiler over de boeken die nog niet behandeld zijn in de seriequote:Op maandag 26 juli 2010 14:50 schreef miss_bleu het volgende:
waarom spoileren we trouwens in een Amerikaans topic? In NL wordt deze serie toch nog niet uitgezonden?
http://www.bol.com/nl/p/e(...)006920518/index.htmlquote:Op maandag 26 juli 2010 14:50 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
De giftbox set?
http://www.bol.com/nl/p/e(...)007458948/index.html
Ik heb btw net seizoen 1 en 2 besteld bij bol
Ouder betekend niet per definitie sterker imho.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:24 schreef Terpentin07 het volgende:
Goeie aflevering.Ook interessant dat Eric sterker en ouder is dan de Queen.En Franklin...
In de boeken wel, hoe ouder hoe sterker en sneller. Maar de machtsstructuur is niet per definitie gebaseerd op leeftijd, dan zou Godrick namelijk koning geweest zijn. (Appius Livius Ocella in de boeken)quote:Op maandag 26 juli 2010 15:25 schreef GI het volgende:
[..]
Ouder betekend niet per definitie sterker imho.
aaaaahquote:Op maandag 26 juli 2010 14:57 schreef GI het volgende:
[..]
Ik spoiler over de boeken die nog niet behandeld zijn in de serie
Ik heb de boeken ook gelezen, maar hoe ouder hoe beter de krachten die ze hebben. En het kan zijn dat een nieuwe vampire krachten zou hebben die een oudere vampier zouden kunnen verslaan.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:30 schreef Sitethief het volgende:
[..]
In de boeken wel, hoe ouder hoe sterker en sneller. Maar de machtsstructuur is niet per definitie gebaseerd op leeftijd, dan zou Godrick namelijk koning geweest zijn. (Appius Livius Ocella in de boeken)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
quote:Op maandag 26 juli 2010 16:27 schreef Knut het volgende:
Mjah, faerySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |