Nee, een kei.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:57 schreef gniffie het volgende:
[..]
een man met als auto een dikke lorrie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:25 schreef franklop het volgende:
Roland Garros finalisten bij de vrouwen zijn er alvast uit
Tja, je moet mazzel hebben dat zo'n tegenstander (al zie ik dat tegen Federer liever niet :p ) boven zichzelf uitstijgt. Nishikori doet dat ( voorlopig ) duidelijk niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:28 schreef Federer-fan het volgende:
Wat saai zeg die wedstrijd van Nadal.Een wat ander verhaal dan Federer gister.
Ik vind het niet erg, maar het moet niet te lang duren. Gister was too close for comfort wat mij betreft.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:33 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Tja, je moet mazzel hebben dat zo'n tegenstander (al zie ik dat tegen Federer liever niet :p )
Nee.quote:boven zichzelf uitstijgt. Nishikori doet dat ( voorlopig ) duidelijk niet.
Nishikori heeft trouwens ook een heel stoer horloge om.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:35 schreef Federer-fan het volgende:
Wat jij trouwens laatst al zei, geen gezicht at horloge van Nadal met dat polsbandje ernaast.Ik kan me niet voorstellen dat die sponsor daar blij van wordt.
Niet per se denk ik. Hij vind dat type spel volgens mij niet fijn (beetje Berdychachtig).quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:48 schreef Morthill het volgende:
Haasejammer dat Nadal een onneembare horde is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |