sja, maar Tommie kon je gewoon downloadenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:06 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Google Navigatie, CoPilot Live, Sygic, Waze.. Er zijn genoeg navigatie-apps hoor, maar misschien moet je eerst eens de Google nav. proberen en zelf beslissen of het bruikbaar voor je is
Wat hij zegt. Werkt uitstekend bij mij.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:11 schreef Devolution het volgende:
Google navigatie kun je ook downloaden, en dan is het nog eens gratis ook nog. Zolang je in Nederland bent werkt dat perfect.
Smells like mobile pr0n.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:21 schreef zomere het volgende:
Kent android ook een app die mij in staat stelt een map met een video te beveiligen met een wachtwoord? Dit ivm gevoeligheid van een video die ik graag op mijn telefoon wil.(Desire)
IMAP gebruiken ipv POP3?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:05 schreef Ezechielk het volgende:
Iemand toevallig ervaring met andere mailapplicaties dan de standaard die je bij Android 2.1 meegeleverd krijgt?
Ik zoek er een waar je ook met mappen kan werken, en die verwijderde berichten ook op de server verwijdert. Liefst ook meerdere accounts.
Wat gebruiken jullie?
Sorry maar Google is leuk voor NL navigatie maar niet daar buiten. Moet iedere keer weer verbinding maken. Geef ik liever wat uit aan een andere navigatie zodat het geen roaming kost.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:06 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Google Navigatie, CoPilot Live, Sygic, Waze.. Er zijn genoeg navigatie-apps hoor, maar misschien moet je eerst eens de Google nav. proberen en zelf beslissen of het bruikbaar voor je is
Ik gebruik juist IMAP. Maar hij synct niet om de een of andere reden.quote:
Haha nu je het zegt...quote:
so true & zeer herkenbaar, massa's iphone users zijn dumbassesquote:
Wat ga je maken?quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:38 schreef mstx het volgende:
Gisteravond eens even de Android SDK geďnstalleerd, werkt best makkelijk tot nu toe.
Dat weet ik nog niet.quote:
Hoe zit het eigenlijk met veiligheid, hoe makkelijk kan je een app maken die stiekem allerlei interessante dingen logt en in background doorstuurt.. enne uiteraard terwijl het zich voordoet als een app dat heeel iets anders doet :-pquote:
Hehe ok, maar hou ons op de hoogte. Altijd leuk om te zien wat mede-developers doen.quote:
Veiligheid is matig. Mijn advies: weet wat je installeert, en wat voor permissies het krijgt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:21 schreef spooky1234 het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met veiligheid, hoe makkelijk kan je een app maken die stiekem allerlei interessante dingen logt en in background doorstuurt.. enne uiteraard terwijl het zich voordoet als een app dat heeel iets anders doet :-p
classic fanboy reactiequote:Op donderdag 1 juli 2010 14:25 schreef spooky1234 het volgende:
[..]
so true & zeer herkenbaar, massa's iphone users zijn dumbasses
Tja ik kom best vaak apps met meer dan 10.000 downloads (dus hopelijk safe?) en ze hebben vanwege hun aard bepaalde permissies die ook misbruikt kunnen worden.. en dan hoop ik maar dat ze niet schadelijk zijn.. maar het zou zomaar kunnen.. of desnoods later dmv een update..quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:23 schreef gday het volgende:
[..]
Veiligheid is matig. Mijn advies: weet wat je installeert, en wat voor permissies het krijgt.
Apps worden alleen bekeken als er klachten over zijn binnengekomen. Als ik een update van een van m'n apps naar de Market upload staat ie er ook meteen. Google checkt niet of ik iets geniepigs doe in m'n nieuwe versie.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:35 schreef spooky1234 het volgende:
[..]
Tja ik kom best vaak apps met meer dan 10.000 downloads (dus hopelijk safe?) en ze hebben vanwege hun aard bepaalde permissies die ook misbruikt kunnen worden.. en dan hoop ik maar dat ze niet schadelijk zijn.. maar het zou zomaar kunnen.. of desnoods later dmv een update..
Stel je hebt een of andere super handige sync app die alles synct.. maar na een update ook even een extra sync uitvoert naar een andere server..Worden apps nog wel gescreened door iemand of moet je gewoon gamblen?
Ik weet niet hoor, maar als je dat soort apps gaat installeren is er toch iets goed mis met je.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:19 schreef spooky1234 het volgende:
Tja met zoveel apps valt het echt niet op als er een paar double-agenda apps tussen zitten.. hooguit zal iemand het per toeval ontdekken...
Idee voor een app; gratis online password storage app![]()
Gegarandeerd veel downloads..
En dan kan je 2 dingen doen;
1. Als je een grote user-base hebt een update maken waarbij het niet meer gratis is.. of betalen of je krijgt geen toegang meer tot al je passwords
2. Passwords illegaal doorverkopen aan chinese maffia ofzo
lastpass is gewild maar duur, een redelijk alternatief zou prima markt voor zijn.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:27 schreef gday het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar als je dat soort apps gaat installeren is er toch iets goed mis met je.
Hmmm, ik zou echt NOOIT een applicatie gebruiken om m'n wachtwoorden op te slaan.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:38 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
lastpass is gewild maar duur, een redelijk alternatief zou prima markt voor zijn.
JA lekker makkelijk kunnen anderen je passwords leker gebruikenquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:19 schreef spooky1234 het volgende:
Tja met zoveel apps valt het echt niet op als er een paar double-agenda apps tussen zitten.. hooguit zal iemand het per toeval ontdekken...
Idee voor een app; gratis online password storage app![]()
Gegarandeerd veel downloads..
En dan kan je 2 dingen doen;
1. Als je een grote user-base hebt een update maken waarbij het niet meer gratis is.. of betalen of je krijgt geen toegang meer tot al je passwords
2. Passwords illegaal doorverkopen aan chinese maffia ofzo
Lokaal is een passwordkluis wel zo handig als je tig passwords hebt. Ik gebruik die dingen overigens alleen professioneel. Persoonlijk gebruik ik teveel hetzelfde password voor tig applicaties/sites.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:41 schreef gday het volgende:
[..]
Hmmm, ik zou echt NOOIT een applicatie gebruiken om m'n wachtwoorden op te slaan.
Ik gebruik meestal verschillende wachtwoorden voor sites die belangrijk zijn/gevoelige informatie bevatten, en hetzelfde wachtwoord voor sites waar ik wellicht maar 1 keer in m'n leven in zal loggen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:02 schreef Dromer het volgende:
[..]
Lokaal is een passwordkluis wel zo handig als je tig passwords hebt. Ik gebruik die dingen overigens alleen professioneel. Persoonlijk gebruik ik teveel hetzelfde password voor tig applicaties/sites.
Privé gebruik ik er, zoals gezegd, ook geen. Op m'n werk wel aangezien we daar letterlijk tig passwords hebben die je ook nog eens niet allemaal onthoudt omdat ze grotendeels uit speciale tekens bestaan met hoofdletters en cijfers op de gekste plaatsen. En ze zijn natuurlijk niet altijd door mezelf bedacht.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:14 schreef gday het volgende:
[..]
Ik gebruik meestal verschillende wachtwoorden voor sites die belangrijk zijn/gevoelige informatie bevatten, en hetzelfde wachtwoord voor sites waar ik wellicht maar 1 keer in m'n leven in zal loggen.Ik onthou ze gewoon allemaal zelf, en dat werkt prima.
Geen kluis of wat dan ook voor mij ... ik wil m'n wachtwoorden niet opslaan, omdat ik gewoon niet wil dat ze opgeslagen worden en omdat ik ze anders kwijt ben als m'n laptop of wat dan ook stuk gaat.
wutquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:50 schreef Captain_Ghost het volgende:
ik heb HTC hero, ik vroeg zich af of ik via Wifi een voetbal erop kan streamen.
Bij de site vragen ze naar silverline ofzo en of windows media.
Waar vind ik ze vandaan.
Silverlight en zo gaat niet werken op je Hero, ben ik bang.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:50 schreef Captain_Ghost het volgende:
ik heb HTC hero, ik vroeg zich af of ik via Wifi een voetbal erop kan streamen.
Bij de site vragen ze naar silverline ofzo en of windows media.
Waar vind ik ze vandaan.
quote:Op maandag 28 juni 2010 09:58 schreef -J-D- het volgende:
Mijn contract loopt af en ik kan mijn abo verlengen met een nieuw toestel.
Iemand een tip welk toestel tegenwoordig beetje snel en goed is?
Volgens Tweakers steekt de nieuwe Samsung de Desire naar de kroonquote:Op maandag 5 juli 2010 21:18 schreef Devolution het volgende:
Nope, de Desire is voor zover ik weet nog steeds het topmodel in de markt
Door alles voortaan als telefooncontact op te slaan. Ik heb hetzelfde probleem (gehad), maar blijkbaar denkt men bij Google niet dat het handig zou zijn om alle contacten in één keer naar een ander type te veranderen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:41 schreef Holy_Goat het volgende:
pfffffffffffffffffffffffffffffft. Irritant zeg.
Hoe manage ik mijn contactpersonen nou eens lekker? Ik heb al mijn contacten op mn sim, op mn telefoon, maar nu heeft ie ook nog eens contacten uit outlook megesynched, en uit gmail, waardoor ik sommige nummers dus 5x heb staan op verschillende plekken.....
Als je bij "contacten" bent en je drukt op "menu" > "weergeven", dan kan je aangeven wie hij moet laten zien en wie niet. Ik heb ook een mix van FB / Google / Sim / Telefoon-contacten en bij mij laat hij nu alleen mijn telefoon-contacten zienquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:41 schreef Holy_Goat het volgende:
pfffffffffffffffffffffffffffffft. Irritant zeg.
Hoe manage ik mijn contactpersonen nou eens lekker? Ik heb al mijn contacten op mn sim, op mn telefoon, maar nu heeft ie ook nog eens contacten uit outlook megesynched, en uit gmail, waardoor ik sommige nummers dus 5x heb staan op verschillende plekken.....
Is het niet handiger om ze als Google Contact op te slaan?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Door alles voortaan als telefooncontact op te slaan.
Dat dus.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Is het niet handiger om ze als Google Contact op te slaan?
Het Desire topic zit vol met mensen die hem hebben laten vallen en meer dan een krasje zit er vaak niet op.. Het glazen scherm blijft (op een enkeling naquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:21 schreef Crank het volgende:
Zit te denken om een HTC Desire aan te schaffen, nu zit ik enkel nog met de vraag de stevigheid?
Stel je laat hem een keer op de grond vallen gelijk einde missie?
Ben nogal een geval dat nog wel iets laat vallen![]()
Daarin toon de Legend een stuk steviger.
Wat is jullie mening hier over?
Oke! maar door die plastic behuizing lijkt die minder te kunnen hebben dan een Iphone of Legend, maar hier zit ik dus naar?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:27 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Het Desire topic zit vol met mensen die hem hebben laten vallen en meer dan een krasje zit er vaak niet op.. Het glazen scherm blijft (op een enkeling na) volledig ongedeerd.
Nouja, 'k heb wel wat foto's gezien van schermen die flink gebarst zijn, maar op de behuizing bleef daarbij bij een kleine deuk/kras. 'k Weet niet was de iPhone en Legend kunnen hebben, maar volgens mij krijg je elke telefoon wel kapot als-tie net iets te hoog op net een verkeerde plek valt.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:37 schreef Crank het volgende:
[..]
Oke! maar door die plastic behuizing lijkt die minder te kunnen hebben dan een Iphone of Legend, maar hier zit ik dus naar?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:29 schreef _Flea_ het volgende:
Heb gisteren m'n Desire laten vallen. Gelukkig niets aan de hand. Maar schrok me de pleuris.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:31 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat had ik ook toen ik hem liet vallen, ding viel uit elkaar, maar gelukkig geen krasje te zien.
quote:Op maandag 5 juli 2010 12:21 schreef Fendy het volgende:
Gisteren een valproef vanaf anderhalve meter. Ziet er best naar uit, klepje links, batterij rechts, toestel ergens in het midden. Lijkt wel een fragmentatiebom
Maar een krasje op de body en verder niets aan de hand.
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Stuiterproef hier ook uitgevoerd. Uitvoering een 6, resultaat een 9.
De jury, een kat, m'n vriendin en het laminaat op m'n keukenvloer deden een wave vanwege de uitvoering. Ook al werd dit qua cijfer in een 6 uitgedrukt.
ik heb 'm al een keer goed laten stuiteren op de plavuizen en er zit alleen een deukje in.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:21 schreef Crank het volgende:
Zit te denken om een HTC Desire aan te schaffen, nu zit ik enkel nog met de vraag de stevigheid?
Ligt eraan of je ook je honderdduizend Gmail-contacten in je lijst wil hebben als je syncht.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Is het niet handiger om ze als Google Contact op te slaan?
Beginnersfoutquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:47 schreef wikwakka2 het volgende:
Ligt eraan of je ook je honderdduizend Gmail-contacten in je lijst wil hebben als je syncht.
je moet alleen wel van het achterklepje afblijvenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:21 schreef Crank het volgende:
Nee hoor. Ziet er gammel uit maar werkt prima. Al talloze keren open gehad en nog geen spelingquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:19 schreef skittelman het volgende:
[..]
je moet alleen wel van het achterklepje afblijven![]()
elke keer dat ik een desire open moet maken houd ik me hart vast. gelukkig ben ik op me werk verzekerd voor dat soort gevallen....
edit: dit hebben overigens meer telefoons, is niet een klacht van de desire
Bij de Legend van m'n vrouw hetzelfde liedje. Daar zit de wifi antenne ook nog eens in het klepje verwerkt (omdat die waarschijnlijk niet achter de alu body kan) en het klepje is erg wiebelig.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:09 schreef automatic_ het volgende:
Dat open maken vind ik inderdaad ook een beetje eng bij de Desire
HTTP status 404quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:56 schreef portabel het volgende:
Pingen voor android en naar iphone gebruikers met pingchat! Is wel een beta....
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:21 schreef Crank het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |