quote:Helaas moeten wij u opnieuw op de hoogte brengen van de vertraging in de levering van uw bestelling.
De verwachte leverdatum van uw bestelling is verschoven naar 23-07-2010 vanwege de door onze leveranciers uitgestelde leverdatum van het door u bestelde artikel
KPN Abbo. Bereik en snelheid vind ik prima. En ja, er is een FUP, maar thuis gebruik alleen wifi en mijn mobiel data verbruik hou ik in de gaten met een bandwidth monitor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:20 schreef IkWilbert het volgende:
Wat voor internet abo hebben de fokkers over het algemeen? Ik zit te denken om een abo bij Hi te nemen maar lees slechte verhalen over de FUP die ze hanteren met mobiel internet. De Desire is toch een phone die 24 uur per dag internet nodig heeft voor synchen van van alles en nog wat...
't Is dat ik geen onbeperkt internet heb en met T-Mobile sowieso vaak geen internet heb, maar anders zou ik ook zo over de 1gb zitten hoor.. Wat HQ Youtube-filmpjes, muziek streamen, sites met een hoop afbeeldingen bekijken, kaarten en layers downloaden..quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:26 schreef automatic_ het volgende:
Maar goed; wat moet je doen om over 1GB te gaan?
Bij mij checkt hij om de 15min op mail (zijn vaak kleine mailtjes), twitter checkt hij & mijn weer staat aan.
Nou, ik heb een app om mijn 3G data bij te houden. Ik heb vanaf 22-06-2010 me 3G aan. En heb in 2 dagen al 55MB verbruikt. Maar dat is met youtube, marketplace, internetten, alles. Echt veel gebruik opzich. En, komt nog bij dat ik 2 emails met 3MB bijlages hebt verstuurd.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:26 schreef automatic_ het volgende:
Bij mij checkt hij om de 15min op mail (zijn vaak kleine mailtjes), twitter checkt hij & mijn weer staat aan.
Youtube kost heel veel data. Plus dat sommige games ook flink wat data nodig hebben, en als je er dan een zooi download om uit te proberen gaat het hardquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:26 schreef automatic_ het volgende:
Zodra je een nieuwe opdracht geeft, download-ie alle kaarten binnen 5 km van de geplande route. Dit kun je dus het beste thuis alvast doen, maar als je tijdens de rit vanwege een omleiding o.i.d. moet omrijden, ben je alsnog afhankelijk van je mobiele internet. De kaarten zijn enkele mb's afhankelijk van de lagen (satelliteview) die je aan hebt staan, maar preciezere getallen zou ik ook niet weten.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:36 schreef IkWilbert het volgende:
Als je gaat navigeren met maps, hoeveel data verbruikt dit dan?
Ooo, daar heb ik dan allemaal geen last vanquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:39 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Youtube kost heel veel data. Plus dat sommige games ook flink wat data nodig hebben, en als je er dan een zooi download om uit te proberen gaat het hardDaarbij heb ik ook aardig wat emails met een flinke bijlage.
Komt er geen update oid voor die batterij shizzle dan?quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Of hebben daadwerkelijk een batterij probleem. Wereldwijd klaagt men er over, dus we doen niks fout, er zit gewoon een brakke batch tussen.
En dan spelen er nog 25 dingen mee. Welke programma's staan er op je Desire, kan zomaar zijn dat er een slecht geschreven programma/game tussen zat die je batterij leeg slurpt etc etc..
Er zit standaard een 4 gb SD kaart in. Daarbij is het geluid gewoon goed, gebruik zelf de sennheiser cx 500.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:50 schreef abruzzese het volgende:
Ik ben al een tijdje bezig mij te verdiepen in HTC Nexus One of HTC Desire .
Nu zag ik bij specs dat de HTC Desire maar 512 MB intern geheugen heeft en de Nexus One 5 GB .
Vreemd dat huidige Smartphones zo weinig intern geheugen bezitten terwijl mijn Samsung Jét 2 GB intern geheugen heeft .
Een Micro SD 8 GB kost toch al snel zo,n ¤30,00 en waarom is dan zo,n populaire HTC Desire uitgerust met zo,n weinig geheugen ?
Ook wilde ik graag weten of de qualiteit muziek via oordopjes beluisteren goed is want mijn Samsung Jét speelt fantastisch mooi muziek via oordopjes met een Senheiser , hoe zit dat nu met de HTC Desire ????
De Nexus heeft ook maar 512MB intern geheugen hoor. Maar dat interne ruimte komt ook met kosten natuurlijk. Ik weet niet van de Samsung Jet. Maar als je kijk naar de nieuwe Samsung Galaxy S met Android. Die komt met 8GB intern geheugen. Maar kost ook 530 euro los. (Ter vergelijking, een Desire kost 450 los).quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:50 schreef abruzzese het volgende:
Ik ben al een tijdje bezig mij te verdiepen in HTC Nexus One of HTC Desire .
Nu zag ik bij specs dat de HTC Desire maar 512 MB intern geheugen heeft en de Nexus One 5 GB .
Vreemd dat huidige Smartphones zo weinig intern geheugen bezitten terwijl mijn Samsung Jét 2 GB intern geheugen heeft .
Een Micro SD 8 GB kost toch al snel zo,n ¤30,00 en waarom is dan zo,n populaire HTC Desire uitgerust met zo,n weinig geheugen ?
Ook wilde ik graag weten of de qualiteit muziek via oordopjes beluisteren goed is want mijn Samsung Jét speelt fantastisch mooi muziek via oordopjes met een Senheiser , hoe zit dat nu met de HTC Desire ????
Of je extra kosten krijgt, weet ik niet, maar je internet wordt wel zodanig hard afgeknepen dat je de rest van de maand misschien net een e-mailtje kunt downloaden.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:20 schreef Nass het volgende:
Maar, krijg ik dan kosten mocht ik eroverheen gaan?
Want dat zou behoorlijk genaaid zijn, leuk ook dat ze erg vaag erover zijn. Eindeloos is eindeloos.
Bij tweakers hebben ze er een speciaal topic over...quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:11 schreef Nass het volgende:
Hoooo. wait.... Wat is FUP?
Ik heb Hi. betekent dit dat het toch geen onbeperkt internet is??
Kijk eens hier: http://en.wikipedia.org/wiki/2G#Evolutionquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Niet helemaal waar.
3G = GPRS
2G = GSM.
Over 2G kan je sowieso geen dataverbinding opzetten
Hehe maak je maar niet druk hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Een Android programmeur die 2g fout heeft?
Laat je even weten wat ze gezegd hebben?quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:39 schreef Nass het volgende:
Bedankt iedereen!
Ik bel toch maar even met HI voor duidelijkheid, en anders cancel ik dit ook.
Nee, geen kosten. Wel minder snel internet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:20 schreef Nass het volgende:
Maar, krijg ik dan kosten mocht ik eroverheen gaan?
Want dat zou behoorlijk genaaid zijn, leuk ook dat ze erg vaag erover zijn. Eindeloos is eindeloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |