Jo sie mn filmpje boven hak weer een bed gekogt hebben die teringlijers die poten niet goed gezet, maar gelukkig kennen ze mn vader nie want die heft de dogter van mijn moeder verkragt toen ze 8 was hahaquote:
Serieuze nachtbaggerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:05 schreef rijsttafel het volgende:
In MUZ valt dit genie niet op, dus ik breng hem hier onder de aandacht in mijn liefste Nachtbagger:
Åge Sten Nilsen (November 22, 1969)
Wie kent deze Noorse grootheid? De super stoere rocker met geniale riffs en flitsend gitaarwerk. Kijk maar naar onderstaande clip:
Speciaal voor hem dit topic!
Åge Sten Nilsen
Serieusquote:
Wat heb je gedaaN!?quote:
zag er niet uit iddquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:12 schreef Lindgren. het volgende:
ja oranje stemming ofzodat kan beter
OPNIEUW.
Ik herkende je niet meer terug.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:12 schreef Lindgren. het volgende:
ja oranje stemming ofzodat kan beter
OPNIEUW.
Beterquote:
goed bezig lindgrenquote:
Een hallo terug.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:18 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
goed bezig lindgren![]()
tevens een hallo naar iedereen hier op nachtbagger
quote:
ik stem voor dezequote:
Oeh, net stond er 1:20quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:19 schreef ViezeFreddiey het volgende:
wat een dode nachtbagger![]()
al 1:19 en nog maar 1 topic
nou, je kan wel merken dat wij er niet zijn geweestquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:19 schreef ViezeFreddiey het volgende:
wat een dode nachtbagger![]()
al 1:19 en nog maar 1 topic
ik ben meester in Ninja edittenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |