haha toffe smileyquote:
JIJ OOK! TIETEN POSTEN ANDERS BANAANVRAAG!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:49 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Als ik VMBO deed, zoals jij, dan had ik je spelfout toch niet kunnen spotten?
Hoezo? VMBO'ers krijgen niets moeilijkers dan dat, dan kunnen ze het niet volgen, Wij VWO'ers zijn al zo ver de stof in dat we niet eens meer kijken naar die onnuttige foutjes. Jullie zijn getrained om zulke foutjes op te sporen, jullie leren niet veel meer dan dat.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:49 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:52 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Hoezo? VMBO'ers krijgen niets moeilijkers dan dat, dan kunnen ze het niet volgen, Wij VWO'ers zijn al zo ver de stof in dat we niet eens meer kijken naar die onnuttige foutjes. Jullie zijn getrained om zulke foutjes op te sporen, jullie leren niet veel meer dan dat.
ik neem aan dat VMBO niet totaal nutteloos is en hier en daar een spel foutje kunnen vinden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:49 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
JIJ OOK! TIETEN POSTEN ANDERS BANAANVRAAG!
daarvoor bestaan ze juist, om onze vuile klusjes te doenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:52 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Hoezo? VMBO'ers krijgen niets moeilijkers dan dat, dan kunnen ze het niet volgen, Wij VWO'ers zijn al zo ver de stof in dat we niet eens meer kijken naar die onnuttige foutjes. Jullie zijn getrained om zulke foutjes op te sporen, jullie leren niet veel meer dan dat.
WAAAAAAARDEEEEEEEEEEELOOOOOOOOOS!@quote:
Ik las Banaan Vraagquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
JIJ OOK! TIETEN POSTEN ANDERS BANAANVRAAG!
Een VWO-diploma is tegenwoordig niets meer waard. Dat blijkt maar weer. Je gebruikte zojuist meervoud en enkelvoud in één zin. Een klassieke fout die alleen laag opgeleide mensen maken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:52 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
ik neem aan dat VMBO niet totaal nutteloos is en hier en daar een spel foutje kunnen vinden.
verder is het overigens nacht en ben ik geslaagd voor VWO,
Het spijt mij als ik hier iemand mee beledigquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:53 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
daarvoor bestaan ze juist, om onze vuile klusjes te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...
duh dat staat er ookquote:
das zeer mooi voor jouw, ga je het nu redden in de boze buiten wereld?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:54 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Een VWO-diploma is tegenwoordig niets meer waard. Dat blijkt maar weer. Je gebruikte zojuist meervoud en enkelvoud in één zin. Een klassieke fout die alleen laag opgeleide mensen maken.
Las ik het toch goedquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:55 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
duh dat staat er ook
hij moet tieten posten
of een vraag over een banaan
Goed nummer en tieten.quote:
Waarom is mijn Penis zo lang...quote:
Zo, jij doet ook in een keer je best om fatsoenlijk Nederlands te typen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:54 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Een VWO-diploma is tegenwoordig niets meer waard. Dat blijkt maar weer. Je gebruikte zojuist meervoud en enkelvoud in één zin. Een klassieke fout die alleen laag opgeleide mensen maken.
nou, als fokkers een banaanvraag postenquote:
Ik discussieer alleen op mijn niveau, sorry.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:56 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
das zeer mooi voor jouw, ga je het nu redden in de boze buiten wereld?
ach ja, valt toch niet meer te reddenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:57 schreef RitseB het volgende:
[..]
Zo, jij doet ook in een keer je best om fatsoenlijk Nederlands te typen.
Snap ik ook welquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:57 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
nou, als fokkers een banaanvraag posten
bedoelen ze wel een ban-aanvraag hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |