quote:
Je bent al uitgenodigdquote:
Ja.quote:
wanneer en waar is hetquote:Op maandag 21 juni 2010 22:03 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Je bent al uitgenodigd
Jou zou ik toch nooit vergeten gekkie
We gaan voor de sterke drank deze keer ;dquote:Op maandag 21 juni 2010 22:08 schreef SuperwormJim het volgende:
Present.![]()
Met bier en bitches, neem ik aan?
2 juliquote:
Was jij niet die ene van dat xbox spel, of nietquote:
Die komt welquote:Op maandag 21 juni 2010 23:13 schreef RickoKun het volgende:
Als 9611niels zou komen dan kwam ik ook, maar die komt blijkbaar niet dus laat maarIs ook de laatste keer dat ik in dit topic kijk
Ik was van dat .rar file'tjequote:Op maandag 21 juni 2010 23:20 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Was jij niet die ene van dat xbox spel, of niet
O, dat was lachen geblazen toen, dat weet ik nogquote:
Dan kom ik nietquote:Op maandag 21 juni 2010 22:02 schreef Lonker2.0 het volgende:
Iedereen is uitgenodigd die gezellig is ;d
Penisbaard, hoe is het met jouquote:
quote:
Je staat in de TTquote:Op maandag 21 juni 2010 23:29 schreef Biogarde het volgende:
Ik ben een ex van Chowi, mag ik ook komen?
Jupiler, grolsch, heineken , bavaria en brand uiteraard.quote:
Drink jij de Heineken op dan? Doe ik de rest.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:32 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Jupiler, grolsch, heineken , bavaria en brand uiteraard.
Deal, dus jij gaat 60 flesjes drinken, ik noteer.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Drink jij de Heineken op dan? Doe ik de rest.
Jij betaalt toch?quote:Op maandag 21 juni 2010 23:33 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Deal, dus jij gaat 60 flesjes drinken, ik noteer.
Ik heb 3 negerinnen gehuurd, een Chowi, een bio en niels9611.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij betaalt toch?
Maar ik moet me natuurlijk ook wel kunnen vermaken tijdens het drinken.
Heey adel, ik leef nog zie je ;dquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 23:38 schreef LudoSanders het volgende:
Ik dacht nog wel dat ik je friend was Lonker.
Iets beters dan zuipen?quote:
sowieso niet bij mij thuis , ik huur wel een zaaltje afquote:
Nee, ik weet genoeg. Dat feest van je zal ik van alle kanten proberen tegen te zitten.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:40 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
De TT was te klein voor mijn buddies
Nee, je krijgt een VIP behandeling oke ?quote:Op maandag 21 juni 2010 23:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, ik weet genoeg. Dat feest van je zal ik van alle kanten proberen tegen te zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |