Dankje en welkom!quote:
quote:
Ik kopier die van Huppel welquote:
die gast links doet alsof er niks aan de hand isquote:
Dat vind ik nou heel lief van jequote:
Dat zie je serieus waar nu pas?quote:
check againquote:
Halloquote:
Omdat je nog maar een lul van1 cm hebt bij deze niet.quote:
een typisch kleine jongetjes opmerkingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar is onze grote vriend The Legend Killer?quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
een typisch kleine jongetjes opmerkingWat wil je als bruidschat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
die ligt plat, had er een hard hoofd in en kon de druk niet meer aanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:10 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Waar is onze grote vriend The Legend Killer?
Hoiquote:
why??quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:11 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Heb besloten dat ik niet meer in Limburg post.
Meen het wel serieus. Gaat nergens meer over daarquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:13 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
kruip je toch gewoon gezellig met mij in het hooi dan laat ik je die paarden wel vergeten
Zo liefquote:
hoe danquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:14 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Zo lief, Tassie, wil jij mij en flippiee in het echt verbinden
quote:
Alles goed ekte baasjes van me?quote:
Dat weet je toch wel...quote:
is het daar dan al anders geweest voorheen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:14 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Meen het wel serieus. Gaat nergens meer over daar
dat kan beter, en bij jouw?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Alles goed ekte baasjes van me?Flip, hoe zit 't met je deet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
dat kan beter, en bij jouw?Vertel, dan is dat uitgesproken vast voor het huwelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
nou die deet was voor jouw maar ik kan hem wel voor je cancellen hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:15 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Dat weet je toch wel...
EN WELKE DEET?![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nou die deet was voor jij in de picture kwam maar ik kan hem wel voor je cancellen hoor
Doe datquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nou die deet was voor jouw maar ik kan hem wel voor je cancellen hoor
[..]
dat kan beter, en bij jouw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.what's wrong? En van die deet weet ik.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
[..]
dat kan beter, en bij jouw?bij jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Mwa. Tis gewoon wel mooi geweestquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:15 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
is het daar dan al anders geweest voorheen?
[ afbeelding ]
samenvattingquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:18 schreef Flippiee het volgende:
ik quote mezelfennee das geen verhaal voor de nachtbagger
ik ook nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:18 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Doe datik wil geen driekhoeksverhouding
Ik help je Flippie!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik ook nietondanks dat jij een harem wil, dus verander dat plan ook maar!
Oke, ik wil monogaam zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik ook nietondanks dat jij een harem wil, dus verander dat plan ook maar!
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:20 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik help je Flippie!
Flippie en 3xniks:
[ afbeelding ]
dankje Tassiequote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:20 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik help je Flippie!
Flippie en 3xniks:
[ afbeelding ]
quote:
pm je welquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]what's wrong? En van die deet weet ik.
Nu nog een huisje voor ons 2quote:
Ga je nou vreemdquote:
dat komt wel goedquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:23 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
graag gedaan, graag jullie eerste kindje naar mij vernoemen!
Als het een jongetje wordt noemen we hem...quote:
Welkom!quote:
Lindgren!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:26 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Als het een jongetje wordt noemen we hem...
Maar Rudi is ook een mooie naam, of Bastianquote:
Bastian dan!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:28 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Maar Rudi is ook een mooie naam, of Bastian
geeft nietquote:
Okequote:
oeeee Ikeaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:31 schreef 3keernix het volgende:
[..]
OkeWe moeten binnenkort dan wel langs Ikea
Dat doe ik ook altijdquote:
Krijg er weer tranen van in den oogjes.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:57 schreef friekin_ het volgende:
jo johnquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:03 schreef Demon_Hunter het volgende:
Vandaag hat ik ook weer so een geseik met die brommerzaak, zeije ze weer dat mn brommer nie in de verzekering zat kankergekke, heb alles opgenome wanteeh je kent ze wel die handige donders..
Jo sie mn filmpje boven hak weer een bed gekogt hebben die teringlijers die poten niet goed gezet, maar gelukkig kennen ze mn vader nie want die heft de dogter van mijn moeder verkragt toen ze 8 was hahaquote:
Serieuze nachtbaggerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:05 schreef rijsttafel het volgende:
In MUZ valt dit genie niet op, dus ik breng hem hier onder de aandacht in mijn liefste Nachtbagger:
Åge Sten Nilsen (November 22, 1969)
Wie kent deze Noorse grootheid? De super stoere rocker met geniale riffs en flitsend gitaarwerk. Kijk maar naar onderstaande clip:
Speciaal voor hem dit topic!
Åge Sten Nilsen
Serieusquote:
Wat heb je gedaaN!?quote:
zag er niet uit iddquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:12 schreef Lindgren. het volgende:
ja oranje stemming ofzodat kan beter
OPNIEUW.
Ik herkende je niet meer terug.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:12 schreef Lindgren. het volgende:
ja oranje stemming ofzodat kan beter
OPNIEUW.
Beterquote:
goed bezig lindgrenquote:
Een hallo terug.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:18 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
goed bezig lindgren![]()
tevens een hallo naar iedereen hier op nachtbagger
quote:
ik stem voor dezequote:
Oeh, net stond er 1:20quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:19 schreef ViezeFreddiey het volgende:
wat een dode nachtbagger![]()
al 1:19 en nog maar 1 topic
nou, je kan wel merken dat wij er niet zijn geweestquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:19 schreef ViezeFreddiey het volgende:
wat een dode nachtbagger![]()
al 1:19 en nog maar 1 topic
ik ben meester in Ninja edittenquote:
het is een lege plekquote:
quote:
failquote:
gaat lekkerquote:
goed bezig lindgrenquote:
Wat een Reeksquote:
Het hoogtepuntquote:
die is al helemaal nicequote:
nee het is eenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:26 schreef Lindgren. het volgende:
Nee maar serieus.Het was altijd spatie met alt+0160. Zo heb ik 'm honderd keer gedaan.
ja zonder die spatie's dan héquote:
lol je gebruikt een lege afbeelding om hem te verschuivenquote:
quote:
Het werkt welquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:29 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
lol je gebruikt een lege afbeelding om hem te verschuiven
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:30 schreef Anon4c het volgende:
[..]
Had niet eens door dat het een afbeelding was
dat werkt nietquote:
Ow toch nietquote:
mooi zo, was dan toch weer een succesvolle nachtbagger nacht!quote:
quote:
ja maar die heeft lelijke streepjes ertussenquote:
Alleen bij google chrome als het goed isquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:35 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
ja maar die heeft lelijke streepjes ertussen
wat een stoere jongenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:35 schreef Lindgren. het volgende:
Een triforce tattoo._________!
[ afbeelding ]
ojah, dat gebruik ik inderdaadquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:35 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Alleen bij google chrome als het goed is
Heb ik ook op m'n voorhuidquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:35 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
zou dat een fokker zijn?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:35 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Idd, ik zie geen streeptjes als ik het bekijk in IE maar in chrome wel.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:35 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Alleen bij google chrome als het goed is
vast een kloon omdat hij bang is te falenquote:
IEquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:37 schreef Anon4c het volgende:
[..]
Idd, ik zie geen streeptjes als ik het bekijk in IE maar in chrome wel.
Ben geen kloonquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:37 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
vast een kloon omdat hij bang is te falen
Foraquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:38 schreef Anon4c het volgende:
[..]
Ben geen kloonZit gewoon op veel Fora.
nou welkom in FoK!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:38 schreef Anon4c het volgende:
[..]
Ben geen kloonZit gewoon op veel Fora.
Chromequote:
crome is baasquote:
FoK!quote:
Freddiey is baasquote:
jezelf baas vindenquote:
Jvtquote:
Waarom denkt iedereen dat ik die crap leuk vindtquote:
*Kuch*jenaam*kuch*quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:41 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dat ik die crap leuk vindt
Drie keer radenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:41 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dat ik die crap leuk vindt
je vind die ruis leuk ?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:43 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Drie keer raden
Trouwens is het vet en geen crap
Ik begin mijn vertrouwen in de mensheid te verliezen met mensen zoals u op aardquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:43 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Drie keer raden
Trouwens is het vet en geen crap
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:44 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
je vind die ruis leuk ?___________!!!!1111einz!!!!111!!!!!EINZ!!!!!!1111111!!!
was niet echt relevant of wel...quote:
Ik luister nu al een half uur Klaus Wunderlich, misschien doet je dat wat?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:45 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ik begin mijn vertrouwen in de mensheid te verliezen met mensen zoals u op aard
Voor mij welquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:46 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
was niet echt relevant of wel..._____!
Hopeloos geval ben je ookquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:46 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik luister nu al een half uur Klaus Wunderlich, misschien doet je dat wat?
VMBO Antwoordquote:
jeujejeuejeuje grapppugg!! whohohohohohoh !!!quote:
inderdaad anders krijg hij een ban op Fok!quote:
Als ik VMBO deed, zoals jij, dan had ik je spelfout toch niet kunnen spotten?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:48 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
jeujejeuejeuje grapppugg!! whohohohohohoh !!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dus je komt vast uit rotterdam en je doet zeker ook VMBO?????
quote:
haha toffe smileyquote:
JIJ OOK! TIETEN POSTEN ANDERS BANAANVRAAG!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:49 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Als ik VMBO deed, zoals jij, dan had ik je spelfout toch niet kunnen spotten?
Hoezo? VMBO'ers krijgen niets moeilijkers dan dat, dan kunnen ze het niet volgen, Wij VWO'ers zijn al zo ver de stof in dat we niet eens meer kijken naar die onnuttige foutjes. Jullie zijn getrained om zulke foutjes op te sporen, jullie leren niet veel meer dan dat.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:49 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:52 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Hoezo? VMBO'ers krijgen niets moeilijkers dan dat, dan kunnen ze het niet volgen, Wij VWO'ers zijn al zo ver de stof in dat we niet eens meer kijken naar die onnuttige foutjes. Jullie zijn getrained om zulke foutjes op te sporen, jullie leren niet veel meer dan dat.
ik neem aan dat VMBO niet totaal nutteloos is en hier en daar een spel foutje kunnen vinden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:49 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
JIJ OOK! TIETEN POSTEN ANDERS BANAANVRAAG!
daarvoor bestaan ze juist, om onze vuile klusjes te doenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:52 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Hoezo? VMBO'ers krijgen niets moeilijkers dan dat, dan kunnen ze het niet volgen, Wij VWO'ers zijn al zo ver de stof in dat we niet eens meer kijken naar die onnuttige foutjes. Jullie zijn getrained om zulke foutjes op te sporen, jullie leren niet veel meer dan dat.
WAAAAAAARDEEEEEEEEEEELOOOOOOOOOS!@quote:
Ik las Banaan Vraagquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
JIJ OOK! TIETEN POSTEN ANDERS BANAANVRAAG!
Een VWO-diploma is tegenwoordig niets meer waard. Dat blijkt maar weer. Je gebruikte zojuist meervoud en enkelvoud in één zin. Een klassieke fout die alleen laag opgeleide mensen maken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:52 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
ik neem aan dat VMBO niet totaal nutteloos is en hier en daar een spel foutje kunnen vinden.
verder is het overigens nacht en ben ik geslaagd voor VWO,
Het spijt mij als ik hier iemand mee beledigquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:53 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
daarvoor bestaan ze juist, om onze vuile klusjes te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...
duh dat staat er ookquote:
das zeer mooi voor jouw, ga je het nu redden in de boze buiten wereld?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:54 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Een VWO-diploma is tegenwoordig niets meer waard. Dat blijkt maar weer. Je gebruikte zojuist meervoud en enkelvoud in één zin. Een klassieke fout die alleen laag opgeleide mensen maken.
Las ik het toch goedquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:55 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
duh dat staat er ook
hij moet tieten posten
of een vraag over een banaan
Goed nummer en tieten.quote:
Waarom is mijn Penis zo lang...quote:
Zo, jij doet ook in een keer je best om fatsoenlijk Nederlands te typen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:54 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Een VWO-diploma is tegenwoordig niets meer waard. Dat blijkt maar weer. Je gebruikte zojuist meervoud en enkelvoud in één zin. Een klassieke fout die alleen laag opgeleide mensen maken.
nou, als fokkers een banaanvraag postenquote:
Ik discussieer alleen op mijn niveau, sorry.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:56 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
das zeer mooi voor jouw, ga je het nu redden in de boze buiten wereld?
ach ja, valt toch niet meer te reddenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:57 schreef RitseB het volgende:
[..]
Zo, jij doet ook in een keer je best om fatsoenlijk Nederlands te typen.
Snap ik ook welquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:57 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
nou, als fokkers een banaanvraag posten
bedoelen ze wel een ban-aanvraag hoor
Met zulke reacties laat je echt iemand denken dat je een heel laag IQ hebt...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:56 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Goed nummer en tieten.
Dat jij dat waardeloos vindt, zegt iets over jou.
Doen ik normaal oowk wel hor.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:57 schreef RitseB het volgende:
[..]
ach jij als jij het denkt te redden met allen super chille NL skillz (jwz)quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:57 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik discussieer alleen op mijn niveau, sorry.
Ik zag net alweer je nu al klassieke zin.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:57 schreef RitseB het volgende:
[..]
Schavuitquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:58 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
ach jij als jij het denkt te redden met allen super chille NL skillz (jwz)
dan veel succes
nee rijsttafel gaat al bijna huilend wegquote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:57 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik discussieer alleen op mijn niveau, sorry.
Bóhhoho.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zag net alweer je nu al klassieke zin.
Ik heb vandaag 'n bod gehad op m'n PS2, die wacht ik even af..quote:
Nog een uitdagerquote:
neen, Lapoquote:
Ach, dan praat ik wel met God in de hemel als ik dood ben.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 02:00 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
_______!!
Veel plezier met je leven, Ik verwacht weinig communicatie in de toekomst voor jou..
Laat maar weten.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 02:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 'n bod gehad op m'n PS2, die wacht ik even af..Ik weet nog niet of ik 't doe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |