Of hebben daadwerkelijk een batterij probleem. Wereldwijd klaagt men er over, dus we doen niks fout, er zit gewoon een brakke batch tussen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 07:14 schreef Ireyon het volgende:
Zonder Wifi en 3G/H heeft-ie de afgelopen 8 uur maar liefst 3% verbruikt. Degenen bij wie de batterij na een nachtje in Airplane mode weer vrijwel leeg is, doen toch iets fout lijkt me.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:17 schreef Pheno het volgende:
Zijn er dan leverproblemen? Ik ben gewoon een winkel ingestapt en kreeg er een mee?
Bij accounts & synchronisatie kun je naar je Google-account gaan en 'Sync Gmail' uitvinken. Klaar.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:55 schreef automatic_ het volgende:
Kan je je gmail account (mail) ook uitzetten? Ik vind het irritant (ook al komt er bijna nooit een mailtje binnen..) Probleem is alleen dat ik mijn gmail-agenda wel wil hebben
Dat is precies de reden waarom je hem het beste in een winkel kan halen, kost je hoogstens een tientje of 2 meer, maar je krijgt hem wel gelijk mee.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds wachten...
Vorige week bij GSM.nl besteld en kreeg vrijwel meteen daarna een bericht dat er leveringsproblemen zijn/waren. Tot nu toe nog niks gehoord
Veel. De E-mail app gebruikt geen push maar polling. Kost meer accu en werkt trager.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:58 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Wat is er mis mee om een E-mail widget te gebruiken die hetzelfde doet?
Ah dat wist ik niet. Nou ja, dan gewoon de app gebruiken.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:06 schreef gday het volgende:
[..]
Veel. De E-mail app gebruikt geen push maar polling. Kost meer accu en werkt trager.
Het duurt wel heel lang voor ze die Ping!-app voor Android af hebben. Ik zit erover te denken, nu er cloud to devices-support in FroYo zit, om dat zelf maar te gaan bakken. M'n andere twee apps zijn redelijk uitontwikkeld nu, op enkele verbeteringen en fixes na dus een nieuw projectje kan geen kwaad.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:42 schreef Devolution het volgende:
Daar is voor zover ik weet nog geen app voor, maar ze zijn wel bezig met PING! voor Android (voor de iPhone is ie er al).
Door je mobiele netwerk uit te zetten, dat kan je bij je instellingen, dat kan met een app of dat kan door de aan/uit knop een paar seconden in te drukken en dan je mobiele netwerk uitzetten.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:42 schreef Dribbel_ het volgende:
In welke mode werkt alleen bellen/smsen dus zodat mobiel internet uitstaat. Is dat die airplane mode of is dan alles helemaal afgesloten ?
Dan moet je 2G hebben. Airplane=ALLE mogelijke verbindingen staan uitquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:42 schreef Dribbel_ het volgende:
In welke mode werkt alleen bellen/smsen dus zodat mobiel internet uitstaat. Is dat die airplane mode of is dan alles helemaal afgesloten ?
Okee thnxquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:44 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Door je mobiele netwerk uit te zetten, dat kan je bij je instellingen, dat kan met een app of dat kan door de aan/uit knop een paar seconden in te drukken en dan je mobiele netwerk uitzetten.
2G = GPRS = mobiel internet, dus dat helpt weinig.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dan moet je 2G hebben. Airplane=ALLE mogelijke verbindingen staan uit
Ik acht de kans veel groter dat er inderdaad een app wat verkeerde dingen doet dan dat er een flinke batch is met brakke toestellen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Of hebben daadwerkelijk een batterij probleem. Wereldwijd klaagt men er over, dus we doen niks fout, er zit gewoon een brakke batch tussen.
En dan spelen er nog 25 dingen mee. Welke programma's staan er op je Desire, kan zomaar zijn dat er een slecht geschreven programma/game tussen zat die je batterij leeg slurpt etc etc..
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:25 schreef gday het volgende:
[..]
2G = GPRS = mobiel internet, dus dat helpt weinig.
Idd, gewoon mobiel internet uitschakelen op een van de bovengenoemde manieren.
Airplane is all verbindingen uit. Dus ook verbinding met je provider. En dan kan je niet bellen/smsen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:42 schreef Dribbel_ het volgende:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:25 schreef gday het volgende:
[..]
2G = GPRS = mobiel internet, dus dat helpt weinig.
Idd, gewoon mobiel internet uitschakelen op een van de bovengenoemde manieren.
GPRS wordt als 2.5G gezien.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Niet helemaal waar.
3G = GPRS
2G = GSM.
Over 2G kan je sowieso geen dataverbinding opzetten
Ik heb er ene KPN abbo bij voor in totaal 25 euro per maand. internet en telefoon, that is.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:20 schreef IkWilbert het volgende:
Wat voor internet abo hebben de fokkers over het algemeen? Ik zit te denken om een abo bij Hi te nemen maar lees slechte verhalen over de FUP die ze hanteren met mobiel internet. De Desire is toch een phone die 24 uur per dag internet nodig heeft voor synchen van van alles en nog wat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |