Vrouwen boven de 21quote:Op maandag 21 juni 2010 22:05 schreef Salatrel het volgende:
o o o dit zal ze leuk vinden zeg.....
Pil verdwijnt volgend jaar uit basispakket
Als er íets is waar je niet op moet bezuinigenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:05 schreef Salatrel het volgende:
o o o dit zal ze leuk vinden zeg.....
Pil verdwijnt volgend jaar uit basispakket
Dit is ook wel te triest voor woorden zegquote:Behalve de anti-conceptiepil verdwijnen ook hulpmiddelen zoals rollators, krukken en looprekken uit het basispakket
inderdaad.... levert wel 32 miljoen opquote:Op maandag 21 juni 2010 22:07 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Als er íets is waar je niet op moet bezuinigen![]()
Lekker Christelijk ook allemaal weerquote:Op maandag 21 juni 2010 22:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
inderdaad.... levert wel 32 miljoen opnou poeh he... bezuinig op een willekeurige linkse hobby en het levert minimaal het dubbele op
En toen liet je 'm pardoes onderweg vallen.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:12 schreef Smart_ass het volgende:
Omg ik ben zo gelukkig. Van 't weekend moest ik even langs de Kruidvat en daar stond mijn favoriete parfum!Die bij de ICI Paris en Douglas enzo niet meer te krijgen is. En het was de laatste bij de Kruidvat. Yea.
De nieuwe podcast van dance department is weer vetquote:
Welke?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:12 schreef Smart_ass het volgende:
Omg ik ben zo gelukkig. Van 't weekend moest ik even langs de Kruidvat en daar stond mijn favoriete parfum!Die bij de ICI Paris en Douglas enzo niet meer te krijgen is. En het was de laatste bij de Kruidvat. Yea.
jij knipt wel altijd netjes je nagels BP?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:16 schreef Broekpaling het volgende:
Het is een jeukbende in mijn kamer. Dat is zo niet hoe ik ben.
kenaaa poquote:
Dan hoop ik voor je dat je niet verkracht wordt.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:23 schreef Allure_ het volgende:
Maar als er deze week nog een keer een aanbieding komt voor 495 naar Zuid-Afrika ga ik boeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |