De URL staat er gewoon.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:10 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe krijg ik die foto's in de OP? Ik zag dat er geen wiki is.
Voor alle foto's individueel dus? Oke?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:12 schreef Szura het volgende:
[..]
De URL staat er gewoon.
Al die balkjes er rondom heen weghalen en [ [url= ]afbeelding[/url] ] erom
Hoera, het is gelukt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:16 schreef Szura het volgende:
Volgens mij wel.
Misschien kan iemand die OP wel in een wiki zetten want ik heb geen idee hoe dat werkt
Nu wel.quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:35 schreef TheGeneral het volgende:
Die commentators altijd over dat sprintje van Nadal..![]()
"Wat indrukwekkend, whoa, moet je dat zien, en dan moet je er tegen spelen"
En Nishikori, wat is die?quote:
een man met als auto een dikke lorriequote:
Nee, een kei.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:57 schreef gniffie het volgende:
[..]
een man met als auto een dikke lorrie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:25 schreef franklop het volgende:
Roland Garros finalisten bij de vrouwen zijn er alvast uit
Tja, je moet mazzel hebben dat zo'n tegenstander (al zie ik dat tegen Federer liever niet :p ) boven zichzelf uitstijgt. Nishikori doet dat ( voorlopig ) duidelijk niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:28 schreef Federer-fan het volgende:
Wat saai zeg die wedstrijd van Nadal.Een wat ander verhaal dan Federer gister.
Ik vind het niet erg, maar het moet niet te lang duren. Gister was too close for comfort wat mij betreft.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:33 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Tja, je moet mazzel hebben dat zo'n tegenstander (al zie ik dat tegen Federer liever niet :p )
Nee.quote:boven zichzelf uitstijgt. Nishikori doet dat ( voorlopig ) duidelijk niet.
Nishikori heeft trouwens ook een heel stoer horloge om.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:35 schreef Federer-fan het volgende:
Wat jij trouwens laatst al zei, geen gezicht at horloge van Nadal met dat polsbandje ernaast.Ik kan me niet voorstellen dat die sponsor daar blij van wordt.
Niet per se denk ik. Hij vind dat type spel volgens mij niet fijn (beetje Berdychachtig).quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:48 schreef Morthill het volgende:
Haasejammer dat Nadal een onneembare horde is
Niemand is onoverwinnelijk, maar de kans dat Haase wint is echt heel erg klein. Nadal knokt zich daar echt wel langs.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Niet per se denk ik. Hij vind dat type spel volgens mij niet fijn (beetje Berdychachtig).
Tegen Blake deed hij dat goed, wat ik ervan zag. Hij pakte steeds die tweede service aan van Blake volgens mij.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:02 schreef TheGeneral het volgende:
Hij moet in ieder geval iets meer doen dan Nishikori nu doet.. Ballen die half court vallen, moet je aanpakken. Niet lullig terug slaan.
Wat een falers allemaal.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:19 schreef FedExpress het volgende:
Murray ook meteen gebroken
Baghdatis verliest eerste set en Benneteau 4-0
Wat overdreven om 'm al zo te noemen, misschien over 2 weken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:49 schreef danusz1986 het volgende:
God Murray wat ben jij lelijk om naar te kijken. Totaal geen aanvallend spel. Maja what else is new.
Murray heeft een slecht seizoen, dus ik betwijfel hetquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat overdreven om 'm al zo te noemen, misschien over 2 weken.
Het gaat wel hard nu: 7-5 3-0*.
Maria gaat ook hard trouwens, set 1 met 6-1 gewonnen.
tsja Thiemo tegen Rafa ook natuurlijk, maar toen stond Rafa natuurlijk nog niet helemaal #1quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:34 schreef Chriz2k het volgende:
Wanneer heeft een Nederlander voor het laatst tegen de #1 van de wereld gespeeld?
Helemaal niet zelfs, vandaar mijn vraag, ik kan het me niet herinnerenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
tsja Thiemo tegen Rafa ook natuurlijk, maar toen stond Rafa natuurlijk nog niet helemaal #1
US Open 2003? Roddick - Schalkenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Helemaal niet zelfs, vandaar mijn vraag, ik kan het me niet herinneren.
Toen stond Roddick 4e.quote:
Verrek ja, hij was later dat jaar pas nummer 1quote:
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
Verrek ja, hij was later dat jaar pas nummer 1
Schalken - Hewitt op Wimbledon in 2002 dan?
edit:
Sluiter - Hewitt op Queens in 2003, volgens mij was Hewitt toen nog net nummer 1 van de wereld
Als de wedstrijd op court 14 voorbij is, half uurtje schat ikquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:29 schreef Flyce het volgende:
wanneer begint thiemo of is het al begonnen?
Wat lul je?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:36 schreef rooneyelst het volgende:
eerste set voor giraldo
eerste set giraldo wat snap je er niet aan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat lul je?
Verdasco wint de tie-break, maar het is nog niet veel.
Je was veel te vroeg, het stond pas 6-3 toen je dat riep, 2 punten te vroeg, niet meer doen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:39 schreef rooneyelst het volgende:
[..]
eerste set giraldo wat snap je er niet aan?
Hij staat dan ook als een lamlul op de baan, een beetje agressie en voetenwerk zou al een wereld van verschil maken...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:48 schreef El_Bassie het volgende:
Geen idee, maar Thiemo speelt niet goed.
Klopt. Hij heeft nog geen rally gewonnen. Linesmen zijn trouwens ook dramatisch.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hij staat dan ook als een lamlul op de baan, een beetje agressie en voetenwerk zou al een wereld van verschil maken...
Zag hem toevallig ja wereldpuntquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:55 schreef Chriz2k het volgende:
Reister slaat eventjes een zieke bal door z'n benen snoeihard langs De Voest!
slaat daarentegen wel 14 acesquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:11 schreef F.M.D. het volgende:
De Bakker pakt de 2de set.
Heeft trouwens al ruim 30 onnodige fouten geslagen, dat is 3 keer zoveel als Haase in zijn hele partij.
Rus gaat er echt veels te vaak keihard af...het is niet zo dat ze als ze verliest close potjes verliest, ze wordt er dan altijd zo hard afgemept...dat is echt verkeerd :/quote:
inderdaadquote:
Consistent tennis blijft toch echt ver te zoekenquote:
Leuk vrouwtje vind ik dat, die Kingquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
Consistent tennis blijft toch echt ver te zoeken
Hantuchova aan het verliezen van de tot voor kort dubbelpartner van Krajicek
Nog 1 setje en twee NLers in de tweede ronde op een GLquote:
blijf erbij dat een van de tofste wedstrijden die ik in vier jaar Roland Garros-bezoekjes heb gezien Ivanovic tegen Schiavone was in 2005. Drie sets lang genotenquote:
in mijn ogen vrij verrassend, had toch wel een makkelijkere winst voor Malisse verwachtquote:
JCF is nog steeds gewoon degelijk, ook op gras genoeg gepresteerd om niet verwachten dat dit een 'makkelijke' zege wordt voor Malisse.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:44 schreef franklop het volgende:
[..]
in mijn ogen vrij verrassend, had toch wel een makkelijkere winst voor Malisse verwacht
Gisteren speelden ze tot 22.26, het zal hooguit een paar minuten langer kunnen vandaag.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:48 schreef magik7777 het volgende:
Engeland ligt iets westelijker (niet veel) dan Nederland, dus als het hier net niet meer kan, kunnen ze daar nog een half uurtje ofzo doorballen...
Niks hoor. Ik zit gewoon thuis.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:55 schreef Chriz2k het volgende:
Scheidsrechter bij Thiemo: ''Time'', gast uit het publiek: ''Yeah, break time''.
Ik denk dat het Federer-fan was.
Of nog TB 4e nu ?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:10 schreef Ambrosius het volgende:
Break Giraldo, 5e set morgen lijkt het.
Nu weer terug naar Nigeriaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:13 schreef Norrage het volgende:
waardeloos van Thiemo zeg...zo'n Giraldo, op gras..moet je gewoon pakken
Maar goed, die Columbianen zijn goed bezig natuurlijk dit toernooi
thiemo is ook geen held op grasquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:13 schreef Norrage het volgende:
waardeloos van Thiemo zeg...zo'n Giraldo, op gras..moet je gewoon pakken
quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:22 schreef TheVulture het volgende:
Henin is het echt kwijt
edit: Barrois terug van 5-1 naar 5-5
Umpire zei "out" meteen erna dus het was haar call.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:18 schreef wimderon het volgende:
Bizarre beslissing van de umpire bij Henin net. Barrois stopt het spel om te challengen, krijgt ongelijk en het punt wordt herspeeld
Wat zou daarquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:48 schreef FedExpress het volgende:
Roddick![]()
Melzer![]()
Het wordt weer zo'n dag
weet ik, maar tochquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ouderwets grastennis met Llodra
En Troicki is echt geen prutser tegen Melzer hoor ....
Het zijn toch twee geplaatste spelers die 'gewoon' wat verder horen te komen. Ik weet ook wel dat Llodra en Troicki geen prutsers zijn. Maar zeker roddick moet hier gewoon door gaan. Vorig jaar nog finalistquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat zou daaraan zijn?
Melzer was echt geen inkoppertje tegen Troicki, terwijl Llodra voorlopig gewoon staat te domineren tegen Roddick, die niets meer of minder doet dan normaal.
24-22 in 1 setquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:36 schreef Szura het volgende:
Isner-Mahut inmiddels 5-5 in de 5e set
Kan nog wel eens lang gaan duren.
Die Mahut heeft trouwens al ziek lang op de baan gestaan in de kwalificatie![]()
Mahut is een held.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:36 schreef Szura het volgende:
Isner-Mahut inmiddels 5-5 in de 5e set
Kan nog wel eens lang gaan duren.
Die Mahut heeft trouwens al ziek lang op de baan gestaan in de kwalificatie![]()
178 and countingquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:44 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Mahut is een held.![]()
Hoeveel games heeft hij nou al gspeeld?
goh, verrassendquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:00 schreef Szura het volgende:
Neeeeeee Rogier Wassen ligt er al in de 1e ronde uit
Ze spelen best of five hequote:Op woensdag 23 juni 2010 16:00 schreef Szura het volgende:
Neeeeeee Rogier Wassen ligt er al in de 1e ronde uit
Was best te verwachten dat Berankis in ieder geval 1 set zou pakken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:15 schreef FedExpress het volgende:
Lopez verliest de tweede set van Berankis met 6-4
ik vind het weinig verrassend, vorig jaar werd Lalo al in ronde 1 uitgeschakeldquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:15 schreef FedExpress het volgende:
Lopez verliest de tweede set van Berankis met 6-4
ze spelen om de dag, dus ze moeten morgenquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:24 schreef MilaNL het volgende:
Komt Haase-Nadal vandaag nog of zijn ze nog in de eerste ronde?
Oke bedanktquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:25 schreef franklop het volgende:
[..]
ze spelen om de dag, dus ze moeten morgen
ik ken heel die kerel niet...quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:22 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Was best te verwachten dat Berankis in ieder geval 1 set zou pakken.
Getalenteerd jonkie, pakte in de eerste ronde al een paar sets met overtuigende getallen.quote:
okee, dank u voor de infoquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:30 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Getalenteerd jonkie, pakte in de eerste ronde al een paar sets met overtuigende getallen.
Daarnaast is Lopez natuurlijk geen held vanaf de baseline en is dit Queens niet.
55quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:33 schreef Szura het volgende:
Isner staat inmiddels op 51 aces, Mahut op 42.
Wat was dat WR van Karlovic ook alweer?
Het zijn dan natuurlijk ook allebei returnwonders.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:33 schreef Szura het volgende:
Isner staat inmiddels op 51 aces, Mahut op 42.
Wat was dat WR van Karlovic ook alweer?
Zou toch moeten lukkenquote:
quote:
Is nogal een verschil. hoe kom jij bij de 78? ben benieuwd welke het is.quote:Op Roland Garros in 2009 vestigde Karlović een nieuw record: hij sloeg in de partij tegen Lleyton Hewitt 55 aces. Dit is het record voor het meeste aantal aces in een partij. Karlović verloor evenwel de partij.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:42 schreef magik7777 het volgende:
http://www.tennis-x.com/stats/tennisrecords.php
dat is zowat meer games dan Federer aantal jaar geleden speelde tijdens heel Wimbledon denk ikquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:50 schreef Szura het volgende:
Allebei 211 punten gewonnen
16-16
Mahut nu op 197 games
In 2003 at the Australian Open, Andy Roddick took 83 games to defeat Younes El Aynaoui in the quarterfinals 4–6, 7–6(5), 4–6, 6–4, 21–19.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Is Philippoussis - Schalken met 20-18 de langste vijfde set ooit op basis van games?
Heldenpartij was datquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:55 schreef MilaNL het volgende:
[..]
In 2003 at the Australian Open, Andy Roddick took 83 games to defeat Younes El Aynaoui in the quarterfinals 4–6, 7–6(5), 4–6, 6–4, 21–19.
http://en.wikipedia.org/wiki/Longest_tennis_match_records
Zitten hier nu op 79quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:55 schreef MilaNL het volgende:
[..]
In 2003 at the Australian Open, Andy Roddick took 83 games to defeat Younes El Aynaoui in the quarterfinals 4–6, 7–6(5), 4–6, 6–4, 21–19.
http://en.wikipedia.org/wiki/Longest_tennis_match_records
gingen ze toch ook even op de stoeltjes zitten en lieten ze ballenmeisjes/jongens even spelen?quote:
Klopt maar die kutmof benut maar 1/10 BP'squote:
Oh, dus dat record van 20-18 waar ze het over hadden geldt alleen voor het hoofdtoernooi.quote:
Dat was in de derde set. Qualifying is alleen in de derde ronde best of five.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oh, dus dat record van 20-18 waar ze het over hadden geldt alleen voor het hoofdtoernooi.
Nee, ik bedoel het recordaantal games in de beslissende set. Maar ja, bij best-of-three is dat natuurlijk weer iets anders.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:11 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Dat was in de derde set. Qualifying is alleen in de derde ronde best of five.
jup, op 3-0 in de derdequote:Op woensdag 23 juni 2010 17:11 schreef franklop het volgende:
Opgave Korolev tegen Hewitt? Wedstrijd was opeens weg
Komt puur omdat Thiemo zo slecht beweegt op het gras. Hij heeft er voorlopig nog totaal geen feeling mee. 7-6 inmiddels.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:18 schreef F.M.D. het volgende:
De Bakker kan alleen goed serveren wat hem ook op de been houdt, weinig kwaliteit en risico in de slagen waardoor giraldo elke rally naar zich toe kan trekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |