Liefde overwint alles, laten wij ons ook overgeven.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alles zal de liefde overwinnen, en wij zullen ons overgeven aan de geliefden?
Oja liefde is onderwerp natuurlijkquote:Op maandag 21 juni 2010 22:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Liefde overwint alles, laten wij ons ook overgeven.
Ik zeg doen!quote:Op maandag 21 juni 2010 22:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gewoon zo'n zelfingericht kamertje in een township huren kan toch voor goedkoop?
Deze dan.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oja liefde is onderwerp natuurlijkLatijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Deze dan.
Omnis vestra pugnaculum est occupo
HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het woord pugnulacum ken ik niet though
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
quote:
room for one more, k?quote:
Ik wil een cursus Latijn.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hahaha
het woord pugnulacum ken ik niet though
<3quote:Op maandag 21 juni 2010 22:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zou jullie allemaal willen meenemen
Doe niet alsof je vrienden hebtquote:Op maandag 21 juni 2010 22:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zou jullie allemaal willen meenemen, maar helaas.
Het is helemaal niet moeilijk om te leren, en zodra je latijn kan kun je zo ziek veel sneller andere talen leren als spaans ensowquote:
haha ja lagge ik makte mar een grapjuh oke jullie mochen meej ;p!quote:Op maandag 21 juni 2010 22:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doe niet alsof je vrienden hebtNeem ons mee.
je doet teveel woorden fout :p dat is niet echt caccia stylo ofsowquote:Op maandag 21 juni 2010 22:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
haha ja lagge ik makte mar een grapjuh oke jullie mochen meej ;p!
lolz mochen is fout gespelt xDquote:Op maandag 21 juni 2010 22:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
haha ja lagge ik makte mar een grapjuh oke jullie mochen meej ;p!
whaha laat haar ze is chickie ze weet neit xDquote:Op maandag 21 juni 2010 22:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
je doet teveel woorden fout :p dat is niet echt caccia stylo ofsowdus k weet nie wat je doet maar gewoon tip tog :p
ja ik findt t tog lastig hahaquote:Op maandag 21 juni 2010 22:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
je doet teveel woorden fout :p dat is niet echt caccia stylo ofsowdus k weet nie wat je doet maar gewoon tip tog :p
I knowquote:Op maandag 21 juni 2010 22:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het is helemaal niet moeilijk om te leren, en zodra je latijn kan kun je zo ziek veel sneller andere talen leren als spaans ensow
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |