Vrouwen boven de 21quote:Op maandag 21 juni 2010 22:05 schreef Salatrel het volgende:
o o o dit zal ze leuk vinden zeg.....
Pil verdwijnt volgend jaar uit basispakket
Als er íets is waar je niet op moet bezuinigenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:05 schreef Salatrel het volgende:
o o o dit zal ze leuk vinden zeg.....
Pil verdwijnt volgend jaar uit basispakket
Dit is ook wel te triest voor woorden zegquote:Behalve de anti-conceptiepil verdwijnen ook hulpmiddelen zoals rollators, krukken en looprekken uit het basispakket
inderdaad.... levert wel 32 miljoen opquote:Op maandag 21 juni 2010 22:07 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Als er íets is waar je niet op moet bezuinigen![]()
Lekker Christelijk ook allemaal weerquote:Op maandag 21 juni 2010 22:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
inderdaad.... levert wel 32 miljoen opnou poeh he... bezuinig op een willekeurige linkse hobby en het levert minimaal het dubbele op
En toen liet je 'm pardoes onderweg vallen.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:12 schreef Smart_ass het volgende:
Omg ik ben zo gelukkig. Van 't weekend moest ik even langs de Kruidvat en daar stond mijn favoriete parfum!Die bij de ICI Paris en Douglas enzo niet meer te krijgen is. En het was de laatste bij de Kruidvat. Yea.
De nieuwe podcast van dance department is weer vetquote:
Welke?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:12 schreef Smart_ass het volgende:
Omg ik ben zo gelukkig. Van 't weekend moest ik even langs de Kruidvat en daar stond mijn favoriete parfum!Die bij de ICI Paris en Douglas enzo niet meer te krijgen is. En het was de laatste bij de Kruidvat. Yea.
jij knipt wel altijd netjes je nagels BP?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:16 schreef Broekpaling het volgende:
Het is een jeukbende in mijn kamer. Dat is zo niet hoe ik ben.
kenaaa poquote:
Dan hoop ik voor je dat je niet verkracht wordt.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:23 schreef Allure_ het volgende:
Maar als er deze week nog een keer een aanbieding komt voor 495 naar Zuid-Afrika ga ik boeken.
quote:
quote:
quote:
Vast niet.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je niet verkracht wordt.
Uuuhh, ja.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:20 schreef MiVer het volgende:
[..]
jij knipt wel altijd netjes je nagels BP?
Du boi wordt genoemd in nieuwsberichten alles =$quote:Lakitu moest twee plaatsen prijsgeven en komt, met een score van 855 punten, op de vierde stek terecht.
Goeie website wel.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:26 schreef Bragi het volgende:
http://www.capetownmagazi(...)up-Slogan/10_22_3262
Sky, tik 'm aan.
hahahahaquote:
Mij niet gezien, maar ik ben dan ook geen Afrika fan.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vast niet.
Hoe kankervet zou dat zijn, even paar daagjes naar Afrika.
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mij niet gezien, maar ik ben dan ook geen Afrika fan.
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mij niet gezien, maar ik ben dan ook geen Afrika fan.
Ik heb nog wel plaatsje vrij.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vast niet.
Hoe kankervet zou dat zijn, even paar daagjes naar Afrika.
oldquote:
Ik leef in Kaapstad jeweets.quote:
Alsof overnachten daar zo duur is, die vlucht is gewoon 1kquote:
Ik weet niet of ik dat weer terug wil zien.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja maar in deze aflevering slapped Jwoww the situation.
volgens mij is een hotelletje tijdens het WK best prijzig hoor... ook in kaapstadquote:Op maandag 21 juni 2010 22:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alsof overnachten daar zo duur is, die vlucht is gewoon 1k
En ik fix vlucht, hotel + kaarten voor 495.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
volgens mij is een hotelletje tijdens het WK best prijzig hoor... ook in kaapstad
wat doe je met je sigquote:Op maandag 21 juni 2010 22:44 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb laatst gefistpumpt met een chick in de kroeg.
Laatstquote:Op maandag 21 juni 2010 22:44 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb laatst gefistpumpt met een chick in de kroeg.
HOE DANquote:Op maandag 21 juni 2010 22:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En ik fix vlucht, hotel + kaarten voor 495.
Mwah, de prijzen liggen aanzienlijk hoger dan toen ik hier aan kwam. Natuurlijk zijn er goedkope opties, maar een hotel oid betaal je flink voor.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alsof overnachten daar zo duur is, die vlucht is gewoon 1k
Gewoon zo'n zelfingericht kamertje in een township huren kan toch voor goedkoop?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mwah, de prijzen liggen aanzienlijk hoger dan toen ik hier aan kwam. Natuurlijk zijn er goedkope opties, maar een hotel oid betaal je flink voor.
Dus ik moet je eerst een blowjob geven voor je zegt hoe?quote:
ok zie je zoquote:Op maandag 21 juni 2010 21:26 schreef wolvendagen het volgende:
WELL YOU CAN GET THIS LAPDANCE HERE FOR FREE
You so funnyyyyyquote:Op maandag 21 juni 2010 22:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dus ik moet je eerst een blowjob geven voor je zegt hoe?
Zeg dan gewoon hoequote:
Via d'r stage bij een reisorganisatie (GOGO).quote:
Alles zal de liefde overwinnen, en wij zullen ons overgeven aan de geliefden?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:49 schreef wolvendagen het volgende:
Omnia vincit amor, nos et cedamus amori.
Ohh oke. Alleen voor jezelf zeker?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waar ik stage loop kan ik dat regelen voor 495.
Liefde overwint alles, laten wij ons ook overgeven.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alles zal de liefde overwinnen, en wij zullen ons overgeven aan de geliefden?
Oja liefde is onderwerp natuurlijkquote:Op maandag 21 juni 2010 22:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Liefde overwint alles, laten wij ons ook overgeven.
Ik zeg doen!quote:Op maandag 21 juni 2010 22:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gewoon zo'n zelfingericht kamertje in een township huren kan toch voor goedkoop?
Deze dan.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oja liefde is onderwerp natuurlijkLatijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Deze dan.
Omnis vestra pugnaculum est occupo
HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het woord pugnulacum ken ik niet though
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
quote:
room for one more, k?quote:
Ik wil een cursus Latijn.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hahaha
het woord pugnulacum ken ik niet though
<3quote:Op maandag 21 juni 2010 22:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zou jullie allemaal willen meenemen
Doe niet alsof je vrienden hebtquote:Op maandag 21 juni 2010 22:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zou jullie allemaal willen meenemen, maar helaas.
Het is helemaal niet moeilijk om te leren, en zodra je latijn kan kun je zo ziek veel sneller andere talen leren als spaans ensowquote:
haha ja lagge ik makte mar een grapjuh oke jullie mochen meej ;p!quote:Op maandag 21 juni 2010 22:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doe niet alsof je vrienden hebtNeem ons mee.
je doet teveel woorden fout :p dat is niet echt caccia stylo ofsowquote:Op maandag 21 juni 2010 22:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
haha ja lagge ik makte mar een grapjuh oke jullie mochen meej ;p!
lolz mochen is fout gespelt xDquote:Op maandag 21 juni 2010 22:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
haha ja lagge ik makte mar een grapjuh oke jullie mochen meej ;p!
whaha laat haar ze is chickie ze weet neit xDquote:Op maandag 21 juni 2010 22:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
je doet teveel woorden fout :p dat is niet echt caccia stylo ofsowdus k weet nie wat je doet maar gewoon tip tog :p
ja ik findt t tog lastig hahaquote:Op maandag 21 juni 2010 22:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
je doet teveel woorden fout :p dat is niet echt caccia stylo ofsowdus k weet nie wat je doet maar gewoon tip tog :p
I knowquote:Op maandag 21 juni 2010 22:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het is helemaal niet moeilijk om te leren, en zodra je latijn kan kun je zo ziek veel sneller andere talen leren als spaans ensow
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |