quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:25 schreef June. het volgende:
Heb ook maar meteen even een fok wiki aangemaakt, dus dat is makkelijker voor de volgende keer
Ja, ik verveelde me
volgens mij geldt dat alleen voor het binnenkomen in het huis van mensen...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:39 schreef Salamander het volgende:
Over die inbraak bij Bill, logisch gezien kan het nooit door die vampier gedaan zijn. Ze kunnen niet eens bij iemand binnen komen zonder uitgenodigd te worden.
Of is dat alleen zo als er iemand thuis is?
Maar wat naar mijn idee belangrijker is; Waarom heeft Bill een stamboom van de familie Stackhouse liggen? En ook nog oude krantenartikelen over en recente foto`s van Sookie.
Toch geen toeval dat hij met Sookie samen is dan? Eric heeft ook al eens gezegd dat Bill er wel heel snel bij was om haar zijn bloed te laten drinken, en zo een band te vormen.
Hmmm sjah. Zou kunnen natuurlijk...zou wel een leuke plotwendig zijn! Ik hoop wel dat Jason weer lekker net zon dwaas wordt als in seizoen 1!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:39 schreef Salamander het volgende:
Over die inbraak bij Bill, logisch gezien kan het nooit door die vampier gedaan zijn. Ze kunnen niet eens bij iemand binnen komen zonder uitgenodigd te worden.
Of is dat alleen zo als er iemand thuis is?
Maar wat naar mijn idee belangrijker is; Waarom heeft Bill een stamboom van de familie Stackhouse liggen? En ook nog oude krantenartikelen over en recente foto`s van Sookie.
Toch geen toeval dat hij met Sookie samen is dan? Eric heeft ook al eens gezegd dat Bill er wel heel snel bij was om haar zijn bloed te laten drinken, en zo een band te vormen.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:10 schreef Empathologica het volgende:
Maar wat er in het vorige topic gezegd werd, over Lorena, ik denk dat het een fantasie is.
Anders had Bill weer iemand een vampier moeten maken, de vorige keer dat ie een vampier doodde kwam Jessica te voorschijn. Denk niet dat ze het hem in dank af zullen nemen als ie 2 keer een vampier kapot maakt
En ik kan het me niet meer herinneren uit de boeken, die stamboom. Somebody help me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Tegen hem zijn wil vastgehouden in de hotelkamer toen Sookie in gevaar was bij die kerkquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:14 schreef Salamander het volgende:
Wat had Lorena ook alweer gedaan dat Bill haar in brand zou willen zetten?
Zou willen omdat ik ook denk dat het niet echt is maar iets wat Bill in zijn fantasie ziet.
Kijk de samenvatting onderaan in de OPquote:Op woensdag 23 juni 2010 08:51 schreef Dreuzel het volgende:
Ik vond True Blood super en mijn vriend wilde ook gaan meekijken, dus opnieuw begonnen. Maar door tijdgebrek zijn we pas halverwege seizoen 2!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Truth is stranger than fiction
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |