De schat en de sleutel speelden wij ook veel, ik heb het spel nogquote:
Spookslot was coolquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:31 schreef KNAK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op mijn 6e ook helemaal gaar gespeeld
MADquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:34 schreef KNAK het volgende:
In groep 6 of 7, helemaaaaaaal geweldig...... je piste zowat in je broek
enkele jaren later het spel GEKOCHT, als cadeau voor mijn broertje die toen 9 was o.i.d., en heb het toen zowat willen verbranden. Al die leuke herinneringen pleite, omdat dit spel gewoonweg ruk was.![]()
[ afbeelding ]
Spelen voor je 10e verjaardag. De dagen erna het verbranden om zo niet erachter te komen dat het een kutspel is~!
Levensweg was briljant. Wij deden dan altijd dat als je ging trouwen dat je moest zeggen met wie. Ik was 10 ofzo en toen wilde ik altijd met Wendyquote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:56 schreef timmmmm het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Colditzen
Levensweg en monopoly ook vaak, heel vaak gedaan
Prachtig inderdaad!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:34 schreef KNAK het volgende:
In groep 6 of 7, helemaaaaaaal geweldig...... je piste zowat in je broek
enkele jaren later het spel GEKOCHT, als cadeau voor mijn broertje die toen 9 was o.i.d., en heb het toen zowat willen verbranden. Al die leuke herinneringen pleite, omdat dit spel gewoonweg ruk was.![]()
[ afbeelding ]
Spelen voor je 10e verjaardag. De dagen erna het verbranden om zo niet erachter te komen dat het een kutspel is~!
Wat is ditquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:42 schreef MikeyMo het volgende:
[ afbeelding ]
die heb ik nog...
en verder: spookslot, monopoly, mens erger je niet
Zie onder andere http://nl.wikipedia.org/wiki/Mad_(tijdschrift)quote:
Levensweg inderdaad.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 03:55 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Mijn bijdrage:
Scotland Yard![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idd heel erg vet!quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:16 schreef KNAK het volgende:
[..]
![]()
Helemaaaal vergeteeeeeeen
waanzinnig leuk spel
![]()
is ie nog te koop??
Oh, weinig aan gemist dus.quote:Op woensdag 23 juni 2010 04:01 schreef picodealion het volgende:
[..]
Zie onder andere http://nl.wikipedia.org/wiki/Mad_(tijdschrift)
Zeer flauwe humor dat vooral geschikt is voor kinderen van 8 tot 14 (grove schatting). Het doel van het spel was geld verliezen door op de juiste hokjes te komen. Blut = gewonnen. Opdrachten waren onder andere "Doe zo goed mogelijk een steen na." of "Spring en blijf 10 seconden in de lucht hangen. Lukt dit niet, pak dan willekeurig bedrag uit de bank".
Deze is ook leuk. Geweldig met die platformpjes schuiven en anderen dwarsbomen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:34 schreef Eric_Cantona het volgende:
[ afbeelding ]
Verder verschillende spellen hier al genoemd.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 03:19 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Wat is dat voor een gruwelijk spel
![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |