Volgens mij zit je in het verkeerde topicquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:38 schreef koningdavid het volgende:
Wat is de HTC Touch HD eigenlijk best wel een miskoop geweest. Traag, slechte touchscreen, etc. Maar nu is het toch wel het dieptepunt: mijn Touchscreen is telkens verkeerd uitgelijnd. Als ik dan bijv. op 'oproepen' wil drukken moet ik er 4 cm boven drukken. Zooooo irritant. Uitlijnen helpt vaak maar een paar minuten.
Ik heb, bij mij, het idee dat hij met WiFi sneller leeg gaatquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:44 schreef Ireyon het volgende:
'k Ben er ondertussen wel achter dat je gegevensverbinding echt veel van je batterij vraagt.. Ik zit nu 24 uur alleen op Wifi en heb nog 66% over. Als ik weg moet en m'n gegevensverbinding aan heb staan, houdt-ie het echt geen 24 uur vol.
Ik ben op een gegeven moment gaan slapen & toen was mijn batterij nog "groen". Ongeveer 5 uur later stond hij op 14% (en toen stond WiFi aan...). Nu staat hij alleen op "netwerk" en doet hij het gewoon goedquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:49 schreef Pandora73 het volgende:
Ik kan me voorstellen dat als je je steeds verplaatst van het ene naar het andere WiFi-netwerk, dat hij het steeds moet opzoeken en dat dat meer energie kost. (Maar als je de hele dag binnen hetzelfde WiFi-netwerk en met voldoende bereik zit, dan is het natuurlijk wel raar als het zoveel stroom kost)
kan iemand dit goed vertalen?quote:"Update vom 23.06.2010:
HTC hat über seine PR-Agentur dementiert, dass es in zwei Wochen ein Betriebssystem-Update für das Desire und das Legend geben wird. Die Aussage basiere auf einem Missverständnis. Sicher ist, dass das HTC Hero in den nächsten zwei Wochen sein Update auf Android 2.1 bekommen wird. Bei der Aktualisierung für das Desire bleibt HTC wage und will ein Update bis zum dritten Quartal ausliefern. Ob und wann das Legend ein Upgrade auf Android 2.2 bekomme, wisse man noch gar nicht. "
Yep. Alleen dus jammer dat die Gmail-app niet als widget op je homescreen te plaatsen is.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:42 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Inderdaad, de Gmail app maakt gebruik van het push principe, zodra je een mail krijgt wordt hij doorgestuurd naar die app/je telefoon. De mail app van HTC checkt om de zoveel minuten of je mail hebt.
Vind dat echt heerlijk, die HTC mail app gebruik vrijwel nooit.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:01 schreef marcel-o het volgende:
[..]
kan iemand dit goed vertalen?
Chrome maakt er een onduidelijk iets van
Samequote:Op woensdag 23 juni 2010 22:17 schreef Pheno het volgende:
Zijn er dan leverproblemen? Ik ben gewoon een winkel ingestapt en kreeg er een mee?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:17 schreef Pheno het volgende:
Zijn er dan leverproblemen? Ik ben gewoon een winkel ingestapt en kreeg er een mee?
quote:
Heel erg vage, onduidelijk tekstquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:01 schreef marcel-o het volgende:
[..]
kan iemand dit goed vertalen?
Chrome maakt er een onduidelijk iets van
1x op je simkaart en 1x op je telefoon? Of contacten van 1 van je email accounts?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:31 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Bij mij staan alle contacten er op één of andere manier dubbel in. Moet ik me nog eens even in verdiepen.
Nee gewoon echt contacten met dezelfde telefoonnummers. En ik heb (afaik) niets van sim naar telefoon gekopieerd.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:31 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
1x op je simkaart en 1x op je telefoon? Of contacten van 1 van je email accounts?
Menu => weergeven en dan kijken of niks dubbel aangevinkt staatquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:34 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Nee gewoon echt contacten met dezelfde telefoonnummers. En ik heb (afaik) niets van sim naar telefoon gekopieerd.
Dit dus inderdaad.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Menu => weergeven en dan kijken of niks dubbel aangevinkt staat
Alleen "Sim" staat aan. Misschien staan ze wel echt dubbel op mijn sim.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Menu => weergeven en dan kijken of niks dubbel aangevinkt staat
Als je het hebt over de telefoon scherm dat je krijgt als je on het midden klikt dan heb je gelijk. Hierin komt inderdaad alles dubbel voor. Wat ik heb gedaan is al mijn nummers naa r de telefoon kopiëren. Vervolgens alle nummers van mijn sim kaart verwijderd. En ten slotte via sms applicatie alles geëxporteerd naar mijn SD kaart als een vcard en daarna deze vcard bestand met al mijn nummers ergens vastgesteld.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:34 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Nee gewoon echt contacten met dezelfde telefoonnummers. En ik heb (afaik) niets van sim naar telefoon gekopieerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |